AnonymBruker Skrevet 30. september 2011 #1 Skrevet 30. september 2011 I såfall hva? Har bare lyst til å gi henne en liten oppmerksomhet siden hun er så flink Tips?
Klematis Skrevet 30. september 2011 #2 Skrevet 30. september 2011 Jeg tok med forloveren min og fikk ansiktsbehandling og ordnet neglene en ukes tid før bryllupet. Ble satt veldig pris på. Koselig dag med kafè, shopping, skravling og behandling bare oss to.
annelise Skrevet 30. september 2011 #3 Skrevet 30. september 2011 Har ikke tenkt på noen gave til henne.. Men har planlagt å ta frisør og sminke regningen for henne.... Dette er jo noe vi vil gjøre sammen..
Ninnin86 Skrevet 30. september 2011 #4 Skrevet 30. september 2011 I såfall hva? Har bare lyst til å gi henne en liten oppmerksomhet siden hun er så flink Tips? Kjempegod idé å gi en forlovergave!! Det skal jammen jeg også gjøre! Men kommer ikke på noe i farten.. Men ansiktebehandling, spa eller noe lignende er jo veldig smart
bobbi Skrevet 30. september 2011 #5 Skrevet 30. september 2011 (endret) Har ikke tenkt på noen gave til henne.. Men har planlagt å ta frisør og sminke regningen for henne.... Dette er jo noe vi vil gjøre sammen.. Det har jeg og min forlover også avtalt, hun synes det var en kjempe fin ide Endret 30. september 2011 av bobbi
fridr Skrevet 30. september 2011 #6 Skrevet 30. september 2011 Noen som har idéer til gaver til en mannlig forlover?
bobbi Skrevet 23. oktober 2011 #7 Skrevet 23. oktober 2011 Noen som har idéer til gaver til en mannlig forlover? Kanskje han også har lyst på spa?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå