AnonymBruker Skrevet 30. september 2011 #1 Skrevet 30. september 2011 Hvordan hadde du reagert hvis mannen din ville prøve erotisk massasje på et massasjeinstitutt? Altså massasje med "happy ending". Ikke på sånne lugubre plasser altså, men utført av profesjonelle. I Amsterdam finnes det mange av disse. Ville du prøvd selv?
AnonymBruker Skrevet 30. september 2011 #2 Skrevet 30. september 2011 Nå vet vi jo takket være TV2 og Hoksrud at denslags er forbudt i følge norsk lov og at en saftig bot venter om det blir oppdaget.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2011 #3 Skrevet 30. september 2011 Nå vet vi jo takket være TV2 og Hoksrud at denslags er forbudt i følge norsk lov og at en saftig bot venter om det blir oppdaget. Men norsk lov gjelder vel ikke i utlandet!? At Hoksrud har forbrutt seg mot Stortingets etiske reglement er an annen sak. 1
kareen Skrevet 30. september 2011 #4 Skrevet 30. september 2011 Dette er utroskap i mine øyne, helt uakseptabelt. 3
AnonymBruker Skrevet 30. september 2011 #6 Skrevet 30. september 2011 Det kunne jeg godt tenkt meg og prøvd. Gjerne sammenmed mannen min, slik at vi fikk det samtidig i samme rom. Eller alene. 1
Gjest *Røyskatt* Skrevet 30. september 2011 #7 Skrevet 30. september 2011 Men norsk lov gjelder vel ikke i utlandet!? At Hoksrud har forbrutt seg mot Stortingets etiske reglement er an annen sak. Jo, loven gjelder innen dette også norske statsborgere i utlandet. Kjøp av erotisk massasje, som Hoksund gjorde, blir sett på som kjøp av seksuelle tjenester, og kan bøtelegges i Norge. Hoksund har måtte vedta en bot på 25000 for dette, og det ingenting med stortinget å gjøre. 1
CCL Skrevet 30. september 2011 #8 Skrevet 30. september 2011 Hva er forskjellen på et så kalt profesjonelt sted som selger massasje med seksuelle tjenester og et lugubert sted som selger massasje med seksuelle tjenester? Prostituerte med fagbrev? 5
AnonymBruker Skrevet 30. september 2011 #9 Skrevet 30. september 2011 Nå var ikke dette et spm om det er lov eller ei da. Forskjellen på luguber og profesjonelt er at på et lugubert sted er det bare fokus på sex, mens man på et profesjonelt sted også kan få helt vanlige normale ikke erotiske massasjer. Når det gjelder erotisk/tantrisk massasje kan man også velge om man vil ha "happy ending" eller ei. Man kan også få undervisning her og man kan bestille massøsen til hotellrommet. Alene eller som par. Vet at dette finnes i Belgia for eksempel.
Gjest Gorgonzola Skrevet 1. oktober 2011 #10 Skrevet 1. oktober 2011 Synes det er digg jeg, at vi er i ferd med å regulere alt ned til minste føkkings detalj, skru klokka en fire-fem hundre år tilbake i tid, straffe menn for det de fortjener, klaske opp gapestokken og kalle enhver form for atferd som ikke passer eksempelvis én kvinne for utroskap. All grunn til å gå fremtiden lyst i møte. Mer moral, tvang og stempling av utskudd.
Gjest Nikee Skrevet 9. mai 2015 #11 Skrevet 9. mai 2015 Tråden er blitt ryddet for reklame Nikee, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå