AnonymBruker Skrevet 30. september 2011 #1 Skrevet 30. september 2011 Jeg er en veldig selvstendig person og liker å jobbe alene og for meg selv. Har tenkt på at jeg kunne begynne å skrive, men må nesten ha en garanti for at jeg får noen inntekt av det. Er det noen steder man kan registrere seg slik at man kan bli tilbudt å skrive eller gjøre andre ting som ikke nødvendigvis er litterært? Andre ting man kan jobbe som på freelancebasis? Jeg har ikke noen utdannelse som ingeniør eller innen data, litteratur osv.
Knirke Skrevet 30. september 2011 #2 Skrevet 30. september 2011 Anbefaler denne boka: Frilansboka Og man registrerer seg ikke noe sted som freelanser, du må gå rundt og tilby dine tjenester aktivt til alle som kan tenkes å ha bruk for deg. Mase, mase, mase, tigge, be på dine knær om du må... Og hvis du er flink kan du kanskje få det til å gå av seg selv uten all masingen. Men husk at det er mye mer jobb enn en vanlig 8-4 jobb, og det er trangt økonomisk i starten (bare glem å ta opp huslån o.l.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå