Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har erfaring med å ta fag fra lærerutdanningen på nett? Jeg vurderer nemlig å ta et fag som nettstudier neste år. Litt fordi jeg kan tenke meg et fag i tillegg til de jeg tar på høgskolen jeg går på nå, litt fordi utvalget av valgfag på skolen jeg går på er elendig. Om de ikke stter opp flere eller andre fag neste år, så er det bare et fag jeg vil ha, noe som vil si at jeg isåfall får 30 stp for lite. Neste år er det heller ikke praksis, så det er sånn sett ikke noe problem å ta et fag som nettstudie. Jeg vil heller ta et fag på nett, enn å ta et fag jeg på ingen måte har lyst til å undervise i. Skulle de sette opp andre fag neste år, så er uansett det jeg vurderer å ta på nett ikke et av fagene de kommer til å tilby og det er et fag jeg har lyst til å ta.

Uansett, er det noen som har tatt et eller flere fag på denne måten? Var opplegget bra? Gikk det eventuelt greit å kombinere det med ordinære studier og/eller jobb? Er det flere skoler som tilbyr dette? Så langt har jeg bare sett på høgskolen i Volda, men jeg tar gjerne imot andre tips. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tatt fordypning i norsk over nettet. Det gikk helt fint å kombinere med andre studier, og det var ikke noe problem å få innpass av faget ved min høgskole. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...