Gå til innhold

Gir snart opp mannfolk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først poka han meg på face uten at jeg svarte. Så traff jeg han på byen og da var han med en annen dame men han så på meg flere ganger. Dagen etter var han på fotballkamp og da satt han reg rett bak meg og snakket om hvor mange bra damer det var på byen i går. Så sendte jeg ham meldng og skrev Jasså, du hadde det gøy i går? Og da svarte han Ja jøss, mye bra folk ute! Jeg svaret Ja, noen spesielle? og han svarte Ja. Så sendre jeg forespørsmål om å bli venner på face, men den har han ikke svart på.

Etter det traff jeg ham først på skobutikken og da sa han Nye sko? Ut til helga? Og jeg sa Kanskje det? Du og? Og da svarte han Mulig det. Men han kjøpte ikke sko, bare gikk rett ut, så da kan det vel hende at det var mulig at han skulle ut og at det var det han svarte på. Eller? Nå skal jeg på fors og sendte ham en meldig hvor jeg spurte om han skulle ut og den har han ikke svart på. Hvorfor holder han på sånn? :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor gidder du å bry deg?

Du er ikke avhengig av han.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor gidder du å bry deg?

Du er ikke avhengig av han.

Avhengig? Det har jeg ikke sagt til ham at jeg er. Har nesten ikke snakka til ham.

Skrevet

Avhengig? Det har jeg ikke sagt til ham at jeg er. Har nesten ikke snakka til ham.

Nettopp. Så hvorfor bryr du deg da?

Skrevet

Hæ? Holder på hvordan da? Det høres jo bare ut som en vanlig bekjent :klo:

Skrevet

Egentlig så høres det ut som om du legger litt for mye i at han poket deg og "så på deg flere ganger" ;)

Skrevet

Les en gang til da. Han er kjekk og han har poka meg og han ser på meg og snakker om at det var mye bra folk ute når han sitter rett bak meg på fotballkamp!

Skrevet

Og? tror også du legger for mye i dette her,evt. kan du jo bare spørre ham rett ut om han er intr i deg?

Skrevet

Jøss... Så bare en mann ser på deg så er du gifteklar?

Skrevet

Og? tror også du legger for mye i dette her,evt. kan du jo bare spørre ham rett ut om han er intr i deg?

Det er da ingen som gjør det. Ikke her hvertfall. Men nå skal jeg ut og spørre hva han mener med hintingen.

Skrevet

Holder på sånn? Jeg skjønner ikke helt hva du mener. Det virker som om han bare driver med sånn small talk som man gjør med bekjente man tilfeldigvis treffer når man er ute. Det kan jo være at du føler at han ser på deg?

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Først poka han meg på face uten at jeg svarte........

Hvorfor holder han på sånn? :tristbla:

Sånn er det vel å være 17 år?

• Liker 1
Skrevet

Jøss... Så bare en mann ser på deg så er du gifteklar?

De finnes, tro meg......

Skrevet

De finnes, tro meg......

Dere er så ekle her inne!

Skrevet (endret)

Kjempe snille :klemmer:

Endret av Rofl
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...