Gå til innhold

Hvor lang tid bruker du å vente med sex?

Hvor lang tid bruker du å vente med sex?  

14 stemmer

1. 1. Hvor lang tid bruker du å vente med sex?

• 1. date
      7
    • 2. date
      3
    • 3. date
      4

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er interessert i en gutt og vil ha han som kjæreste

Endret av Celinepusen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når det føles riktig! Noen ganger er det samme kveld vi møtes, andre ganger etter noen uker :sengekos:

• Liker 2
Skrevet

før var jeg litt innstilt på å få det unna fortest mulig men nå prøver jeg å vente for å bli litt kjent før man hopper til køys.

Skrevet

Gjerne på 1. date

Som oftest på 2. date

Kan nødigst vente til 3. date

Slik. :klemmer:

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Ehh.. lenger enn 3. date

Kanskje etter 2 mnd.

Skrevet

Definitivt lenger enn 3. date. Pusher han på med en gang, er det sannsynlig at han aldri får seg noe :nigo:

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Til jeg har lyst. Hvis det viser seg å være for tidlig for fyren det gjelder, og ødeleggende for mine sjangser så er han tydeligvis ikke mannen for meg.

Skrevet

Alternativene passer meg ikke. Jeg er nok litt treg av meg, men jeg pleier å vente til jeg er ganske sikker på at vi er i et fast forhold, og så ca en måneds tid. Liker å bli ordentlig kjent, og å føle meg trygg på ham.

Skrevet

Venter omkring 2-4 uker etter at vi offisielt har blitt sammen. Kommer an på hvor lenge vi har kjent hverandre og "hatt noe på gang" før vi ble sammen.

Jeg har ALDRI hatt sex før godt uuti et forhold. Kjæresten min må også vise resultatene fra en svært ny test slik at jeg vet at han ikke har noen kjønnssykdommer, eller andre farlige, smittsomme sykdommer som HIV/AIDS. Jeg legger selvsagt også fram bevis på at jeg er helt frisk. Jeg liker ikke kondom,

Ja, jeg er forsiktig, men etter at en venninne ble smittet av HIV av en ny kjæreste, så er dette viktig for meg. Jeg tar IKKE sjansen på det, og lærer av andres feil på dette området.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Lenger enn 3.date hvertfall! Skal man pule alle man dater så blir det fort veldig mange sexpartenere i løpet av årene :filer:

Endret av Iza'bella
Skrevet

Har ingen fasit men med min nåværende skjedde det på date nr 5 :) Pleier å holde litt igjen for jeg tror det øker sjansene for at jeg blir et kjæresteemne.

Skrevet

Er interessert i en gutt og vil ha han som kjæreste

Bruk ikke sex for å få en kjæreste.

Det fungerer aldri i lengden.

Skrevet

Hvertfall ett halv år.

Skrevet

jeg hadde sex med han som ble kjæresten min nesten med en gang jeg møtte han :gjeiper: så det funker jo noen ganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...