Channa Skrevet 29. september 2011 #1 Skrevet 29. september 2011 Hei Jeg er ei jente på 23 år. Jeg har hatt kjæreste siden jeg var 17 år, og samleie har alltid vært en nytelse. Bare det siste åre har jeg plutselig blitt veldig våt hver gang jeg blir kåt eller opphisset. Dette plager både meg og kjæresten min veldig, da vi ikke kjenner så mye under samleiet. Jeg har mistet sexlysten betraktelig og vet ikke helt hva denne "våtheten" kommer av. Jeg vet det er normalt å være våt, men hvorfor har jeg plutselig blitt så mye våtere nå? Kan det ha noe med hormonforandringer i kroppen å gjøre? Hilsen fortvilet
womenwomen Skrevet 29. september 2011 #2 Skrevet 29. september 2011 Hei Jeg er ei jente på 23 år. Jeg har hatt kjæreste siden jeg var 17 år, og samleie har alltid vært en nytelse. Bare det siste åre har jeg plutselig blitt veldig våt hver gang jeg blir kåt eller opphisset. Dette plager både meg og kjæresten min veldig, da vi ikke kjenner så mye under samleiet. Jeg har mistet sexlysten betraktelig og vet ikke helt hva denne "våtheten" kommer av. Jeg vet det er normalt å være våt, men hvorfor har jeg plutselig blitt så mye våtere nå? Kan det ha noe med hormonforandringer i kroppen å gjøre? Hilsen fortvilet Skjønner ikke hvordan du klarer å bli våt når du har mistet sexlysten din ? Og ikke er kåt ? Hvis du er kåt er det jo normalt å bli veldig våt.Men det skal ikke ødelegge nytelsen for deg som kvinne å være våt.Tvert om er det deiligere med sex når man er våt og tilstrekkelig kåt selvfølgelig.Jo hetere og kåtere man er - jo mer følsom er jo også normalt kjønnsorganene. Derfor er jo sex deiligere også når man er våt og kåt. Så din extra våthet er en gåte...dersom du ikke er kåt. Dra til gynekolog og sjekk deg.Kanskje er du blitt smittet av en kjønnssykdom ??? og har fått kraftig endret utflodsmengde pga det. Endring av normal utflod skal alltid sjekkes. Kanskje typen din har vært utro og smittet deg med noe ?
Gjest Katten. Skrevet 30. september 2011 #3 Skrevet 30. september 2011 WW, våthet og kåthet henger ikke nødvendigvis sammen. En jente kan være våt uten å være kåt og visa verca. På samme måte kan en manns penis være erigert uten at han er kåt og visa verca. TS, du vil neppe få noen vettuge medisinske svar her, så anbefaler deg å forhøre deg med litt mer profesjonelt personell, da vesentlige endringer nedentil kan være kjekt å få kartlagt. Utover det: håndduk. Tørk litt av underveis. Ta "pauser" med oralsex o.l. slik at penisen lufttørker litt. Det hjelper ihvertfall på 5
miamia23 Skrevet 30. september 2011 #4 Skrevet 30. september 2011 TS! sliter med det samme selv.. opplever nøyaktig det samme som deg.. det er helt forferdelig.. og jeg skjønne rhva du mener med at friksjonen uteblir.. og det er litt usexy med "vent litt, jeg skal bare tørke meg" midt i akten. Det blir som når menn kommer rett før vi skal komme, og det blir ett opphold på 2-3 minutter.. så skal vi lissom fortsette normalt. Jeg har bestillt time hos gynekologen mine.. så håper jeg får ordentlig svar derfra.. i will let u know!
Sugerøret Skrevet 30. september 2011 #5 Skrevet 30. september 2011 Miamia23 om det står mellom å ha sex eller la være fordi det er usexy med et håndkle,hva da ? Om en opplever at ting forandrer seg -så få det sjekket Men normalt at en kan blir våtere av og til. I mitt hode,2 mennesker som elsker hverandre og har sex,synes ikke et håndkle er ille eller usexy/flaut. 2
Channa Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter #6 Skrevet 12. oktober 2011 TS! sliter med det samme selv.. opplever nøyaktig det samme som deg.. det er helt forferdelig.. og jeg skjønne rhva du mener med at friksjonen uteblir.. og det er litt usexy med "vent litt, jeg skal bare tørke meg" midt i akten. Det blir som når menn kommer rett før vi skal komme, og det blir ett opphold på 2-3 minutter.. så skal vi lissom fortsette normalt. Jeg har bestillt time hos gynekologen mine.. så håper jeg får ordentlig svar derfra.. i will let u know! Greit å høre at det ikke er bare jeg som sliter med dette problemet.. I går var jeg til legen å brettet ut om problemet mitt nok en gang. Legen undersøkte meg, men fant ikke noe "unormalt". Det virker ikke som hun skjønner hva jeg mener med å være veldig VÅT. Dette har virkelig blitt et problem for meg. Har ikke særlig lyst på sex lengre pga, den dårlige selvtilitten jeg får i senga. Jeg vet med meg selv at det skal ikke være slik. Jeg fikk time hos gynekologen, selv om legen ikke egentli ville bestille time til meg. Hun tror ikke det er noe som feiler underlivet mitt, men det er jeg helt sikker på. Blir utrolig frustrert når legen ikke tar meg på alvor. Har du vært til gynekologen?
womenwomen Skrevet 12. oktober 2011 #7 Skrevet 12. oktober 2011 TS! sliter med det samme selv.. opplever nøyaktig det samme som deg.. det er helt forferdelig.. og jeg skjønne rhva du mener med at friksjonen uteblir.. og det er litt usexy med "vent litt, jeg skal bare tørke meg" midt i akten. Det blir som når menn kommer rett før vi skal komme, og det blir ett opphold på 2-3 minutter.. så skal vi lissom fortsette normalt. Jeg har bestillt time hos gynekologen mine.. så håper jeg får ordentlig svar derfra.. i will let u know! Jeg tror dere har et særdeles anstrengt og unaturlig forhold til sex, deres eget underliv og kroppsvæsker osv. Jeg blir søkk våt jeg også, men jeg opplever det ikke som et problem.Er heller stolt av å være en virill og kåt kvinne. Bedre det enn å være tørr og frigid i hvertfall. Tenk på de stakkars damene som er slik ? De har virkelig et stort problem. Å være for våt er jo et luxusproblem ...he he Forde jeg blir veldig mye mer følsom enn normalt når man er kåtog våt.Derfor synes jeg det er god nok friksjon likevell og bare deilig, selv om jeg er søkkvåt, og det renner av meg praktisk talt.Synes ikke det er flaut eller ekkelt i det hele tatt. Sex er vått og glatt. Helt normalt det. Kanskje deres problem er noe annet enn våthet i seg selv ? Eks at dere er vide og slappe nedentil og derfor har redusert følsomhet nedentil , eller at mannen deres har bitteliten mini-kuk ? Å være våt er aldri noe problem for følsomheten, så lenge kjønnsorganene er normale og normalt følsomme.Og det går jo an å tørke bort det overflødige, om man vil . Direkte flaut å bestille time hos lege forde man tror det er unormalt å være våt under sex . Herregud, legene får mye hypokondere og raringer inn på sine kontor. Helt sikkert. Skjønner dama ikke hadde noe lyst å gi deg noen legetime....pga våthet... Greit om du sier du vil sjekke deg for kjønnssykdommer. Men ikke forde man er våt under sex,det er jo normalt og sån det skal være heldigvis. Ellers hadde dere begge fått gnagsår en viss plass...
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2011 #8 Skrevet 12. oktober 2011 Greit å høre at det ikke er bare jeg som sliter med dette problemet.. I går var jeg til legen å brettet ut om problemet mitt nok en gang. Legen undersøkte meg, men fant ikke noe "unormalt". Det virker ikke som hun skjønner hva jeg mener med å være veldig VÅT. Dette har virkelig blitt et problem for meg. Har ikke særlig lyst på sex lengre pga, den dårlige selvtilitten jeg får i senga. Jeg vet med meg selv at det skal ikke være slik. Jeg fikk time hos gynekologen, selv om legen ikke egentli ville bestille time til meg. Hun tror ikke det er noe som feiler underlivet mitt, men det er jeg helt sikker på. Blir utrolig frustrert når legen ikke tar meg på alvor. Har du vært til gynekologen? HVA ! Du vet med deg selv at det ikke skal være slik ? Hvordan TROR du det skal være da ??????? Tørt ? 1
Peachy Skrevet 12. oktober 2011 #9 Skrevet 12. oktober 2011 Blir veldig våt selv, syns det va litt småpinlig i starten, men oppdaget jo raskt at mennene ELSKER det! At jeg blir tent er jo bare bra! Om det skulle bli så gale at det renner og det blir for lite friksjon bare stopper vi 10 sek og tørker med et håndkle. Verre er det ikke Men om dette er noe som har endret seg drastisk i det siste er det nok en god idé å få det sjekket. Kan i verstefall være noe gale. I bestefall er det bare hormonene dine som er litt på tur. Begynt på nye p-piller eller liknende? 1
Lutetium 71 Skrevet 12. oktober 2011 #10 Skrevet 12. oktober 2011 *Notere* 1. Ikke sæd i musa, det er brysomt. 2. Ikke kroppsvæsker, det er også brysomt. Hvorfor har man sex, egentlig? 2
Gjest Steganoz69 Skrevet 13. oktober 2011 #11 Skrevet 13. oktober 2011 Hei Jeg er ei jente på 23 år. Jeg har hatt kjæreste siden jeg var 17 år, og samleie har alltid vært en nytelse. Bare det siste åre har jeg plutselig blitt veldig våt hver gang jeg blir kåt eller opphisset. Dette plager både meg og kjæresten min veldig, da vi ikke kjenner så mye under samleiet. Jeg har mistet sexlysten betraktelig og vet ikke helt hva denne "våtheten" kommer av. Jeg vet det er normalt å være våt, men hvorfor har jeg plutselig blitt så mye våtere nå? Kan det ha noe med hormonforandringer i kroppen å gjøre? Hilsen fortvilet Vær glad over dette. Flere jenter må bruke glidemiddel eller baby oil fordi dem er for tørre. Mange får sprukne slimhinner som svir og i noen tilfeller fører til sopp infeksjoner. Gjør det til noe moro og erotisk. Som at han slikker og suger i seg alle dine deilige safter, slikker, suger og kiler klitoris og blyglepper med sin tunge. Menn elsker vanligvis dette. La han sende deg inn i orgasme etter orgasme på denne måten. Sett deg på han så bare penishodet berører dine indre lepper såvidt og la penishode bare glide opp og ned og erte han til han nesten får panikk av lengsel etter å komme i deg. Det er ingen grunn for å miste noe som helst. Bruk fantasien, lek og få tilbake det som var. Etter en stund er du så tilfredsstilt som du ikke har vært på lenge og hatt en himmelsk stund. Han blir så kåt tilslutt at han bare må ha deg. Han vil IKKE ha noe problem med å komme om han ikke allerede har tømt seg flere ganger den dagen allerede. Begynner han derimot å onanere, så kan han miste lysten han før hadde. Da må du sette på han et kyskhets belte eller enhet, så han ikke kan rote med seg selv. Da blir han så desperat kåt på deg og nyter så mye mer dem gangene du lar han få sin utløsning.
skandale Skrevet 13. oktober 2011 #12 Skrevet 13. oktober 2011 *Notere* 1. Ikke sæd i musa, det er brysomt. 2. Ikke kroppsvæsker, det er også brysomt. Hvorfor har man sex, egentlig? Kroppsvæsker er ikke brysomt. Men når man blir VELDIG våt så blir det så glatt at ingen av partene får noe særlig ut av det, blir bare schwupp schwupp uansett. Ja, klart det er positivt og normalt å være våt, men kan godt forstå at det er kjipt å være altfor våt ved hvert samleie! Det er ikke snakk om å vemmes av kroppen sin, eller ikke forstå naturlige mekanismer. Hun merker at hun blir MYE våtere nå enn før, les gjerne innlegget før dere gulper. 2
womenwomen Skrevet 13. oktober 2011 #13 Skrevet 13. oktober 2011 Kroppsvæsker er ikke brysomt. Men når man blir VELDIG våt så blir det så glatt at ingen av partene får noe særlig ut av det, blir bare schwupp schwupp uansett. Ja, klart det er positivt og normalt å være våt, men kan godt forstå at det er kjipt å være altfor våt ved hvert samleie! Det er ikke snakk om å vemmes av kroppen sin, eller ikke forstå naturlige mekanismer. Hun merker at hun blir MYE våtere nå enn før, les gjerne innlegget før dere gulper. Normalt sett blir jo kjønnsorganene extremt mye mer følsomme enn normalt når man er skikkelig kåt,het og våt. Så syns det høres RART ut at du påstår at du ikke får så mye ut av det. Dersom du er for våt.Kanskje du er våt uten å være tilstrekkelig kåt da ? Er neppe våthetens skyld at dere føler mindre. Eneste problemet jeg har med våthet. Er når jeg blir det ufrivillig på jobb eller steder hvor det er folk. Er HELT avhengig av å bruke truseinnlegg pga dette. Ellers går det igjennom buksen og det blir fuktig. Og jeg blir livredd noen skal lukte BRUNST av meg.Eks på jobb eller andre steder. DA er det uønskelig å bli våt ufrivillig.Grunnen til at jeg plages med dette nå. Er at jeg er singel og rotet med en type litt ,men han knullet meg ikke . Etter det har høna vært helt GAL og sikler og slevjer konstant, det går igjennom buksa , alltså fuktigheten, så er helt avhengig av truseinnlegg og bytte OFTE OFTE på jobb.Dette er UFRIVILLIG VÅTHET . Og det har vart i 2 uker snart nå. Så jesus krist. Må få meg fast elsker snart. Så jeg slipper denne ufrivillige kåtheten og våtheten i arb,tiden og ellers...DETTE er plagsomt. Jeg kan ikke gjøre noe for å stoppe det selv.....
Gjest Steganoz69 Skrevet 13. oktober 2011 #14 Skrevet 13. oktober 2011 Normalt sett blir jo kjønnsorganene extremt mye mer følsomme enn normalt når man er skikkelig kåt,het og våt. Så syns det høres RART ut at du påstår at du ikke får så mye ut av det. Dersom du er for våt.Kanskje du er våt uten å være tilstrekkelig kåt da ? Er neppe våthetens skyld at dere føler mindre. Eneste problemet jeg har med våthet. Er når jeg blir det ufrivillig på jobb eller steder hvor det er folk. Er HELT avhengig av å bruke truseinnlegg pga dette. Ellers går det igjennom buksen og det blir fuktig. Og jeg blir livredd noen skal lukte BRUNST av meg.Eks på jobb eller andre steder. DA er det uønskelig å bli våt ufrivillig.Grunnen til at jeg plages med dette nå. Er at jeg er singel og rotet med en type litt ,men han knullet meg ikke . Etter det har høna vært helt GAL og sikler og slevjer konstant, det går igjennom buksa , alltså fuktigheten, så er helt avhengig av truseinnlegg og bytte OFTE OFTE på jobb.Dette er UFRIVILLIG VÅTHET . Og det har vart i 2 uker snart nå. Så jesus krist. Må få meg fast elsker snart. Så jeg slipper denne ufrivillige kåtheten og våtheten i arb,tiden og ellers...DETTE er plagsomt. Jeg kan ikke gjøre noe for å stoppe det selv..... Bra svart og en mann kan gjøre alt for å få en rennende våt og deilig dame. Ja ALT. Å være våt som kvinne er noe man skal være meget glad for og være stolt over. Menn gråter og lider i stillhet i drømmende ønske om nettopp dette, så hvorfor ha dårlig selvtillit; tenker på "trådskaperen". Opp med nesa og selvtilliten.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2011 #15 Skrevet 24. oktober 2011 Unnskyld meg, men det er jo meningen at det skal være våt. Jeg kan bli nokså våt selv, og synes dette bare er en fordel. Mye bedre og være naturlig våt enn og være tørr som en ørken. Se det på den lyse siden slipper og kjøpe glede middel 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2011 #16 Skrevet 24. oktober 2011 Unnskyld meg, men det er jo meningen at det skal være våt. Jeg kan bli nokså våt selv, og synes dette bare er en fordel. Mye bedre og være naturlig våt enn og være tørr som en ørken. Se det på den lyse siden slipper og kjøpe glide middel
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå