Gjest Anonymous Skrevet 3. desember 2003 #1 Skrevet 3. desember 2003 Har tenkt til å ønske meg parfyme fra kjæresten min til jul, men han tør ikke å kjøpe noe sånt med mindre jeg kommer med en veldig detaljert ønskeliste. Jeg kunne tenke meg å prøve nye lukter, men i parfymerier er det så veldig mange å velge mellom, så kanskje dere kan plukke ut noen alternativer for meg. Jeg liker parfyme som er lett, frisk, litt søt, kanskje litt frukt-aktig. Ikke noen tung krydderduft med andre ord. Noen som vil anbefale noe jeg kan lukte på?
missfidget Skrevet 3. desember 2003 #2 Skrevet 3. desember 2003 Har tenkt til å ønske meg parfyme fra kjæresten min til jul, men han tør ikke å kjøpe noe sånt med mindre jeg kommer med en veldig detaljert ønskeliste. Jeg kunne tenke meg å prøve nye lukter, men i parfymerier er det så veldig mange å velge mellom, så kanskje dere kan plukke ut noen alternativer for meg. Jeg liker parfyme som er lett, frisk, litt søt, kanskje litt frukt-aktig. Ikke noen tung krydderduft med andre ord. Noen som vil anbefale noe jeg kan lukte på? Escada Magnetism-varm, søt, men ikke krydder....Vanilje og bær.... Anna Sui Dolly Girl-søt, frukt aktig, men ikke for sterk Escada Ibiza Hippie-solbær, litt for sommer nå kanskje Jeg er litt fan av Escada. Men Anna Sui Dolly Girl er akkurat som du beskrive du vil ha. Og flaske er så søt!!
Gjest Anonymous Skrevet 3. desember 2003 #3 Skrevet 3. desember 2003 Ja. Jeg har hatt en parfyme fra Escada før. Husker ikke hva den het, men flaska var blå, og den luktet fantastisk. Ibitza Hippie har jeg faktisk luktet på før, og den var min stil. Takk for forslag. Tar gjerne imot flere. Lettere å gå på parfymeriet og prøvelukte når jeg har noen alternativer.
Gjest Anonymous Skrevet 3. desember 2003 #4 Skrevet 3. desember 2003 Laura Fra Laura Biagotti er min favoritt parfyme. Den blir jeg aldri lei av, det blir heller ikke kjæresten min og jeg får knapt "lov" til å bruke andre parfymer. Stella by Stella McCartney er også veldig god. Ralph by Ralph Lauren.
Gjest Diddl Skrevet 3. desember 2003 #5 Skrevet 3. desember 2003 Mine favoritter : *Cerutti 1881 *Ralph- Ralph Lauren *Laura
Gjest Anonymous Skrevet 3. desember 2003 #6 Skrevet 3. desember 2003 Takk for flere svar. Laura har jeg hatt før, og likte den veldig godt. Kanskje jeg rett og slett skal ønske meg en gavepakning med Laura parfyme. Tror den er med bodylotion og. Får gå i et parfymeri og lukte litt. Kanskje litt kjedelig å gjøre det sånn, men kjæresten min er så redd for å kjøpe noe feil...
Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2003 #7 Skrevet 4. desember 2003 I dag har jeg luktet meg gjennom en del dufter. Og fire parfymer havner på ønskelista mi: Laura Sentiment fra Escada Sui Love fra Anna Sui Amor Amor fra Cacharel Får håpe min kjære tør å kjøpe en av dem da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå