Gjest MorAase Skrevet 10. oktober 2011 #21 Skrevet 10. oktober 2011 To gamle damer på nærmere åtti år som var innom jobben i sommer en gang i denne.. kremt, eksentriske (og egendesignede) bilen. De var på roadtrip gjennom Europa sammen Ser for meg at de tok seg noen pauser og røykte litt rev når kjøreturen ble for kjedelig Betyr det at en kan leve et fett og kult liv ETTER passerte 20 også
Gjest Silvermist Skrevet 10. oktober 2011 #22 Skrevet 10. oktober 2011 Er det lov med koselige bilder også? Siden vi først er inne på hunder: 2
Gjest Sobril Skrevet 10. oktober 2011 #23 Skrevet 10. oktober 2011 Betyr det at en kan leve et fett og kult liv ETTER passerte 20 også Nei
Gjest Sobril Skrevet 10. oktober 2011 #24 Skrevet 10. oktober 2011 Er det lov med koselige bilder også? Siden vi først er inne på hunder: Hellenussen da I mitt neste liv vil jeg bli hund og ha det akkurat sånn!
Gjest Solmåne Skrevet 10. oktober 2011 #25 Skrevet 10. oktober 2011 (endret) Noen som har lyst på pannekakene mine? Endret 10. oktober 2011 av Solmåne 1
Gjest Silvermist Skrevet 10. oktober 2011 #26 Skrevet 10. oktober 2011 Hellenussen da I mitt neste liv vil jeg bli hund og ha det akkurat sånn! Jeg og
Gjest Sobril Skrevet 10. oktober 2011 #27 Skrevet 10. oktober 2011 Noen som har lyst på pannekakene mine? Eller kjæresten min? Haha - ja takk, begge deler?? :gjeiper:
Gjest Silvermist Skrevet 10. oktober 2011 #28 Skrevet 10. oktober 2011 Noen som har lyst på pannekakene mine? Eller kjæresten min? Sorry Solmåne, men her må jeg nok si takk, men nei takk!
Gjest Solmåne Skrevet 10. oktober 2011 #29 Skrevet 10. oktober 2011 Ååh! Søren altså! Vil dere ha meg til å male tall for dere da? (se 3-tallet)
Gjest Cosette Skrevet 10. oktober 2011 #30 Skrevet 10. oktober 2011 Betyr det at en kan leve et fett og kult liv ETTER passerte 20 også Klart man kan! You're never too old to go hippie! Skal sies at disse geniale damene var litt av et syn selv også, men følte det ble litt rart å knipse bilder av dem
Envy Skrevet 10. oktober 2011 #31 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg hadde det fantastisk morsomt da jeg tok dette bildet! Kattungen hadde vært hos dyrlegen og fått "ID" tattovert i øret, og kom hjem med grønn tattoveringskrem. Storemor skulle være snill og vaske av ham dette. Da jeg kikket bort på dem, kikket hun opp fra den meget opptatte vaskingen, og det skuet som møtte meg var en grønn snute
Gjest Silvermist Skrevet 10. oktober 2011 #32 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg hadde det fantastisk morsomt da jeg tok dette bildet! Kattungen hadde vært hos dyrlegen og fått "ID" tattovert i øret, og kom hjem med grønn tattoveringskrem. Storemor skulle være snill og vaske av ham dette. Da jeg kikket bort på dem, kikket hun opp fra den meget opptatte vaskingen, og det skuet som møtte meg var en grønn snute Hahaha, noe så skjønt!
Pingting Skrevet 10. oktober 2011 #33 Skrevet 10. oktober 2011 Noen som har lyst på pannekakene mine? Hallo? De pannekakene som blir sånn er jo de beste! De kan man jo legge til side og maule på mens man steker resten! (jeg suger på å steke pannekaker, så jeg har faktisk spist en hel middag på den måten)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå