Gå til innhold

Noen som har kjøpt slør på ebay/etsy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte nemlig et slør på ebay som viste seg å være av utrolig dårlig kvalitet. Det kan ikke brukes i det hele tatt.. :S

Leste i en tidligere tråd at en del av dere har kjøpt mye på ebay, så er det noen som har kjøpt slør med like bra kvalitet som man får i butikkene? Evt. hvilken selger var det som hadde det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei :)

Jeg kjøpte ikke på ebay, men på nettsiden til butikken Somaras brudekjoler. Her får man billige brudeslør i kjempegod kvalitet! Jeg kjøpte slør nr. 3d, og det er helt nydelig!! Det kostet 350 kr pluss frakt. Slørene blir håndsydd etter ditt ønske, og mitt ble sendt bare 3 dager etter at jeg bestilte :) Tenkte bare jeg skulle tipse om denne butikken :klemmer:

Skrevet

Hei hei :)

Jeg kjøpte ikke på ebay, men på nettsiden til butikken Somaras brudekjoler. Her får man billige brudeslør i kjempegod kvalitet! Jeg kjøpte slør nr. 3d, og det er helt nydelig!! Det kostet 350 kr pluss frakt. Slørene blir håndsydd etter ditt ønske, og mitt ble sendt bare 3 dager etter at jeg bestilte :) Tenkte bare jeg skulle tipse om denne butikken :klemmer:

Så bra :) Takk for tipset. Den butikken skal jeg definitivt sjekke ut!

Skrevet

Jeg hadde samme erfaringen med ebay-slør, var ikke noe bra i det hele tatt. Var sikkert bare uheldig, men turte ikke prøve igjen, så endte opp med å kjøpe brukt :)

Skrevet

Jeg kjøpte flere slør på eBay og fornøyd med alle sammen. Derimot fant jeg ut at jeg ikek ville bruke slør og droppet det. Husker dessverre ikke hva selgerne het.

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...