Sjokkoholiker Skrevet 30. september 2011 #2 Skrevet 30. september 2011 Digg for den som mottar eller den som utfører? 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2011 #3 Skrevet 30. september 2011 Digg for den som mottar eller den som utfører? Hihi! Ment for de som mottar
minipusen Skrevet 30. september 2011 #4 Skrevet 30. september 2011 For min del: digg for begge parter. Han elsker å motta, jeg elsker å utføre. Å være vitne til nytelsen hans er herlig. Det skal også sies at han tenner på å se meg slite, se tårene renne og se meg gjøre mitt ytterste. Da glemmes ubehaget ved å utføre det. Å se ham inn i øynene samtidig som han har full kontroll over meg (også pust) bare ved å ha pikken i munnen min er stor lykke. 2
muesli Skrevet 30. september 2011 #5 Skrevet 30. september 2011 Enig med minipusen! Må legge til at eg ikkje syntes det var så digg til å begynne med, men det endra seg etter eg lærte meg litt teknikk :D
Sjokkoholiker Skrevet 30. september 2011 #6 Skrevet 30. september 2011 Syns det er helt topp jeg! Så lenge jeg får styre showet selv
Gjest Raindrops Skrevet 30. september 2011 #7 Skrevet 30. september 2011 Var ikke spesielt glad i det før, men nå elsker jeg det.
McAdams Skrevet 30. september 2011 #8 Skrevet 30. september 2011 Jeg elsker det, fordi han elsker det Blir tent av å se han like det.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2011 #9 Skrevet 30. september 2011 Jeg synes det er digg, men klarer dessverre ikke å utføre det på han jeg er sammen med nå. Han har nemlig en pikk som bøyer seg veldig oppover, noe som gjør at den stanger i ganen enten jeg prøver den ene eller andre veien (altså i ganen den ene veien, og den stopper opp et annet sted den andre). Når det skal sies har han en herlig g-spot penis
Gjest Katten. Skrevet 1. oktober 2011 #10 Skrevet 1. oktober 2011 Ganske digg, men "dessverre" er jeg såpass godt utstyrt at ikke noe jeg forventer, eller savner, i det hele tatt - kun opplevd det et par ganger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå