AnonymBruker Skrevet 29. september 2011 #1 Skrevet 29. september 2011 Tenkte det kunne være artig med en tråd som dette :D Her kan vi fortelle om hvor mange dates vi har hatt med personen vi holder på med, og hvor langt man har kommet. F.eks. om man har holdt rundt hverandre på første date, kysset på andre, når man har hatt sex eller hva som helst. Kjør på! :D
AnonymBruker Skrevet 30. september 2011 #2 Skrevet 30. september 2011 Alle kvinner er til for å lage mat, ha sex og rydde.. har ikke tid til sånt..
Celinepusen Skrevet 30. september 2011 #3 Skrevet 30. september 2011 Bruker å ha sex på første daten 1
feministene Skrevet 30. september 2011 #4 Skrevet 30. september 2011 Bruker å ha sex på første daten Ta en kaffe på onsdag celine? 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2011 #5 Skrevet 30. september 2011 Jeg mener ikke hva dere PLEIER, jeg lurer på om noen vil dele konkrete erfaringer med mister right now 1
Knirke Skrevet 30. september 2011 #6 Skrevet 30. september 2011 (endret) Jeg registrerte meg på Sukker for en uke siden, og har "linet opp" et par stykker som jeg har lyst til å møte irl. Så spørs det om jeg tør å møte dem da :gjeiper: Endret 15. november 2011 av Knirke
Ellekvelle Skrevet 30. september 2011 #7 Skrevet 30. september 2011 Traff hverandre via nettet siste uken i juni, mailet hele ferien Traff hverandre RL andre uken i august Hadde sex den andre daten uken etterpå Møtes iallefall en gang i uken til lunsj Prøver minst en date i helgen(begge har barn) Har vært på hyttetur sammen Vi har ikke presentert hverandre for venner, men legger ikke skjul på hva vi holder på med når vi er ute, så ikke noe feil om vi skulle støte på noen, men det blir vel neste skrittet Vi har heller ikke snakket om hva som skal til før vi innvolverer ungene, det ligger et stykke frem i løypen.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2011 #8 Skrevet 30. september 2011 Traff hverandre via nettet siste uken i juni, mailet hele ferien Traff hverandre RL andre uken i august Hadde sex den andre daten uken etterpå Møtes iallefall en gang i uken til lunsj Prøver minst en date i helgen(begge har barn) Har vært på hyttetur sammen Vi har ikke presentert hverandre for venner, men legger ikke skjul på hva vi holder på med når vi er ute, så ikke noe feil om vi skulle støte på noen, men det blir vel neste skrittet Vi har heller ikke snakket om hva som skal til før vi innvolverer ungene, det ligger et stykke frem i løypen. Takk! :D Dette jeg var ute etter
smilo Skrevet 30. september 2011 #9 Skrevet 30. september 2011 Har kjent hverande lenge, men fikk opp øynene for hverandre for en tid tilbake. Møttes flere ganger før vi var sikre på hva den andre tenkte. Så gikk vi inn i en fase med å treffes 1-2 ggr pr uke når begge har mulighet (barn på begge sider) i tillegg til at vi treffes ved felles aktiviteter hvor barna er tilstede, men da viser vi ikke hva vi føler. Nå er vi i en fase som er litt tung, hvor jeg egentlig ikke vet hva som vil skje. Alt avhenger av ham, men jeg håper han ikke stenger meg ute.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2011 #10 Skrevet 30. september 2011 Møttes på nettet, kjente ikke hverandre fra før av. Progresjonen i detaljer : 1. date søndag etter å ha snakket 2 uker sammen. Da gikk vi på kino, ingen klemming e.l. 2. date tirsdag; bowling og kopp kaffe i byen etterpå. Fremdeles ingen nærkontakt. 3. date fredag; Filmkveld hos han. Litt massering og sånn, men fremdeles ikke kyssing. 4. date tirsdag: Joggetur og så en film sammen. Satt litt inntil hverandre. 5. date onsdag: Filmkveld, satt tett sammen og han klappet litt forsiktig på meg. 6. date fredag: Filmkveld, klinte og klådde. Sov sammen, hadde nesten sex, men ikke samleie. 7. date lørdag: Sov sammen og hadde sex for første gang. Etter det var vi med hverandre nesten hver dag Er ikke sammen enda, nyter bare nuet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå