AnonymBruker Skrevet 30. september 2011 #1 Skrevet 30. september 2011 Jeg har pleid å kjøpe frosne kylligfileter, som oftest First Price eller andre billigmerker, synes det er så greit å ha liggende i fryseren. Men de siste månedene har jeg ikke funnet kyllingfilet i fryseren, og jeg har lett overalt! Spurte på en av butikkene jeg var i, og fikk som svar at det er så etterspurt at produsentene rett og slett ikke har nok, de bestiller hver uke, men får det altså ikke... Så utrolig rart, og ikke minst irriterende at dette skal gå utover alle butikkene i denne byen da! De har jo fersk, selvsagt, men da er jo prisen nesten dobbel... Flere som opplever å ikke finne frossen kyllingfilet?
Gjest Spinell Skrevet 30. september 2011 #2 Skrevet 30. september 2011 Helt vanlig! Kyllingfiletene fra FP blir revet vekk omtrent med en gang de havner i frysedisken, og min lokale Kiwibutikk har sagt akkurat det samme som du skriver. Jeg kjøper gjerne to poser selv når butikken først har dem. Det er nå engang slik at er det tomt, så er det tomt. FP-kyllingen er vel egentlig "overskuddskylling" fra de vanlige leverandørene, så mengden FP kan variere.
Aviale Skrevet 30. september 2011 #3 Skrevet 30. september 2011 Hva er problemet med å kjøpe vanlig FP kylling, ufrossen, og så fryse den selv? Hvis de ikke har fryst mener jeg Er jo akkurat det samme, og da kan man jo også velge om man vil fryse hele pakken eller porsjonsvis. Har aldri sett frossen FP kylling på min kiwibutikk i alle fall, så det er slik jeg gjør det
Gjest Spinell Skrevet 30. september 2011 #4 Skrevet 30. september 2011 Hva er problemet med å kjøpe vanlig FP kylling, ufrossen, og så fryse den selv? Hvis de ikke har fryst mener jeg Er jo akkurat det samme, og da kan man jo også velge om man vil fryse hele pakken eller porsjonsvis. Har aldri sett frossen FP kylling på min kiwibutikk i alle fall, så det er slik jeg gjør det Kilosprisen for de dypfryste er lavere
Gjest Survival Skrevet 30. september 2011 #5 Skrevet 30. september 2011 Men må du kjøpe First Price kylling når de andre butikkene har et godt utvalg av Prior kyllingfilèt i både frossen og fersk form? Det er ikke spesielt dyrt for fersk kyllingfilèt fra Prior nå heller. Mener det er rundt 80 kr for kiloen på Rema 1000.
venus_ Skrevet 30. september 2011 #6 Skrevet 30. september 2011 De har rett og slett ikke nok kylling og det kommer til å være stor mangel på det en stund fremover. Men det kan komme litt en gang i blant så følg med
Gjest Mahareth Skrevet 30. september 2011 #7 Skrevet 30. september 2011 Sånn er det i alle kjeder, ikke bare de som fører FP-produktene.
otilie Skrevet 30. september 2011 #8 Skrevet 30. september 2011 jepp! first price sine pakker, de orange.... forsvinner med en gang! funker vel kanskje å dra ned tidlig mandag, så er man førstemann.
Fanta Exotic Skrevet 30. september 2011 #9 Skrevet 30. september 2011 Ja, jeg har merket det selv! Jeg fløy fram og tilbake, og fant hverken FP, Euroshopper eller Den Stolte Hane her om dagen.. ENDELIG fant jeg en pakke og dro hjem for å lage middag... Da fant jeg ut at det var kyllingLÅR jeg hadde kjøpt med bein og skinn.. NEDTUR!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå