LongGone123 Skrevet 30. september 2011 #1 Skrevet 30. september 2011 Hei! Har kjøpt slik spraytan på flaske/boks til å spraye på selv hjemme. Har kun erfaring med manuell spraytan i salong, så dette er helt nytt for meg..(skummelt!!) Det eg lurer på; skal jeg "vaske av" sprayen etter en viss tid? Feks da jeg tar spraytan i salong, må jeg dusje etter ca 6timer, jo lenger fargen sitter, jo mørkere resultat. Men det står ingenting om dette på sprayen jeg har kjøpt, kun at man bør unngå dusj/bading minst 1 time etter påføring. Forstår det slik at lengden det sitter på ikke har noe å si for fargen med slik hjemmespray, men heller mengden/repetisjoner? Korrekt? Litt rotete forklart men.. Hvordan Gjør dere det? Takk for alle svar!!
Lise91 Skrevet 1. oktober 2011 #2 Skrevet 1. oktober 2011 Hei! Jeg brukte en slik hjemme-sprayboks noen ganger for et par år siden, og jeg vasket det ikke bort. For min del ble det ikke så vellykket, da jeg synes fargen ble altfor svak. Vanskelig å legge på jevnt også.
halo Skrevet 1. oktober 2011 #3 Skrevet 1. oktober 2011 Jeg bruker spray tan hjemme, men jeg bruker et "airbrush kit" som består av en "pistol" med beholder for fargen samt en liten kompressor. Høres sikkert voldsomt ut, men det er egentlig ikke det. Et slikt sett koster fra et par-tre tusen og oppover, og gjør at du kan spraye deg som på en salong hjemme! Tror de fleste er brukbare. (google "airbrush tanning kit") Det viktigste er hva slags farge du bruker! Det finnes mye forskjellig på nett, og mye er ganske dårlig, ubrukelig vil jeg si. Jeg fikk tips av en venninne om JanTana, det er et amerikansk merke som hovedsakelig lager farge for kroppsbyggere og fitnessutøvere m.m., men de har også produkter som er beregnet på oss "vanlige". Jeg opplevde dette som en utrolig forbedring sammenlignet med de andre fargene jeg hadde prøvd. Jeg blir passe mørk, avh av hvor mye en legger på, og fargen er jevn og ser naturlig brun ut. Nå legger jeg stort sett på ny farge før den forsvinner, men den forsvinner på en naturlig måte uten skjolder etc.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2011 #4 Skrevet 1. oktober 2011 Jeg bruker spray tan hjemme, men jeg bruker et "airbrush kit" som består av en "pistol" med beholder for fargen samt en liten kompressor. Høres sikkert voldsomt ut, men det er egentlig ikke det. Et slikt sett koster fra et par-tre tusen og oppover, og gjør at du kan spraye deg som på en salong hjemme! Tror de fleste er brukbare. (google "airbrush tanning kit") Det viktigste er hva slags farge du bruker! Det finnes mye forskjellig på nett, og mye er ganske dårlig, ubrukelig vil jeg si. Jeg fikk tips av en venninne om JanTana, det er et amerikansk merke som hovedsakelig lager farge for kroppsbyggere og fitnessutøvere m.m., men de har også produkter som er beregnet på oss "vanlige". Jeg opplevde dette som en utrolig forbedring sammenlignet med de andre fargene jeg hadde prøvd. Jeg blir passe mørk, avh av hvor mye en legger på, og fargen er jevn og ser naturlig brun ut. Nå legger jeg stort sett på ny farge før den forsvinner, men den forsvinner på en naturlig måte uten skjolder etc. Tusen takk for tips, dette tror jeg at jeg skal prøve ut.
charlott Skrevet 1. oktober 2011 #5 Skrevet 1. oktober 2011 Jeg fikk tips av en venninne om JanTana JanTana er veldig bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå