AnonymBruker Skrevet 30. september 2011 #1 Skrevet 30. september 2011 Jeg veier 68 kg og er 169cm høy, og vil gjerne gå ned til 60 kg innen neste sommer. Ifjor sommer klarte jeg å gå ned til 63 kg, men gikk opp igjen... Jeg har medlemsskap på elixia, og lurer på hva som er mest effektiv trening og hvor ofte slik at jeg går ned i vekt og blir fast i fisken? Vil gjerne ha tips til mat som er lurt og spise, hvor ofte osv....
Rainbow Skrevet 30. september 2011 #2 Skrevet 30. september 2011 Oj, du er jo nøyaktig lik meg! Jeg hadde samme vektmål og utgangspunkt som deg, og jeg gikk også ned til 63 i fjor, og så føyk jeg opp igjen. Men nå har jeg gått ned fra 68 til 65,6 på ca 1 mnd. Jeg har bare tatt noen veldig enkle grep. Begynt å bevege meg mer, begynt å trene med treningsvideo hjemme som innebærer både styrke og kondistrening, (Med Jillian Michaels), og bare spise godteri/drittmat på fredager. Siden du allerede går på treningssenter kan du jo prøve å være der tre ganger i uka eller noe? Matmessig har jeg ingen strenge restriksjoner annet en det med godteri og veldig usunn mat. Spiser ellers fullkornris og grønsaker, mye kylling, og velger knekkebrød istedet for brød. Orker ikke hverken lavkarbo eller intens diett, da tror jeg at jeg bare kommer til å gå opp igjen. Jeg må velge noe jeg kan leve med, og som jeg hverken går lei av eller blir helt besatt av å følge. Jeg syns det går sakte, men sikkert nedover bare av enkle omlegginger og av å være streng på godteri, samt å prøve å trene annenhver til tredjehver dag. Programmet jeg tar varer bare i tjue min, og likevel er det veldig effektivt. Lykke til!
Gjest *Maja* Skrevet 2. oktober 2011 #3 Skrevet 2. oktober 2011 Kosthold burde inneholde sunt fett fra avocado, solsikkeolje, mandler/valnøtter. Proteiner fra kylling, karboandedeig, fisk, magert kjøttpålegg. Karbs fra grønnsaker, frukt og Ryvita. Ha en spisedag i uka der du spiser noe ekstra godt til middag og dessert. Finn først og fremst en treningsform du liker slik at du har mye motivasjon til å trene det hardt og ofte. For min del var det jogging som var nøkkelen. Raste ned i fettprosent, men beholdt muskelmassen.
lilletuss87 Skrevet 2. oktober 2011 #4 Skrevet 2. oktober 2011 Spinning skal visst være veldig bra!! ) Du blir fast i fisken da hvartfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå