Gå til innhold

Er disse jakkene falske?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette har jeg også lurt på. Skulle kjøpe meg et par nike sko, og når jeg søkte, så kom det opp flere sånn .eu-sider som var dritbillig. Noen som veit noe?

Gjest grapefrukt
Skrevet

Når noe virker for godt til å være sant, så er det gjerne det.

• Liker 5
Skrevet

Ja, var det jeg tenkte også, så kjøpte skoene på en side jeg visste var trygg. Men hadde vært moro om de var ekte og i tillegg så billige, men tviler!

Skrevet

Nå aner ikke jeg hvordan prisen er der i forhold til andre steder,men "Norges mest populære butikk på nettet"? (Trodde H&M eller noe sånt var det jeg...) Ingen av linkene i FAQ fungerer, hjemmesiden ser hjemmesnekra ut... Jeg ville ikke stolt på en slik nettside. Jeg ville i allefall sendt en e-post først for å i det minste se om det er svar og få.

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Siden ble reklamert på Facebook og siden virker kanskje litt seriøs, så skulle jo tro det var ekte da? Er vel ulovlig å selge falske klær?

Skrevet

Er Canadian Goose det samme som Canada Goose? :gjeiper:

• Liker 2
Gjest LonelyAngel
Skrevet (endret)

Er Canadian Goose det samme som Canada Goose? :gjeiper:

Der sa du noe! :overrasket:

Eller er vel Canada som er de ekte? http://www.canada-goose.com/

Endret av LonelyAngel
Skrevet

Hele siden virker veldig suspekt. Hadde aldri kjøpt noe derfra! :rope:

Gjest WendyClear
Skrevet

Det heter Canada goose :) Så det sier jo sitt, tror ikke jakkene er noe dårligere av den grunn. Men igjen, man veit jo ikke sikkert at produktet faktisk finnes eller noen gang havner i din postkasse, ser ut som svindel (som mye annen reklame jeg ser på facebook).

Liten digresjon: Mange av de falske merkene som selges på marked i Tyrkia blandt annet er fra samme fabrikk (er en måte for tyrkerne å tjene litt penger selv også på det de lager.)

Gjest grapefrukt
Skrevet

Det er dette som er den ekte siden http://www.canada-goose.com/

Og der finner du også oversikt over hvilke sider som er autoriserte til å selge produktene.

Jeg håper ingen faktisk tror at man får disse jakkene så billig, her i Usa er det billigste du får dem til mellom 600 og 700 dollar, mens i Norge er det ca. det dobbelte.

Jeg har en bekjent som kjøpte en fake Canada Goose jakke, og den var så tynn og lite foret at den ikke fungerte som noe annet enn høst/vår jakke. I tillegg er det lurt å huske på at mange av de falske jakkene kan ha fjær/dun fra dyr med lus/lopper.

Det er i mine øyne litt for trist å kjøpe et produkt fra en side som så opplagt er falsk, har man ikke råd til det ekte så kan man vel heller kjøpe seg en jakke av et annet merke?

• Liker 2
Gjest BabyBlue
Skrevet

Canada Goose blir heftig kopiert og solgt til folk over nettet. Ja, det er billigere i USA, men det er ikke gi bort pris akkurat. Husk at det er jakker som er laget av dyrere materialer enn en fra h&m, noe som gjenspeiles i prisen.

PS: De falske canada goose jakkene har ofte brukt hundepels o.l. som krage. Så kjøp fra en autorisert selger :gjeiper:

Gjest MorAase
Skrevet

www.varmvinter.eu

Vanvittig billig!

Om noe virker for godt til å være sant, så er det for godt til å være sant.

Gjest MorAase
Skrevet

Siden ble reklamert på Facebook og siden virker kanskje litt seriøs, så skulle jo tro det var ekte da? Er vel ulovlig å selge falske klær?

eklager å måtte si det, men å ta FB som inntekt for at noe er seriøst er ufattelig naivt.

• Liker 2
Gjest LonelyAngel
Skrevet

OPPDATERING!

Jeg sendte melding til nettsiden for å høre om disse jakkene. Jeg spurte om det var 100% ekte pels på Canada Goose jakkene, og spurte hvorfor disse var så billige.

Svaret jeg fikk var følgende:

- Hei,

Takk for din epost.

Ja, Alle jakkene er 100% autentisk.Vi er distributør fra moncler og Canada Goose, så vi kan holde den laveste prisen for hver customer.

Så du er velkommen til vår hjemmeside og plukke opp dine favoritter, nyte enkel og gode kjøp her.

Og du kan nyte gratis retur, hvis det er noe problem med kvaliteten.

Noen hjelp, kan du gjerne kontakte oss.

Med vennlig hilsen

Sale-teamet

Hva tenker dere om dette?

Skrevet

OPPDATERING!

Jeg sendte melding til nettsiden for å høre om disse jakkene. Jeg spurte om det var 100% ekte pels på Canada Goose jakkene, og spurte hvorfor disse var så billige.

- Hei,

Takk for din epost.

Ja, Alle jakkene er 100% autentisk.Vi er distributør fra moncler og Canada Goose, så vi kan holde den laveste prisen for hver customer.

Så du er velkommen til vår hjemmeside og plukke opp dine favoritter, nyte enkel og gode kjøp her.

Med vennlig hilsen

Sale-teamet

skjønner at du har lyst på jakke, men dette må du gi deg på. send en mail til disse http://www.canada-goose.com/contact/ og link til siden du vil kjøpe fra, så spør du dem om dette er ekte vare eller noen som prøver å lure deg. er da ikke så vanskelig å tenke seg til å spørre direkte til dem som selger dem orginalt?

• Liker 2
Gjest Survival
Skrevet

Hvis du absolutt måååå ha en Canda Goose, kan du ikke bare dra i en vanlig, offentlig kjent sportsbutikk som selger det og kjøpe en til fullpris? Da har du garanti på at det er ekte.

Jeg forstår ikke hvordan de i nettsiden du skriver over, kan annonsere at de selger "Canadian Goose" mens de i e-posten skriver at de selger "Canada Goose". Det er jo ikke det samme!!

Skrevet

Jeg ville vært særdeles skeptisk... Har ikke lyst til å gå med en død German Shepard rundt halsen... Er veldig ofte det de bruker på de falske jakkene...

• Liker 1
Skrevet

OPPDATERING!

- Hei,

Takk for din epost.

Med vennlig hilsen

Sale-teamet

Jeg tenker at den som har sendt deg den mailen ikke kan et ord norsk, og har brukt Google translator for å kunne svare på mailen. Relativt stor fare for at vedkommende sitter i øst-Europa med et lastebil-lass med falske jakker som han har betalt en hundrings for, og selger til 2000 pr stk.

Har sendt en mail til [email protected] og bedt dem ta en titt på siden. Skal si fra hvis jeg får noe svar fra dem. ;)

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...