Gå til innhold

Morsomme Bilder Fra Mobilen-Tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke så mye morsomme bilder fra andre enn venner, så håper noen har flere bilder som dette :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den var god Spee! har du flere?

Gjest Silvermist
Skrevet (endret)

slettet

Endret av Silvermist
Gjest Silvermist
Skrevet

Dette er også bra, hvis du sammenligner blikket til hunden med blikket til hunden på tv-en bak :ler:

Skrevet

hehe fine hunden!

Skrevet

Alltid gøy å se alle kattene komme løpende når du skrangler litt med matboksen..!

Skrevet

OOO har du så mange katter? Kan jeg få komme på besøk å kose med alle sammen på en gang?

Skrevet

OOO har du så mange katter? Kan jeg få komme på besøk å kose med alle sammen på en gang?

Nå har vi bare 5-6. Vi hadde enda flere enn de på bildet da det ble tatt :gjeiper:

Problemet er at de egentlig er villkatter, men så var pappa så snill med dem at de ble glad i ham og flytta inn, men de er fortsatt ville når det kommer til fremmede. Så det blit nok ikke noe kattekos på deg desverre :(

Skrevet

Ikke hatt noe problemer med puser så langt så ville nok har prøvd meg :gjeiper:

Skrevet

Ikke hatt noe problemer med puser så langt så ville nok har prøvd meg :gjeiper:

Ikke en gang jeg får lov til å kose med dem, enda de kjenner meg. Det er kun faren min de stoler på :gjeiper:

Skrevet

Hva kjøteren egentlig holder på med her vet jeg ikke, men han har fine hvite tenner i det minste :)

Skrevet

Når vi først er inne på dyreliv, se på denne jævelen her!

Skrevet

Hjelp!! Er glad jeg ikke har en slik en på stuegulvet.

Så tilbake til penisen...???

Skrevet

Så tilbake til penisen...???

Det var et bilde jeg fant i en bok, husker ikke sammenhengen, men syns det var festlig :fnise:

Gjest Cosette
Skrevet

To gamle damer på nærmere åtti år som var innom jobben i sommer en gang i denne.. kremt, eksentriske (og egendesignede) bilen. De var på roadtrip gjennom Europa sammen :ler: Ser for meg at de tok seg noen pauser og røykte litt rev når kjøreturen ble for kjedelig :fnise:

post-43878-0-97896800-1318254236_thumb.j

• Liker 1
Skrevet (endret)

Er visst bikkja som står for morsomhetene her i huset. Bare ikke prøv å bryte dere inn hjemme hos meg!!

Her er nemlig Evil-dog...

Endret av Sobril

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...