Redhead Skrevet 3. desember 2003 #1 Skrevet 3. desember 2003 Ser at en del av dere har bittesmå lys (gjerne 200 el. mer?) på juletreet inne. Hvor selger dem slike, og hva koster det? Kunne tenkt meg å prøve det, for det høres så stilig ut.
Gjest Nicoline Skrevet 3. desember 2003 #2 Skrevet 3. desember 2003 Jeg kjøpte mine på Plantasjen ifjor. Tok de på i tillegg til de vanlige lysene - stilig ble det.
Gjest India Gyllenhaal Skrevet 3. desember 2003 #3 Skrevet 3. desember 2003 Expert, Elkjøp, Euronics.....sier det seg ikke selv hvor man får tak i elektriske julelys?
Tusenfryd Skrevet 3. desember 2003 #4 Skrevet 3. desember 2003 Clas Ohlsson - Big - Plantasjen- IKEA - koster en femtilapp, eller noe sånn, tenker jeg. Tror det er femti eller tyve lys i en pakke.
monja Skrevet 3. desember 2003 #5 Skrevet 3. desember 2003 Kjøpte nett med 240 lys idag jeg. 179 kroner på Europris.... :D
Gjest lmari Skrevet 3. desember 2003 #7 Skrevet 3. desember 2003 Tror de har sånne de fleste steder med vanlige juletrelys, jeg?? lmari - som drømmer om å ha bittesmå juletrelys i taket på festlokalet når jeg gifter meg - sånn at det blir stjernehimmel..
Arwen Skrevet 3. desember 2003 #8 Skrevet 3. desember 2003 - som drømmer om å ha bittesmå juletrelys i taket på festlokalet når jeg gifter meg - sånn at det blir stjernehimmel.. Jeg også
Gjest lmari Skrevet 3. desember 2003 #9 Skrevet 3. desember 2003 Jeg også Blædi - hvis det blir noe bryllup på meg, så blir det om vinteren.... *drømmer om bekmørkt ute og stjernehimmel inne*...
Smurfa Skrevet 4. desember 2003 #10 Skrevet 4. desember 2003 Kjøpte nett med 240 lys idag jeg. 179 kroner på Europris.... :D Lurer på en ting... Lurer på om det blir lettest og penest med lysnett og ikke lyslenke?!?!?!?! Selv har jeg kjøpt 2 stk lenker med 120 lys på hver, men kanskje jeg skulle bytte dem og kjøpe nett i stedet??? Noen som har noen formening om dette? Takknemlig for svar :D Klem fra Smurfa.
monja Skrevet 4. desember 2003 #11 Skrevet 4. desember 2003 Lysnett er absolutt penest mener jeg. Vi hadde to lyslenker på treet ute i fjor, men bytta til nett i år. Og det skal vi fortsatt ha. Lysene sitter mye tettere og finere på treet, og det er jo så lett å legge på og ta av. Husk bare at på et normalstort tre behøves et nett på 2x2 meter. Det er mest vanlig med 240 lyspærer på så store nett. Anbefales :D
Redhead Skrevet 5. desember 2003 Forfatter #12 Skrevet 5. desember 2003 Kjøpte nett med 240 lys idag jeg. 179 kroner på Europris.... :D Får vel besøke Europris en av dagene jeg da. Takk for svar! :D
vrimmel Skrevet 7. desember 2003 #13 Skrevet 7. desember 2003 Kjøpte nett med 240 lys idag jeg. 179 kroner på Europris.... :D Jeg finner bare lysnett for utendørsbruk - er det lysnettet du kjøpte hos Euroshop beregnet på innendørsbruk?
jolie Skrevet 7. desember 2003 #14 Skrevet 7. desember 2003 Det spiller da ingen rolle. Er lysene beregnet på utendørsbruk kan man også selvfølgelig bruke dem inne, men det er verre andre veien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå