Tussi'en Skrevet 15. mai 2002 #1 Del Skrevet 15. mai 2002 Jeg synes det er litt artig å se hvor veldig forskjellig de to BB-gjengene er. I fjor var det gjennomsnittelige IQ-nivået litt under pari. Men i år er det på noen områder litt klokere mennesker som er der inne. Ikke det at alle er like modne...Men de har en helt annen evne til å knytte seg til hverandre, kunne snakke om alvorlige temaer og diskutere saker. For all del, det er mye barnslig og tenåringsfakter der inne også, men det er på en måte forståelig. Et konkret eksempel: Monica, Maria, Espen og Dennis er da litt mer "våkne" enn Anne Mona, Anette, Rodny og Ramsy?!? Er det noen som er enige, eller uenige, med meg? 1212[ Dette Innlegg er endret av: Tussi'en den 2002-05-15 23:18 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellyfish Skrevet 16. mai 2002 #2 Del Skrevet 16. mai 2002 Jepp, jeg er veldig enig med deg! Kanskje det er derfor jeg synes det er mye kjedeligere å så på i år...? Kunne jo selvfølgelig bare skrudd av, men det blir litt for kraftig kost for en TV-slave som meg!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassandra Skrevet 16. mai 2002 #3 Del Skrevet 16. mai 2002 Hehe.. Jeg så ikke BB i fjor, men "alle" snakket om det, så da bestemte jeg meg for å se det i år. Men hva skjer?? Jeg får omtrent kjeft fordi jeg følger med vettu. Av de samme menneskene som så det i fjor. *sukk* Så derfor seg jeg BB i smug Mennsker som utsetter seg for det som denne gjengen gjør må vel være veldig spesielle mennesker, med et ekstremt oppmerksomhets behov. Og det er ganske pussig å se hvordan intriger oppstår. Hvordan ting som blir gjennfortalt alltid får en litt annen vri slik at det høres mye verre ut enn det var ment, og så er konflikten reell. Hva har jeg lært av det?? Skal IKKE høre på annen hånds informasjon. Skal ALLTID sjekke med den opplysningene stammet fra i utgangspunktet 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2002 #4 Del Skrevet 16. mai 2002 BB er som folk her inne. Til tider virker det som de er i koma. Det kommer svar på ca 800 når det gjelder om du er brun i anus og like mange på bb. Er det noe politisk,samfunnsmessige ting som blir tatt opp så er det ingen respons. Saker som skal bety noe for de aller fleste. Så jeg lurer på hvike nivå dere snakker om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi'en Skrevet 16. mai 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 16. mai 2002 Sier du det ja, frk anonym... Ikke alle er enige med deg der kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turte Skrevet 16. mai 2002 #6 Del Skrevet 16. mai 2002 Jeg synes det fokuseres alt for mye på de samme personene og de samme sakene hele tiden. Mye mer i år enn fjor. Da tenker jeg på de som er involvert i forholdet rundt VK og Kristian. Huff, det blir enspora! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå