Gå til innhold

Påminnelse for dem som trenger "LOS" i tilværelsen !

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

1 oktober: ...tid for avlesning igjen nå? ;)

Ennå er det vennlige "sommertall" hos meg, men regningene kommer til å vokse om ikke så altfor lenge. Jeg kler heller litt fornuftig på meg om vinteren, enn å ha sommertemp året rundt inne. Noe må en jo gjøre for å stå i mot kraftpris-trollet.

Hvordan er det med ditt strømforbruk? Holder du styr på hva du bruker, eller løper det litt løpsk utover i kuldeperioden? Spesielle tiltak?

Endret av Margareth
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men leste vi ikke av 1. september da? Vi leser bare av annenhver måned og da får vi SMS fra BKK noen dager på forhånd. Og mail, faktisk. Har ikke hørt fra dem enda... Tror ikke vi skal lese av før 1. november.

Men takk skal du ha uansett :)

Skrevet

Hmm...så er det vel litt forskjell på det der fra folk til folk.

Jeg leser av hver mnd. Veldig menneskevennlige regninger blir det av det, skjønner du. :)

Skrevet

Okei :) Vi kan lese av nå, så får vi sms om hvor mange kWh vi har brukt siden siste avlesing, men vi får likevel ikke regning før neste avlesing, 1 november. Da får vi altså for to måneder.

Tror dette ligger automatisk inne for mange, men det hadde sikkert gått an å ringe el-selskapet og be om å få regning hver måned :)

Skrevet

Jeg anbefaler det. :jepp:

Skrevet

Hafslund har iallfall begynt med månedsregninger nå, så de anbefaler også at det leses av hver måned. Strømleverandøren vår sender regning hver gang de mottar tall fra Hafslund, enten det er en gang i halvåret eller annenhver uke.

Men ja, foreløpig er det sommerstand på måleren her også, men jeg regner med at det forandrer seg fortere enn jeg skulle ønske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...