Gå til innhold

Kule ting man ikke visste fantes..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte nettopp sammenleggbare blomstervaser (!) Høres helt sikkert corny ut, men dette er noe jeg har savnet lenge :smilorange: Reiser en del, bor i leiligheter og elsker å kjøpe blomster, men det er sjelden noe å sette dem i!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kan jo ikke skrive om noe jeg ikke vet finnes...

men rare ting jeg vet om

- kjølebag som går på strøm (med ledning altså. kan ikke gå så lang tur..)

- tisse-dings til jenter, så de slipper å sette seg ned. funker best med mini-miniskjørt

- belte som er en dusj. ja. eller en dusj som kan brukes som belte. du kan altså ta av deg beltet, feste det til vasken på do, og ta en dusj.

laptop-genser. en genser som skal tas over laptopen, med lang hals som du stikker hodet inn i, og hull til hendene. hodet ditt, hendene dine og laptopen er inne i genseren, og ingen kan se hva dere gjør. ser fryktelig rart ut.

- skjerm (lignende sånn opererte hunder har) til å ha rundt ansiktet når du spiser, så håret ikke henger ned i maten

- hodestativ til å feste dorull på, dorullen skal opp på hodet ja. så kan du bare dra papir og snyte i vei. hur kjekt som helst

Skrevet

jeg kan jo ikke skrive om noe jeg ikke vet finnes...

men rare ting jeg vet om

- kjølebag som går på strøm (med ledning altså. kan ikke gå så lang tur..)

- tisse-dings til jenter, så de slipper å sette seg ned. funker best med mini-miniskjørt

- belte som er en dusj. ja. eller en dusj som kan brukes som belte. du kan altså ta av deg beltet, feste det til vasken på do, og ta en dusj.

laptop-genser. en genser som skal tas over laptopen, med lang hals som du stikker hodet inn i, og hull til hendene. hodet ditt, hendene dine og laptopen er inne i genseren, og ingen kan se hva dere gjør. ser fryktelig rart ut.

- skjerm (lignende sånn opererte hunder har) til å ha rundt ansiktet når du spiser, så håret ikke henger ned i maten

- hodestativ til å feste dorull på, dorullen skal opp på hodet ja. så kan du bare dra papir og snyte i vei. hur kjekt som helst

Hihi-den første er vel noe lignende som vi bruker i bilen (kjekk sak!)

Og den trakten for å tisse med synes jeg også høres ok ut (har sett den men ikke prøvd den, - prinsippet høres flott ut!

Beltet har jeg ikke hørt om, men det høres ut som en portabel bidèt- ypperlig idè!

Laptopgenseren ser jeg umiddelbar nytte i- var nettopp på en plass der nettet fungerte uhyre dårlig i leiligheten så jeg måtte ut på balkongen- men der klarte jeg ikke å lese skjermen pga sollys!

Men de to siste er jo bare helt herlige!! (Er forkjølt så ser nesten at den siste må være kjekk og ha!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...