Gå til innhold

Flere som ser på Jersey shore sesong 4 på Mrv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som følger med på Jersey shore eller? Håper ikke denne tråden bare blir fylt opp med svar som "herregud Jersey shore er jo så tragisk. Søppel tv" Vil diskture med andre om Jersey shore :) Synes Jenni har forandra utseenede siden sesong 1. Noen som ser det? Sammi er kjedelig og Mike er en arrogant dust som vanlig :fnise:

Flere som ser på?

Videoannonse
Annonse
Gjest Jente1990:)
Skrevet

Har kun sett 1 episode, men ja Jwoww ser ganske plastic fantastic ut i ansiktet ;)

Jeg digger snooki. Hun kan være så morsom. Samme er Pauly D.

Skrevet

Jeg er så dritt lei Sammi og Ronnie! :bond:

De blir sammen, slår opp, blir sammen, slår opp igjen, blir sammen, slår opp. Herregud skjønner ikke hvorfor de gidder å bli sammen igjen når de bare krangler uansett? Takler ikke slike on and off forhold.

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

ELSKER Jersey Shore! Snooki og Deena er morsomme :) Syns generelt de har ganske bra humor og virker jordnære. Men noen av de er litt vel hissige.. er ikke så imponert over Mike The Situation altså. Han er en supertøs! I tillegg så juger han og lager drama. Syns Vinnie er den søteste av guttene :rodmer: Sammi og Ronnie er slitsomme som noen her skriver. De burde ikke være sammen sånn som de krangler. Og han er en hissigpropp, forundrer meg ikke om han tar anabole steroider..

• Liker 1
Skrevet

ELSKER Jersey Shore! Snooki og Deena er morsomme :) Syns generelt de har ganske bra humor og virker jordnære. Men noen av de er litt vel hissige.. er ikke så imponert over Mike The Situation altså. Han er en supertøs! I tillegg så juger han og lager drama. Syns Vinnie er den søteste av guttene :rodmer: Sammi og Ronnie er slitsomme som noen her skriver. De burde ikke være sammen sånn som de krangler. Og han er en hissigpropp, forundrer meg ikke om han tar anabole steroider..

Ronnie går nok på steroider. Det ser man lang vei :gjeiper: Forholdet til han og Sam var dømt for lengst. Etter sesong 3 trodde jeg faktisk de var ferdige, men neida.

Mike er bare en stor player. Lurer på hvor mange jenter han har feid over :filer:

Av gutta liker jeg Pauly D best. Han virker utrolig kul :) Vinnie er også ganske kul og søt.

Skrevet (endret)

Jeg vil ikke si at programmet er dustete, for det er jo rett og slett genialt tatt i betraktning at de som deltar er i tidlig 20-årene (unntatt han ene karen som er nærmere 30, men likevel oppfører seg som en 17-åring) og tjener 3-sifrede millionbeløp i året for å fremstå som umodne, promiskuøse ungdommer som går på fylla.

Endret av Larsern
Skrevet

Går det ikveld?

Skrevet

Går det ikveld?

Sesong 4 går kl 22.00 på søndager :) Tidligere sesonger går i uke dagene i 9 tiden eller noe.

Skrevet

Jeg vil ikke si at programmet er dustete, for det er jo rett og slett genialt tatt i betraktning at de som deltar er i tidlig 20-årene (unntatt han ene karen som er nærmere 30, men likevel oppfører seg som en 17-åring) og tjener 3-sifrede millionbeløp i året for å fremstå som umodne, promiskuøse ungdommer som går på fylla.

Både Mike og Pauly D er født i 81 :) Vinnie og Ron tror jeg at er noen år yngre,

Skrevet

Helt utrolig at man kan tjene flere millioner kr på å feste og krangle på Tv :fnise:

Skrevet

Rett og slett elsker Jersey Shore. Har sett flere av episodene opptil 10 ganger. Like underholdene hver gang :biggrin: Elsker alt dramaet. hehe. Men lurer på hvor mye av det som er skuespill... Det ødelegger hvertfall litt av gleden for meg. De er jo nødt til å få noen instruksjoner skulle man tro....

Skrevet

Rett og slett elsker Jersey Shore. Har sett flere av episodene opptil 10 ganger. Like underholdene hver gang :biggrin: Elsker alt dramaet. hehe. Men lurer på hvor mye av det som er skuespill... Det ødelegger hvertfall litt av gleden for meg. De er jo nødt til å få noen instruksjoner skulle man tro....

Hmm jeg har i hvert fall hørt at det meste er ekte. At de har ikke noe manus eller noe, men man vet jo aldri.

Jeg er piss lei Sammi og Ronnie. Yuuuk :kvalm: Jeg digger Vinnie, Pauly D, Snooki og Deena. De er så morsomme :laugh:

Skrevet

Fantastisk og lett underholdning. Litt som et bilkrasj, man vil egentlig ikke se, men klarer ikke slutte :fnise: Ron og Sam er helt jævlig, blir sur av dem, men resten av gjengen er så sinnsykt morsom at det veier opp. Begynte foresten å se sesong 1 nå denne uken, fy søren så mye de har forandret seg!

Skrevet

Digger Jersey.. Jævlig bra skrudd sammen personligheter, selv om jeg er sikker på at mye av det er skuespill.. Skjer litt for mye action hele tiden.. Men for all del, ikke det jeg tenker over når jeg ser på det..

Ronnie er kun morsom når han blir sint

Sammie er aldri morsom å se på.. bare sykelig opptatt av håret sitt og bitchy attitude

Vinny er halvkjedleig han og.. han var mer gøy i de forrige sesongene.. Samme med jwoww

Pauly D , Mike, snookie og Deena er de som lager liv der inne, som gjør det gøy å se på.. selv om jeg hater stemmen til Deena..

Skrevet (endret)

Jeg synes Jwoww har forandret seg mest siden sesong 1. I sesong 1 var hun så trashy på byen. Hun gikk med topper med utringing langt ned på magen, nettingstrømper, super korte topper osv. Men i sesong 4 har hun mer klasse :) å ikke minst har hun forandret seg i ansiktet.

Sam er så bitchy synes jeg. Hun bryr seg kun om håret sitt. Skjønner ikke at Ron orker å være sammen med henne.

Endret av smalls
Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg digger å Jersey shore! Sitter å ser sesong 3 på nettet. Helt hekta :fnise:

Er glad Angelina ikke er med i sesong 3. Arrg for en kjerring! :kjefte:

Skrevet

Jeg begynte å se på det i sommer. Ikke fått sett så mye på sesong 4 enda. Men ja, det er underholdning. Spesielt hvor ofte Ronnie & Sammi slår opp.

Skrevet

Flere som følger med på Jersey shore eller? Håper ikke denne tråden bare blir fylt opp med svar som "herregud Jersey shore er jo så tragisk. Søppel tv" Vil diskture med andre om Jersey shore :) Synes Jenni har forandra utseenede siden sesong 1. Noen som ser det? Sammi er kjedelig og Mike er en arrogant dust som vanlig :fnise:

Flere som ser på?

Jeg synes Jenni har blitt altfor tynn og altfor "stiv i maska". Ho var mye penere før :) Bortsett fra det så eeeeeeeeeeeeeelsker jeg Jersey Shore :D

Skrevet

Jeg synes Jenni har blitt altfor tynn og altfor "stiv i maska". Ho var mye penere før :) Bortsett fra det så eeeeeeeeeeeeeelsker jeg Jersey Shore :D

Altfor tynn? Jeg er tynnere enn ho og da må vel jeg se ut som jeg har anorexia da? :fnise: Nei jeg synes hun har en fin kropp nå jeg og jeg synes heller ikke jeg er for tynn, men smak og behag,

Men enig i at hun har forandret seg i ansikte og ser plastic fantastic ut ;)

Skrevet

Gjengen er i samme by i Italia som jeg dro på ferie til i sommer. Litt gøy å se at de går til de samme stedene i Firenze.

Nå krangler Ronnie & Sam IGJEN!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...