AnonymBruker Skrevet 30. september 2011 #1 Skrevet 30. september 2011 Hvorfor er det så lett å møte noen når man er i 20-årene, men vanskelig når man nærmer seg 30? Alt var så lett når jeg var i begynnelsen av 20-årene. Da ble man bare sammen og tenkte ikke så mye Når man nærmet seg slutten av 20-årene og man etterhvert rundet 30, så ble alt vanskeligere og vanskeligere. Da tenker man mer avansert, og ser etter andre kvaliteter og kvantiteter enn man gjorde før. Jeg føler at man tenker mer igjennom valget sitt Hvorfor er det slik?
Kamikatze Skrevet 30. september 2011 #2 Skrevet 30. september 2011 Når du var tjue, så du smilet hans, og bulen midt på. Når du er tredve ser du på sosial status og disposisjoner i tillegg. Det blir flere og flere krav, så det står mer og mer på spill, og da kan nok prestasjonsangsten føkke med deg. Det blir bedre mot slutten av førtiåra, når du begynner å bli ordentlig desperat. 2
Gjest WendyClear Skrevet 30. september 2011 #3 Skrevet 30. september 2011 (endret) Markedet er jo blitt snevrere når man kommer opp i åra, ettersom "alle" finner seg partnere og begynner å settle down når de kommer i midten av 20åra. Da sitter man jo igjen med de som ikke har fått seg kjærester pga håpløse i tidlige forhold, har valgt en haug med feil partnere eller rett og slett eget behov for å "leve singellivet" (også har vi frierne til Bente på bonderomantikken).. er det rart folk blir skeptiske jegere? Synes det hele er ganske opplagt. Men nå var det kanskje ikke egentlig et spørsmål, men mer en form for utblåsning. Endret 30. september 2011 av WendyClear
AnonymBruker Skrevet 30. september 2011 #4 Skrevet 30. september 2011 Når du var tjue, så du smilet hans, og bulen midt på. Når du er tredve ser du på sosial status og disposisjoner i tillegg. Det blir flere og flere krav, så det står mer og mer på spill, og da kan nok prestasjonsangsten føkke med deg. Det blir bedre mot slutten av førtiåra, når du begynner å bli ordentlig desperat. Shit! Bra jeg nettopp har rundet 30 da ... har litt tid på meg før jeg blir ordentlig desperat :gjeiper:
Kamikatze Skrevet 30. september 2011 #5 Skrevet 30. september 2011 Det er aldri for tidlig å begynne, om en skal bli ordentlig god til noe.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2011 #6 Skrevet 30. september 2011 Hva?! Blir det verre når man blir eldre?! oh shit jeg kommer til å slite!
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2011 #7 Skrevet 1. oktober 2011 Hva?! Blir det verre når man blir eldre?! oh shit jeg kommer til å slite! Ja, men det er også hva du gjør det til selv. Det som er bra med å møte noen sent i livet, er at du kan velge blant de som holder seg best i 30-årene eller eldre, og om du møter en som har vært singel en stund vil han kanskje være med selvstendig og ikke forvente at du skal være en husholderske - men en elskerinne
Steinar40 Skrevet 1. oktober 2011 #8 Skrevet 1. oktober 2011 Hvorfor er det så lett å møte noen når man er i 20-årene, men vanskelig når man nærmer seg 30? Alt var så lett når jeg var i begynnelsen av 20-årene. Da ble man bare sammen og tenkte ikke så mye Når man nærmet seg slutten av 20-årene og man etterhvert rundet 30, så ble alt vanskeligere og vanskeligere. Da tenker man mer avansert, og ser etter andre kvaliteter og kvantiteter enn man gjorde før. Jeg føler at man tenker mer igjennom valget sitt Hvorfor er det slik? De fleste får bedre vett med årene. Selv om man absolutt ikke kan beskylde alle over 30 for å ha mye godt vett. Det har jeg sett nok av. Det er når man går på skolen at de fleste treffer mange ulike folk. Når man begynner å jobbe så blir det veldig mye mer statisk og vanskelig. Ellers er det som WendyClear sier over her; de fleste gode alternativene er allerede opptatte i forhold. Så da må man lete etter unntakene, og det er ikke altfor mange av oss, tenker jeg hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå