Gå til innhold

Toastmaster

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En venn og studiekamerat av min kjære.

Skrevet

Onkelen til min kjære fordi han er morom og vant med å snakke i store forsammlinger. Var i et bryllup i fjor hvor toastmastren ikke turde å snakke. Det ble litt pinnlig stille.

Skrevet

Storesøster. Hun gjorde en super jobb!

Skrevet

Søskenbarnet til mødrene våres, han er også en jaktkamerat av min kjære!

Skrevet

Vi har spurt søstern til min kjære, men hun er visst ikke helt sikker på om hun vil. Hvis hun sier nei, spør vi en kamerat av oss.

Skrevet

En venn av meg som er veldig vant til å snakke i store forsamlinger. Han blir nok helt perfekt! :D

Skrevet

Godt spørsmål. Har du noen forslag?

Skrevet

Vi har valgt en god venn av kjæresten min,

en sosial og morsom fyr som er vant til å snakke i forsamlinger.

Han kommer sikkert til å gjøre en utmerket jobb!

Skrevet

Han vi vil ha (har ikke spurt enda) kjenner oss ikke supergodt. Er en venn av meg som jeg ser veldig sjeldent. Han er morsom på den rette måten og hadde passet perfekt, men er litt usikker siden han ikke kjenner oss kjempegodt.

Skrevet

En barndomskompis av sambo, som kommer til å gjøre en bra jobb. Han har flere toastmaster jobber på samvittigheta, så da vet vi i allefall hva vi får.

Skrevet

Samboeren til kusinen til samboeren min! Han er advokat og flink til å snakke i store forsamlinger.

Skrevet

Vi spute en kamerat av min mann, og han ble veldig beæret over å bli spurt. Han er kjempeflink til å snakke for seg, så vi var fornøyd med det valget.

Skrevet

Vi har spurt min kjæres søster, men hun har ikke bestemt seg helt ennå. Vi mener hun passer perfekt etter som hun vet hvem "alle" er, og ikke minst kjenner oss begge veldig godt...så vi krysser fingrene for at hun svarer ja.

Skrevet

En tidligere kollega av min samboer, nå omgangsvenner med ham og kona :)

Han er aktiv, engasjert og vant til slike utfordringer, siden han har vært toastmaster i flere lag..............og han er fylkespolitiker (mao. vant til å snakke i forsamlinger)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...