Gå til innhold

Hvordan skaffe seg flere dater?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder for tiden på med nettdating igjen og tenkte å prøve å møte litt forskjellige. Problemet er at jeg har inntrykk at at gutter ofte svarer på de første mailene, også blir de plutselig borte igjen. Dette kan det være mange grunner til.

Blir dere andre jenter nedrent av brev, og mange tilbud om å møtes? Jeg får egentlig ikke så ekstremt mange henvendelser, men de alle fleste som kontakter meg virker ganske seriøse. Jeg mener seg jeg ser ganske bra ut på bildene jeg har, og jeg har en ok profiltekst jeg som regel får positive tilbakemeldinger på.

Dere som får haugevis av brev. Gjør dere noe spesiellt for dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer jeg også på! Og er det mulig uten bilde?

Skrevet

TS her. Jeg tror ikke det er mulig uten bilde. Jeg har bilde, som jeg i tillegg ser ganske bra ut på. Jeg er kanskje litt kresen også, som avviser mesteparten av de som tar kontakt, men synes ikke jeg stiller urimelige krav heller.

Skrevet

Det lurer jeg også på! Og er det mulig uten bilde?

Bilde kan i utgangspunktet bare være en forstyrrende faktor.

Et bra bilde tiltrekker seg mange useriøse kandidater.

Skrevet

Jeg får ganske mye brev (hver eneste dag, på dager som søndag blir det fort 10-20). I perioder hvor jeg ikke er pålogget, og hvor jeg da ikke dukker opp i disse påloggetlistene, er det ikke så mye som kommer. Men så er ganske mye av det jeg får inn bare ræl også da, så mange brev burde ikke være ett mål i seg selv. Kvalitet over kvantitet! Jeg har nok svart ganske generelt på personlighetstesten, og har dermed høy score med ganske mange. Har venninner som har vært flinkere å bruke ytterpunktene på skalaene på testen, de har færre, og da blir det jo dermed litt mindre brev inn også.

Men hvorfor tar du ikke bare kontakt selv med mannfolka? Er jo ikke sånn at det bare er menn som kan velge å ta første iniativet!!

Skrevet

TS her. Jeg har ikke skrivet noe sted at jeg ikke selv tar kontakt. Tvert i mot er det jeg som har tatt kontakt med de fleste jeg har skrevet med, men de blir ofte borte i løpet av noen få mailer.

Jeg har brukt ytterpunktene litt, men var en periode jeg svare litt mer generellt også, for se om det ble forskjell. Jeg har scoret litt lavt på spørsmål om sex da, så det kan jo være en av grunnene til at jeg klarer å holde unne en del av de useriøse.

Er dere som får mange brev veldig pene, og skriver dere noe spesiellt på profilen deres?

Skrevet

Jeg har en profil som skiller seg litt ut, og med mange bilder. Noen av bildene er litt spesielle og lagt der for å fange interesse (folk som blar igjennom og plutselig MÅ de bare kommentere).

Hvis jeg er oppriktig nysgjerrig på en fyr, så legger jeg litt ekstra flid i svarene, og passer på å alltid spørre om noe sånn at det oppfordrer til et nytt svar.

Men det er klart... Noen faller jo fra uansett.. Da er det bare å komme seg videre uten å dvele ved det :sjenert:

Skrevet

Jeg har en profil som skiller seg litt ut, og med mange bilder. Noen av bildene er litt spesielle og lagt der for å fange interesse (folk som blar igjennom og plutselig MÅ de bare kommentere).

Du vil med andre ord at flest mulig useriøse fyrer skal kontakte deg?

Skrevet

Du vil med andre ord at flest mulig useriøse fyrer skal kontakte deg?

Nei jeg er bare ærlig, slik at volvo- og rekkehusmenneskene kan spare seg for å sende meldinger. Samme med de overvektige og treningsnarkomanene

Får jo en del useriøse meldiger også, men det koster jo ingenting å overse dem

Skrevet

Nei jeg er bare ærlig, slik at volvo- og rekkehusmenneskene kan spare seg for å sende meldinger. Samme med de overvektige og treningsnarkomanene

Får jo en del useriøse meldiger også, men det koster jo ingenting å overse dem

Ærlighet er aldri helt feil :)

Skrevet

Hvis jeg er oppriktig nysgjerrig på en fyr, så legger jeg litt ekstra flid i svarene, og passer på å alltid spørre om noe sånn at det oppfordrer til et nytt svar.

Men det er klart... Noen faller jo fra uansett.. Da er det bare å komme seg videre uten å dvele ved det :sjenert:

Det jeg har uthevet tror jeg er viktig! Er mange ganger jeg har begynt å skrive med noen, og så kommer det plutselig en melding hvor han svarer på alle spørsmålene mine, og ikke noe mer. Da er det jo ikke noe å svare på for meg heller. Ergo svarer jeg ikke. (Med mindre jeg skulle være veldig interessert). Ofte kommer de da med snurte meldinger etter en liten stund, og spør hvorfor jeg ikke svarer.

Ellers er det viktig å gjøre seg litt flid med meldingene synes jeg, sånn at det blir litt interessant å lese. Om alt noen skriver er "hei" eller "du er pen", er det liksom ikke så mye å bygge videre på. Om meldingene er fulle av skrivefeil er heller ikke det et pluss.

Jeg anser ikke meg selv som usedvanlig vakker, men har litt forskjellige bilder av meg liggende inne på profilen. Slik at de kan se litt forskjellige sider av meg. Og tror det er lurt å ha litt flere, det gir også et riktigere inntrykk av utseende til vedkommende. Man kan alltids ha flaks på ett bilde, legger man inn 5-6 i forskjellige situasjoner får man bedre inntrykk. Profilteksten min tror jeg egentlig er ganske kjedelig, men jeg har nå fylt ut ganske bra, og alt stemmer på meg i det minste.

Jeg er på Sukker, og jeg bor i Oslo. Har forstått det sånn at det er mest østlandsfolk der inne, så kanskje man får mindre svar om man bor på en helt annen kant av landet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...