Gjest Gjest Skrevet 30. september 2011 #1 Skrevet 30. september 2011 Har ei datter som siden skolestart har begynt å leke med ei ny jente som begynte i klassen hennes. Men familien hennes og henne er visst nudister, som da betyr at de liker å gå naken. Kan ikke si jeg vet mye om det, har hørt om nudiststrender og trodde de holdt til der på sommeren, men denne familien har visst dradd den litt langt synes jeg. De går naken så og si hele tiden, eneste untak er når de er ute blant folk da. Det jeg jeg reagerer på her at foreldrene hennes, hennes søsken går naken da min datter er på besøk der. I dag da jeg hentet henne så åpner mora hennes opp føra. Ja, ja, hun virker hyggelig og alt det der, men hun var faktiskl splitter naken. Ubehagelig og ikke minst uvant for min del. Hun sa de altid går naken. Kune faktisk se en gutt som gikk forbi døråpningen helt naken, mens han sa et hei og gikk videre, antar det var hennes bror som så ut til å sikkert være gått inn i tenårene og jeg sunes ikke noe om min datter skal ha tenåringsgutter naken ved seg. Skal så klart ikke nekte dem å være sammen, men er det greit å nekte henne å dra på besøk? Er jeg helt urimelig nå? De er jo bare naken, men for meg så er ikke det noe man er når man har besøk, eller ellers går rundt i huset egentlig. Synes faktisk det er litt ekkelt egentlig. Datteren min ikke reagert på det da, men hun ga meg i hvertfall beskjed at hun holder i hvertfall klærne på. Lurer jo egentlig på hva de gjør når jenta har bursdag? De skal vel ikke gå naken rundt da også? Og hvor hygenisk er det egentlig da? Spurte min datter noen spørsmål og de sitter jo ikke på håndler eller noe. Noe jeg faktisk har hørt av andre var vanlig. Tydeligvis ikke for dem.
katinkatinka Skrevet 30. september 2011 #2 Skrevet 30. september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=tSA4ItcezAA Nei, helt ærlig.. Syntes det er greit at folk er nudister, men da helst når de er alene... Skjønner godt at du syntes det er ekkelt. 5
addict Skrevet 30. september 2011 #3 Skrevet 30. september 2011 Jeg hadde ikke likt det, og ville enten sagt ifra eller holdt jenta mi hjemme. Nakenhet kan man holde innenfor familien når man er alene, om det er slik at alle synes det er helt ok.
HopelessFear Skrevet 30. september 2011 #4 Skrevet 30. september 2011 Jeg syns ungdommer i dag faktisk har gått av å se litt nakenhet. Ungdommer har blitt så pripne når det gjelder det. Det er heller ikke noe farlig med det. 5
AnonymBruker Skrevet 30. september 2011 #5 Skrevet 30. september 2011 vet rett og slett ikke hvordan jeg hadde håndtert dette. Tror jeg hadde ringt helsestasjonen for å spørr om råd, eller rådgiver på skolen kanskje? Jeg hadde i allefall trengt input utenfra merker jeg nå i skrivende stund. Det er jo en rimelig uvanlig problemstilling, og ikke noe jeg har tenkt på før nå når jeg leste innlegget ditt. hehe. Har ikke hørt om nudister i norge heller for den saks skyld. Vet at enkelte familier er liberale når det gjeler påkledning om morgenene, men ikke som henger av seg mer enn jakka ved inngangsdøra for å si det sånn. Snodig
AnonymBruker Skrevet 30. september 2011 #6 Skrevet 30. september 2011 Dette tror jeg rett og slett ikke noe på. 5
AnonymBruker Skrevet 30. september 2011 #7 Skrevet 30. september 2011 Kvalmende at de ikke engang gidder å sitte på håndkle.
Gjest frøken am Skrevet 30. september 2011 #8 Skrevet 30. september 2011 Så lenge ikke datteren din er plaget av det, burde hun vel få dra dit? Aldri vært borti dette selv, men det er forskjell på å være naken og være seksualiserende. Og det er de vel mest sannsynlig ikke? Kroppen er jo naken og naturlig, så jeg forstår dem godt! Kanskje dog et håndkle, for besøkendes del... 2
Fanta Exotic Skrevet 30. september 2011 #9 Skrevet 30. september 2011 Syns det er veldig merkelig at de åpner inngangsdøra nakne og er nakne når de har besøk... De må da ha fått reaksjoner på det tidligere? Tenk når man er bedt ditt på julaften, konfirmasjon eller lignende Nei, de burde ihvertfall ha morgenkåper i gangen som de kan slenge å seg når det ringer på..
Gjest Setareh Skrevet 30. september 2011 #10 Skrevet 30. september 2011 Fikk en tanke i hodet mitt nå. Altså det er ganske uhygienisk. Tenk på alt som faktisk renner fra skjønnsorganene? hvor skittent er det egentlig? Det er skikkelig kvalmende, tror nesten ikke på det..
Anglofil Skrevet 30. september 2011 #11 Skrevet 30. september 2011 (endret) Tråden er ryddet for avsporinger. Det er ikke nødvendig å kommentere språkfeil, da får man ta det i forumet for språk på generelt grunnlag. Yvonne (mod) Endret 30. september 2011 av Yvonne 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2011 #12 Skrevet 1. oktober 2011 Høres litt ekstremt ut, men så lenge datteren din ikke har noen problemer med det, ser jeg ingen grunn til å nekte henne å dra på besøk. Kan du ikke ta en prat med moren i denne familien og spørre henne hvordan dette fungerer for dem og forklare hva du er skeptisk til? Jeg er sikker på at de har hørt din skepsis hundre ganger før. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå