Gå til innhold

Hund og våtfor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gir du hunden din våtfor? Er dette normalt? I så fall hvor ofte og når? Alt enn første gangs hundemor lurer på ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår hund er ganske liten så den spiser veldig lite, men jeg gir våtfòr ca. annen hver dag :) Og ja, det er veldig vanlig tror jeg.

Skrevet

Vår hund er ganske liten så den spiser veldig lite, men jeg gir våtfòr ca. annen hver dag :) Og ja, det er veldig vanlig tror jeg.

Takk for svar! :)

Skrevet

Nei. Gjorde det første året, og så sluttet jeg. Det førte til en mye mer fornøyd hund også. Men hunden min er en sånn type som gjerne tar en og en kule og smatter og spiser :fnise:

Skrevet

Nei. Gjorde det første året, og så sluttet jeg. Det førte til en mye mer fornøyd hund også. Men hunden min er en sånn type som gjerne tar en og en kule og smatter og spiser :fnise:

Hunden vår er ett lite matvrak som glefser i seg maten på 0,4 sekunder ;) han får kun tørrfor, så jeg tenkte å gi våtfor sånn av og til for å få litt variasjon. Men kanskje det kun er for min egen del jeg føler han trenger det...

Skrevet

Min har alltid fått tørrfor, men jeg tar litt vann over

Skrevet

Jeg kan jo legge til at hun spiser jevnt fordelt utover hele dagen, noe som betyr at jeg har tørrfòr i skåla hennes til alle tider. Våtfòret sluker hun med en gang det kommer i skåla, så det gir jeg henne som regel når vi spiser middag/kvelds.

Skrevet (endret)

min vil ikke ha våtfor,den tosken ..

Endret av Kårky
Skrevet

Hunden vår er ett lite matvrak som glefser i seg maten på 0,4 sekunder ;) han får kun tørrfor, så jeg tenkte å gi våtfor sånn av og til for å få litt variasjon. Men kanskje det kun er for min egen del jeg føler han trenger det...

Tja.. Han virker jo storfornøyd når han jafser det i seg da, men samtidig er det jo greit å variere litt. Våtfor hadde ikke vært godt mottatt hos meg, men jeg bytter ut med litt vom innimellom. Synes det ser så kjedelig ut med de tørre kulene ut hele tiden. :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...