Miracl3 Skrevet 3. desember 2003 #4 Skrevet 3. desember 2003 Onkelen til min kjære fordi han er morom og vant med å snakke i store forsammlinger. Var i et bryllup i fjor hvor toastmastren ikke turde å snakke. Det ble litt pinnlig stille.
April Skrevet 4. desember 2003 #6 Skrevet 4. desember 2003 Søskenbarnet til mødrene våres, han er også en jaktkamerat av min kjære!
nessi Skrevet 4. desember 2003 #7 Skrevet 4. desember 2003 Vi har spurt søstern til min kjære, men hun er visst ikke helt sikker på om hun vil. Hvis hun sier nei, spør vi en kamerat av oss.
Siam Skrevet 4. desember 2003 #8 Skrevet 4. desember 2003 En venn av meg som er veldig vant til å snakke i store forsamlinger. Han blir nok helt perfekt! :D
9na Skrevet 4. desember 2003 #10 Skrevet 4. desember 2003 Vi har valgt en god venn av kjæresten min, en sosial og morsom fyr som er vant til å snakke i forsamlinger. Han kommer sikkert til å gjøre en utmerket jobb!
Arwen Skrevet 4. desember 2003 Forfatter #11 Skrevet 4. desember 2003 Han vi vil ha (har ikke spurt enda) kjenner oss ikke supergodt. Er en venn av meg som jeg ser veldig sjeldent. Han er morsom på den rette måten og hadde passet perfekt, men er litt usikker siden han ikke kjenner oss kjempegodt.
camie Skrevet 4. desember 2003 #12 Skrevet 4. desember 2003 En barndomskompis av sambo, som kommer til å gjøre en bra jobb. Han har flere toastmaster jobber på samvittigheta, så da vet vi i allefall hva vi får.
Linsi Skrevet 4. desember 2003 #13 Skrevet 4. desember 2003 Samboeren til kusinen til samboeren min! Han er advokat og flink til å snakke i store forsamlinger.
Augustbrud02 Skrevet 4. desember 2003 #14 Skrevet 4. desember 2003 Vi spute en kamerat av min mann, og han ble veldig beæret over å bli spurt. Han er kjempeflink til å snakke for seg, så vi var fornøyd med det valget.
Gjest Tex Skrevet 4. desember 2003 #16 Skrevet 4. desember 2003 Min eneste biologiske onkel, mammas lillebror!
ringblomst Skrevet 4. desember 2003 #17 Skrevet 4. desember 2003 Vi har spurt min kjæres søster, men hun har ikke bestemt seg helt ennå. Vi mener hun passer perfekt etter som hun vet hvem "alle" er, og ikke minst kjenner oss begge veldig godt...så vi krysser fingrene for at hun svarer ja.
Gjest MrsL Skrevet 6. desember 2003 #18 Skrevet 6. desember 2003 En tidligere kollega av min samboer, nå omgangsvenner med ham og kona Han er aktiv, engasjert og vant til slike utfordringer, siden han har vært toastmaster i flere lag..............og han er fylkespolitiker (mao. vant til å snakke i forsamlinger)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå