Gjest MorAase Skrevet 8. oktober 2011 #21 Skrevet 8. oktober 2011 Hva tenker dere om dette? At de er frekkheten selv som lyver glatt for å tjene penger. Samt at du er ulidelig dum om du tror på dem. en ekte jakke koster, uansett hvor den kjøpes. Innse det, så sparer du deg selv for mye mas. Begynn å spare penger nå, så her du nok råd til en neste vinter. 600kr per måned skulle holde. 2
Gjest LonelyAngel Skrevet 8. oktober 2011 #22 Skrevet 8. oktober 2011 At de er frekkheten selv som lyver glatt for å tjene penger. Samt at du er ulidelig dum om du tror på dem. en ekte jakke koster, uansett hvor den kjøpes. Innse det, så sparer du deg selv for mye mas. Begynn å spare penger nå, så her du nok råd til en neste vinter. 600kr per måned skulle holde. Har vel strengt tatt råd til den. Er vel heller det om jeg gidder å bruke så mye penger på en slik jakke.
ini Skrevet 9. oktober 2011 #23 Skrevet 9. oktober 2011 Har vel strengt tatt råd til den. Er vel heller det om jeg gidder å bruke så mye penger på en slik jakke. Jeg ville i alle fall ikke giddet å bruke så mye penger på en fake jakke. Norske vintere er kalde, så jeg ville nok heller brukt pengene på en ordentlig jakke som jeg virkelig klarte å holde varmen i. Og som det garantert ikke var lus eller lopper i. 1
Gjest Skrevet 10. oktober 2011 #24 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg fatter ærlig talt ikke at noen med god samvittighet kan kjøpe og gå rundt i hverken ekte eller fake av disse jakkene vel vitende om at det er ekte pels på dem jeg 2
Kråkesaks Skrevet 10. oktober 2011 #25 Skrevet 10. oktober 2011 Tråden er ryddet for reklame. Kråkesaks.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #26 Skrevet 11. oktober 2011 jeg har også sendt de mail hvor jeg var svært skeptisk og "truet" å gå videre med det hvis jeg fant ut at de ikke var ekte når jeg fikk jakken i posten.. De sier alikevel at det er ekte og at jeg kan stole 100 % på dem. Hvordan tør de holde på sånn hvis de ikke er ekte? det er jo ulovlig.. er det ikke?
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #27 Skrevet 11. oktober 2011 3. Kontroller at nettbutikken er beskyttet ved å se etter hengelåssymbolet i nedre kant av nettleseren. Varmvinter : Som en seriøs nettbutikk er dette en selvfølge hos oss. Noen andre som finner dette hengelåssymbolet? Kjøp gjennom ecsko.com blir i første rekke styrt av Angrerettloven og Forbrukerkjøpsloven. ecsko.com påtar seg dessuten frivillig å følge eventuelle beslutninger fra Forbrukerklagenemda i forbindelse med en tvist. Hva er ecsko.com? Den siden viser jo bare en haug med andre nettbutikker.
hhiillddeee Skrevet 11. oktober 2011 #28 Skrevet 11. oktober 2011 Hei! Canada Goose sin ekte side har en liste der de har skrevet ned nettsider som selger jakkene dems falske (http://www.canada-goose.com/counterfeiting/) og så vidt som jeg ser på denne siden står ikke www.varmvinter.eu der. Varmvinter.eu svarer på e-poster og kan garantere 100% ekte vare, og retur om du ikke er fornøyd kvaliteten eller utseende. Men jeg sier ikke at jeg tror de er ekte av den grunn, pga den ekstremt lave prisen. Men om du kjøper jakken og får en god og fin jakke i posten er det vel verdt kjøpet, eller hva? Bortsett fra et ulovlig kjøp om de ikke er ekte. Jeg er veldig på utkikk etter jakke, så jeg trenger selv hjelp med denne siden og andre sider. Er f.eks om Canada Goose jakkene fra www.billigejakker.com ekte? Jeg har undersøkt den siden lenge nå, og nå funker det plutstelig ikke å gå inn på siden lenger. Jeg har også googlet siden, og fant noe om at noen hadde fått en jakke fra denne siden med en grei kvalitet i posten, men vedkommende visste ikke om jakken var ekte eller ikke. Personen syntes selv den så ganske ekte ut.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #29 Skrevet 11. oktober 2011 Hei! Canada Goose sin ekte side har en liste der de har skrevet ned nettsider som selger jakkene dems falske (http://www.canada-goose.com/counterfeiting/) og så vidt som jeg ser på denne siden står ikke www.varmvinter.eu der. Varmvinter.eu svarer på e-poster og kan garantere 100% ekte vare, og retur om du ikke er fornøyd kvaliteten eller utseende. Men jeg sier ikke at jeg tror de er ekte av den grunn, pga den ekstremt lave prisen. Men om du kjøper jakken og får en god og fin jakke i posten er det vel verdt kjøpet, eller hva? Bortsett fra et ulovlig kjøp om de ikke er ekte. Jeg er veldig på utkikk etter jakke, så jeg trenger selv hjelp med denne siden og andre sider. Er f.eks om Canada Goose jakkene fra www.billigejakker.com ekte? Jeg har undersøkt den siden lenge nå, og nå funker det plutstelig ikke å gå inn på siden lenger. Jeg har også googlet siden, og fant noe om at noen hadde fått en jakke fra denne siden med en grei kvalitet i posten, men vedkommende visste ikke om jakken var ekte eller ikke. Personen syntes selv den så ganske ekte ut. Selvfølgelig er de ikke ekte. 2
Burn Skrevet 11. oktober 2011 #30 Skrevet 11. oktober 2011 Håper hele denne tråden er en meget dårlig spøk 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #31 Skrevet 11. oktober 2011 Håper hele denne tråden er en meget dårlig spøk Samme her egentlig. Blir litt oppgitt over intelligensnivået til noen av de som skriver her altså. 2
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #32 Skrevet 11. oktober 2011 Men helledussen. JA - nettsidene dere linker til selger falske varer. Om kjøp av ekte Canada Goose-jakker kan forsvares fra et moralsk ståsted er en annen sak, men kjøp av falske Canada Goose-jakker, også kjent som piratkopier, er faktisk ulovlig. Så til dere som vurderer å kjøpe fra disse nettstedene uansett fordi jakkene er billige og "sikkert varme nok" - dere bryter loven dersom dere gjennomfører et kjøp. Piratkopier som blir oppdaget ved import blir konfiskert, og dere kan glemme å få penger tilbake. Hva med å finne noen fine, billigere alternativer (som helst ikke består av pels)?
Tullamore Dew Skrevet 11. oktober 2011 #33 Skrevet 11. oktober 2011 Ikke fall for fristelsen og kjøp en fake Canda Goose jakke i hvertfall. Tv2hjelper deg hadde en reportasje der ei jente hadde betalt fullpris for CG som viste seg å være falsk, de undersøkte andre falske jakker og da de åpnet fòret fant de alt fra små fuglenebb, hår og pels fra ukjent dyreslag, små bein, fjær og dverse greier.
Gjest Survival Skrevet 11. oktober 2011 #34 Skrevet 11. oktober 2011 Det er egentlig veldig enkelt å finne ut om noe er falskt eller ei. Det er bare å tenke seg til at den som selger Canada Goose jakka er en selger som må tjene penger på kjøpet. Det vil si, hadde denne nettsiden vært ekte og solgt Canada Goose til en lavere pris enn hva de egentlig koster - hvordan skal selger tjene penger på dem? Jo, den eneste måten er at CG-jakka er falsk. Fordi en falsk jakke koster mye mindre enn den ekte, og det vil gi profitt når man selger ei jakke til flere tusen som kanskje kostet 200-300+ kroner i produksjon. Jeg vil tro at du aldri får en Canada Goose til mindre enn hva dem egentlig skal koste. Med mindre du drar til Svalbard, der får du ca. 1500 kroner billigere CG-jakker pga. noe momsregler som er annerledes der oppe.
Gjest i_c_bear Skrevet 11. oktober 2011 #35 Skrevet 11. oktober 2011 Ikke fall for fristelsen og kjøp en fake Canda Goose jakke i hvertfall. Tv2hjelper deg hadde en reportasje der ei jente hadde betalt fullpris for CG som viste seg å være falsk, de undersøkte andre falske jakker og da de åpnet fòret fant de alt fra små fuglenebb, hår og pels fra ukjent dyreslag, små bein, fjær og dverse greier.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #36 Skrevet 11. oktober 2011 Hvor får man kjøpt en ekte Canada G. jakke? Og hva koster de ca?
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #37 Skrevet 11. oktober 2011 Siden ble reklamert på Facebook og siden virker kanskje litt seriøs, så skulle jo tro det var ekte da? Er vel ulovlig å selge falske klær? Nei. Og ja. Dagens tips folkens; gjør litt research før potensielle nettkjøp! Jo flere som gjør seg selv opplyst, jo mindre marked for piratindustrien som har så utrolig mange negative følger for mennesker rundt om i verden utover det at du som kjøper mister noen lapper på en elendig jakke/veske etc. En liten oppvekker: http://www.aftenposten.no/okonomi/innland/article4244748.ece
Angelheart2 Skrevet 13. oktober 2011 #38 Skrevet 13. oktober 2011 Hei! Canada Goose sin ekte side har en liste der de har skrevet ned nettsider som selger jakkene dems falske (http://www.canada-goose.com/counterfeiting/) og så vidt som jeg ser på denne siden står ikke www.varmvinter.eu der. Varmvinter.eu svarer på e-poster og kan garantere 100% ekte vare, og retur om du ikke er fornøyd kvaliteten eller utseende. Men jeg sier ikke at jeg tror de er ekte av den grunn, pga den ekstremt lave prisen. Men om du kjøper jakken og får en god og fin jakke i posten er det vel verdt kjøpet, eller hva? Bortsett fra et ulovlig kjøp om de ikke er ekte. Jeg er veldig på utkikk etter jakke, så jeg trenger selv hjelp med denne siden og andre sider. Er f.eks om Canada Goose jakkene fra www.billigejakker.com ekte? Jeg har undersøkt den siden lenge nå, og nå funker det plutstelig ikke å gå inn på siden lenger. Jeg har også googlet siden, og fant noe om at noen hadde fått en jakke fra denne siden med en grei kvalitet i posten, men vedkommende visste ikke om jakken var ekte eller ikke. Personen syntes selv den så ganske ekte ut. En liten kommentar; varmvinter.eu står på svartelisten til Canada Goose. Du må bare se under h..... Det står som http://varmvinter.eu...... Billigejakker.com står forøvrig på samme liste. Hovedregelen er: dersom noe ser for godt ut til å være sant, så er det nettopp det! Nettbutikker som kaller seg billigejakker.com lyser jo bare useriøsitet lang vei....
ini Skrevet 13. oktober 2011 #39 Skrevet 13. oktober 2011 Thank you for contacting Canada Goose. www.varmvinter.eu is not an authorized dealer of Canada Goose products. They are counterfeit sellers claiming to have authentic Canada Goose products, but in actuality are selling unlawful replicas. Please visit our website at www.canada-goose.com and click on "Where to Buy" to view a complete listing of authorized Canada Goose dealers and links to authorized online dealers. Buying from our authorized dealers it the ONLY way to ensure that you are purchasing authentic Canada Goose garments. Kind regards, Alison Levesque-Santos | Customer Service Representative Canada Goose Inc. Tror det er trygt å si at det ikke er ekte vare...
Gjest grapefrukt Skrevet 13. oktober 2011 #40 Skrevet 13. oktober 2011 http://www.tv2.no/underholdning/hjelperdeg/den-ekte-canada-goosejakka-koster-6000-kr-og-den-falske-999-kr-3355604.html 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå