Gå til innhold

Sunnere brownies?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen som har en oppskrift på en litt sunnere variant av Brownies? Pleier som regel å kjøpe disse Toro-blandingene, men de er jo fulle av både sukker og fett. Har prøvd å google litt, men oppskriftene jeg finner inneholder proteinpulver og sukrin, vil gjerne ha en mer "vanlig" oppskrift. Kan man f.eks bruke noe annet enn hvetemel? Og kanskje mørk - eller kokesjokolade?

På forhånd takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brownies lages jo, karakteristisk med store mengder mørk sjokolade, smør, sukker og ikke så mye hvetemel. Jeg tror det lureste du kan gjøre, er å finne en ordentlig oppskrift å bake etter, og heller kose deg ordentlig med skikkelige brownies enn Toro-erstatningen.

Men det er mulig noen som styrer med raw food har litt andre tanker omkring emnet enn det jeg har.

• Liker 2
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt, du vil ha en oppskrift med "vanlige ingredienser" som er sunn(ere?)

Hvetemelet utgjør jo ikke så mye i en browniesoppskrift, så jeg tror ikke det vil utgjøre den store forskjellen dessverre. Jeg pleier å bruke denne(med noe annet enn oreo), den er absolutt ikke sunn, men veldig god!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...