Kuku Skrevet 30. september 2011 #1 Skrevet 30. september 2011 JA,jeg vet,det er MANGE andre tråder om dette emnet, men jeg har ikke funnet det svaret jeg leter etter, så jeg prøver igjen... For jeg har hår. hår aaall the way, der nede...fra front to the back. Å jeg har skjønt at det er flere som har det slik som meg, for jeg har stortsett i alle år trodd at jeg var den eneste (ja,jeg har faktisk det..) som hadde det slik. Det har plaget meg driiitlenge,for jeg finner jo ingen måte å få fjerna det skikkelig på! Jeg regner med at hvis noen svarer, så vil de si "brazilian"..men voksing er for det første veldig vanskelig å få gjort her jeg bor..det er en liten plass, å jeg tror ikke de salongene vi har her tilbyr den slags...Å pga den lille plassen, betyr det også at man møter på alle en eller annen gang...Å jeg er av den flaue typen, jeg vil helst unngå det. Men uansett, det er ikke noe sånt her..Å jeg vil ikke det. nok om det. Det jeg vil vite,er om det er noen her som barberer? Å hvordan får dere bort ALT?? Jeg barberer og barberer, men har allikevel stubber! Kjæresten sier at han merker det veldig godt...Dette plager meg noe enormt, for jeg vet at de han har vært med tidligere ikke har hatt hår...altså, på kjønnsleppene..Særlig oppe, rett ovenfor klitoris. Å kjæresten sier det gjør vondt for ham å gi meg oralsex, for det stikker sånn...jeg er så fortvilt...
Rofl Skrevet 30. september 2011 #2 Skrevet 30. september 2011 Gjør han vondt at du har litt stubber? Har du prøvd en slik barbermaskin? De barberer jo skjegg og slikt veldig fint ned uten at det er noe fare. Kunne kanskje prøvd en slik en? Nå er ikke jeg akkurat rette personen til å svare på dette men fant det litt rart at stubbene gjorde han vondt. Lurer litt på hva han driver med da :S
Kuku Skrevet 30. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2011 Gjør han vondt at du har litt stubber? Har du prøvd en slik barbermaskin? De barberer jo skjegg og slikt veldig fint ned uten at det er noe fare. Kunne kanskje prøvd en slik en? Nå er ikke jeg akkurat rette personen til å svare på dette men fant det litt rart at stubbene gjorde han vondt. Lurer litt på hva han driver med da :S tja,vondt og vondt..heller ubehagelig kanskje. Jeg får det jo ikke helt glatt,så det stikker jo..jeg syns også selv at det er "ufint"...og litt sånn...Hærslig, som vi sier.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2011 #4 Skrevet 30. september 2011 barbermaskin fungerer bra, prøv alle retninger og husk å stramme huden godt slik at du kommer helt inntil. Da får du nok bort alt
Tjuagutten Skrevet 30. september 2011 #5 Skrevet 30. september 2011 Jeg begynte med saks i ungdomstiden og trimmet hårene... Nå går det i barbermaskin på skabben og høvel på pungen.. Gjør det jevnlig så blir det null stress med høvelen
AnonymBruker Skrevet 30. september 2011 #6 Skrevet 30. september 2011 På skabben? Mener du snabben? 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2011 #7 Skrevet 30. september 2011 Dra til en annen by for voksing? Nye blader i barberhøvelen? Jeg sliter med å få alt glatt selv, men kjæresten min klager ikke på litt stubb;) 1
Tjuagutten Skrevet 30. september 2011 #8 Skrevet 30. september 2011 (endret) Skabben, det som er over snabben, Der det er mest hår mellom navlen og snabben for å si det enkelt. Edit: Måtte google skabben, og ser det er en midd :O Kanskje det bare er et slangord jeg har lært meg da.. men men.. Endret 30. september 2011 av spee 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2011 #9 Skrevet 30. september 2011 Skabben, det som er over snabben, Der det er mest hår mellom navlen og snabben for å si det enkelt. Har jeg aldri hørt før Da lærte jeg et nytt ord i dag også
Tjuagutten Skrevet 30. september 2011 #10 Skrevet 30. september 2011 Har jeg aldri hørt før Da lærte jeg et nytt ord i dag også er nok jeg som har "feil" sånn egentlig.. Men jeg har alltid kalt det skabben, det har barndomsvenner i Bergen også.. hmmm så nå jeg ble jeg nysgjerrig på hva det egentlig heter her..
AnonymBruker Skrevet 30. september 2011 #11 Skrevet 30. september 2011 Om du har mørkt hår kan du vurdere en slik: Min lenke eller en Philips Lumea. Men du må punge ut da.. Men det kan jo være verdt det. Jeg bruker den fra den øverste lenka på mine private områder. Du kan også prøve å vokse selv, ved hjelp av partner, eller så får du ta en tur til nærmeste by og få gjort det der.. Men kan du ikke bare ringe anonymt til den salongen som ligger på ditt hjemsted og spør om hvilke voksbehandlinger de gir til bikinilinjen? Har de div. slike behandlinger så er det nok flust av kvinner som benytter seg av det. Og folk som ser deg gå til og fra vet jo ikke hva du har gjort der. Om du møter noen så kan du si du har kjøpt en krem (eller skulle kjøpe, men de var utsolgt), eller har fått en deilig massasje.
Gjest Katten. Skrevet 1. oktober 2011 #12 Skrevet 1. oktober 2011 Barbere mot hårene? Det eneste som gjør det mer glatt enn det er hårfjerningskrem og voksing. Stubber er faktisk virkelig ubehagelig om man planlegger å bruke lang tid der nede. 1
Antlers Skrevet 1. oktober 2011 #13 Skrevet 1. oktober 2011 Hårfjerningskrem gjør (som Katten nevnte) stubbene mykere når de vokser ut igjen. Noe som er enda mykere er kjønnshår som ikke er tuklet med
minipusen Skrevet 1. oktober 2011 #14 Skrevet 1. oktober 2011 Om du har mørkt hår kan du vurdere en slik: Min lenke eller en Philips Lumea. Men du må punge ut da.. Men det kan jo være verdt det. Jeg bruker den fra den øverste lenka på mine private områder. Men kan man bruke denne til å fjerne alt hår nedentil? Bikinilinje er en ting, men rundt klitten også? Når det gjelder barbering er det bare to ting som gjelder: regelmessighet og nye blader. Jeg barberer med nytt blad ca en gang i uka. Da blir jeg helglatt. Barberer mothårs på det siste "strøket", ellers blir det for mye lugging og inngrodde småhår. Resten av dagene i uka (barberer så og si hver dag) barberer jeg kun medhårs fordi bladet ikke er skarpt nok til å unngå lugging mothårs.
Parvati Skrevet 24. oktober 2011 #15 Skrevet 24. oktober 2011 Storbytur en gang i måneden - eller prøv i det minste brazilian en gang og se om det er noe for deg. Jeg har fått et nytt og bedre liv siden jeg begynte - og etterhvert blir det faktisk veldig avslappet mellom meg og hudpleieren. Hadde jeg møtt henne på vennefest eller i kassa på Rimi, ville jeg ikke brydd meg en cm (og jeg er ganske sjenert og privat av meg.)
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2011 #16 Skrevet 25. oktober 2011 Hårfjerningskrem gjør IKKE hårene mykere! Det er faktisk motsatt. Voks eller laser er det eneste som faktisk kan endre hårveksten over tid. Ring en hudpleieklinikk litt borte fra der du bor da, og ta deg en dagstur. Er du veldig redd for å vokse deg, så spør du etter sukkervoks! Det er genialt, mye mindre smerte, da denne trekker kun ut hårene, tar ikke med hud. Og den tar bort alt! Over tid vil voksing fører til at mindre og mindre hår vokser ut. Her hvor jeg bor koster det 400 for første voksing og så kan du ta innenfor en hvis tidsramme etterpå for å få en litt rimeligere pris. Jeg er livredd for smerte, men denne tålte jeg fint
Antlers Skrevet 25. oktober 2011 #17 Skrevet 25. oktober 2011 Hårfjerningskrem gjør IKKE hårene mykere! Det er faktisk motsatt. Voks eller laser er det eneste som faktisk kan endre hårveksten over tid. Ring en hudpleieklinikk litt borte fra der du bor da, og ta deg en dagstur. Er du veldig redd for å vokse deg, så spør du etter sukkervoks! Det er genialt, mye mindre smerte, da denne trekker kun ut hårene, tar ikke med hud. Og den tar bort alt! Over tid vil voksing fører til at mindre og mindre hår vokser ut. Her hvor jeg bor koster det 400 for første voksing og så kan du ta innenfor en hvis tidsramme etterpå for å få en litt rimeligere pris. Jeg er livredd for smerte, men denne tålte jeg fint Nå tror jeg du misforstår litt. Hårfjerningskrem gjør hårstubbene mykere fordi de blir etset vekk, og ikke kuttet skarpt som ved barbering. Varig mykere hår? Nei. Kjønnshår er uansett mykt og fint, med tynnere tupper, om det får vokse naturlig. Mykere enn ved barbering? Ja, så absolutt. Voksing gir det beste resultat for de som tåler det (om vi snakker midlertidig hårfjerning), men ulempen er jo større sjanse for inngrodde hår, noe som kan utvikle seg til kjipe og smertefulle byller. Noen har lettere for å få dette enn andre, så voksing av intime områder er ikke for hvem som helst
Bana Skrevet 25. oktober 2011 #18 Skrevet 25. oktober 2011 har du hår på kjønnsleppene eller misforst jeg deg krafti nå frøken kuku ? selv om du kanskje ikke er faen av det, er faktisk som mange sier her voksing noe av det ypperste! og til veldig hårete jenter vil jeg mene voksing fungerer mer effektivt! tro meg! det er verdt det! du kan jo begynne med å få vokset det av hudpleiere, men hvis du tør etterhvert prøv å voks selv, det gjør jeg og smerten man føler blir en vane og da gjør det ikke så vondt lenger heller :D eller så kan du vokse området over klitoris, der det ikke gjør så vondt, og barbere resten? og vokse området mellom rumpeballene er heller ikke så ille.. verste området er rundt kjønnsleppene.. sørg for at du holder i huden og trekker den opp og skiller kjønnsleppen fra området du ska vokse så går d litt bedre.. lykke til anywayz
Gjest badeand1 Skrevet 25. oktober 2011 #19 Skrevet 25. oktober 2011 har du hår på kjønnsleppene eller misforst jeg deg krafti nå frøken kuku ? selv om du kanskje ikke er faen av det, er faktisk som mange sier her voksing noe av det ypperste! og til veldig hårete jenter vil jeg mene voksing fungerer mer effektivt! tro meg! det er verdt det! du kan jo begynne med å få vokset det av hudpleiere, men hvis du tør etterhvert prøv å voks selv, det gjør jeg og smerten man føler blir en vane og da gjør det ikke så vondt lenger heller :D eller så kan du vokse området over klitoris, der det ikke gjør så vondt, og barbere resten? og vokse området mellom rumpeballene er heller ikke så ille.. verste området er rundt kjønnsleppene.. sørg for at du holder i huden og trekker den opp og skiller kjønnsleppen fra området du ska vokse så går d litt bedre.. lykke til anywayz Lol, what.
Bana Skrevet 25. oktober 2011 #20 Skrevet 25. oktober 2011 what what? sa jg noe feil eller var jeg bare for detaljert? jenta trenger hjelp jo !
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå