Gå til innhold

Binde kona

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har lenge gått med tanken om å utvide horisonten på den seksuelle fronten med kona. Problemet er at jeg ikke hlt vet om jeg får henne med på det. Hun fortalte meg engang at hun noen ganger fantaserer om å binde meg. Jeg tror det ble med fantasien hennes. Men helt siden hun snakket om dette har jeg aldri helt klart å slå fra meg tanken om å binde henne. Det er så mye jeg har lyst til å gjøre som jeg ikke tør å foreslå når vi har sex ellers. Tanken på at hun ligger der, med bind for øynene, gjør meg vill og sprengkåt. Vi har mange hjelpemidler liggende som jeg kan benytte meg av. Dildoer i flere størrelser. Vibratorer og til og med en vaginakopi.

Først av alt vil jeg gi henne en lang og avslappende massasje. Den skal mot slutten blir mer sensuell og erotisk slik at hun blir våt og saftene får renne. Før jeg slikker henne vil jeg ta saften fra fitta hennes og smøre på vaginakopien. Hun skal så få slikke denne. Hun fantaserer noen ganger når vi har sex på at hun slikker en annen jente, men jeg tror dette er det nærmeste vi kommer. Mens hun gjør dette skal jeg kjæle med brystene hennes lenge før jeg beveger meg ned mot sprekken. Hun har deilig stor klitoris og fyldige lepper. Dette skal nytes. Rompehullet får skal ikke få hvile i fred. Hun hikster ofte hvis jeg slikker henne der, men hun pleier å stoppe meg fordi hun er da blitt så kåt at hun vil at jeg skal knulle fitta så hun kommer. Dette får hun altså ikke mulighet til nå. Jeg skal slikke lenge.

Når hun er på randen til sprekke av kåthet, er planen at jeg skal stoppe, å la henne ligge litt alene og vente. I mellomtiden gjør jeg klar noen dildoer og vibratorer. Når ventetiden er over tar jeg en dobbeldildo som jeg kjæler over lårene før jeg sakte men sikkert lar den gli inn baken hennes. Fitta skal jeg vente med. Som sagt er dette en dobbeldildo. Hun er ikke den eneste som liker å få den inn bak. Jeg synes det er ganske opphissende selv. Flere ganger har jeg, når jeg er alene, fått små men kraftige orgasmer av ri en dildo og masere mitt spesielle punkt. Da renner sæden ut av pikken. Snart ligger vi å knuller hverandre med denne dildoen. Sæden som drypper og renner vil jeg la henne få i munnen.

Mens vi begge nyter vil jeg sakte men sikkert fokusere på fitta. Den er nok rennende våt og trenger kun sin egen smøring. Jeg håper å kunne knulle henne lenge mens vibratorer og dildoer leker med klitoris og rumpe. Håpet er at hun vil komme i serier.

Til slutt vil jeg prøve en g-punktsdildo. Satser på at hun kommer hardt og sputer det hun kan.

Tror du jeg får det til ?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på hvordan du skal få dette til:

Da renner sæden ut av pikken. Snart ligger vi å knuller hverandre med denne dildoen. Sæden som drypper og renner vil jeg la henne få i munnen.

Er det en VELDIG lang dobbel dildo siden du klarer å få penis helt opp til ansiktet hennes mens dildoen holder seg inni henne og deg uten å dette ut ?

Skrevet

Lurer på hvordan du skal få dette til:

Er det en VELDIG lang dobbel dildo siden du klarer å få penis helt opp til ansiktet hennes mens dildoen holder seg inni henne og deg uten å dette ut ?

He he, nei. Den må nok ut av en av oss :)

Skrevet

Ett ord: silkeskjerf. Det er så soft og uskyldig som du får det. Kan brukes både til å binde hender og som blindfold.

Skrevet

Jeg ble en gang bundet av kjæresten min, så dro han på skolen og jeg kom ikke løs uten hjelp, så når han kom hjem lå jeg der og grein

Skrevet

jEG TROR HAN HADDE SEX MED MEG PÅ SKOLEN DEN DAGEN?

Skrevet

Jeg ble en gang bundet av kjæresten min, så dro han på skolen og jeg kom ikke løs uten hjelp, så når han kom hjem lå jeg der og grein

Men sånt gjør man ikke om man driver med sikker kink. Man binder ikke en person fast i senga for så å forlate huset. Aldri. Helst bør man ikke forlate rommet engang.

Så det var en useriøs kjæreste og et stort bevis på viktigheten om å prate sammen på forhånd. Det gjelder forsåvidt TS også, men om man er trygg på partneren sin og har litt omløp i hodet så kan man tøye litt grenser uten at det trenger å prates ihjel på forhånd. Bare husk at man tenker sikkerhet hele veien. Ha en saks klar på nattbordet. Gjerne en slik butt bandasjesaks. Så slipper man å risikere at man kan skade den som er bundet.

• Liker 2
Skrevet

Ikke bruk slikeskjerf slik som noen tipset om, disse kan stramme seg veldig til og kutte av blodsirkulasjonen og være vanskelige å få av igjen. Start med å kjøpe noen sånne borrelås-arm/ankeljern som du kan feste på sengestolper og lignende.

Skrevet

Ikke bruk slikeskjerf slik som noen tipset om, disse kan stramme seg veldig til og kutte av blodsirkulasjonen og være vanskelige å få av igjen. Start med å kjøpe noen sånne borrelås-arm/ankeljern som du kan feste på sengestolper og lignende.

Ikke om man knyter en "løkkeknute". Det er ikke jeg som knyter, så jeg kan ikke navn på knutene som brukes. Man kan bruke et slips også, for den del. Husk bare alltid at man har en (butt) saks tilgjengelig.

Men gode mansjetter er vel verdt investeringen om man vil gjøre det mer enn bare en gang. Personlig liker jeg dem med buckles - og gjerne hengelås - men borrelåsvarianten duger nok, den også.

Skrevet

Det ville nok funket med meg i alle fall. Heldige kona di....

Skrevet

:hakeslepp:

Slikt gjer ein bare ikkje!!

Ein går da aldri ut av huset når ein har bindet nokon fast! Vertfall ikkje om personen ikkje har mulighet til å komme seg lett laust sjølv! :sur:

Kva med blodsirkulasjonen din? Slikt skal jo sjekkes regelmessig ved bondage! Kva om det begynte å brenne? Du fekk eit anfall? makan!!

til TS: Så klart du kan få det til! Men du må snakke med kona di først. Alt trenger så klart ikkje diskuteres og planlegges, men ein grov oversikt kan vere lurt :)

Og hugs: Tenk sikkerhet! Ha ei saks, gjerne denne typen, slik at du lett kan få ho laus dersom problemer skulle oppstå. Og ja, sjekk blodtilførselen regelmessig, og høyr på ho dersom ho opplever ubehag og smerter :) Eit stoppord er heller ikkje så dumt.

uansett, ein opphissandes fantasi ;)

• Liker 1
Skrevet

Det med blodtilførsel er viktig ja! Her i huset har vi ikke noe klinkende klart stoppord, (det kan diskuteres hvor bra det er, men det fungerer for oss, så ingenting å henge seg opp i) men vi sier begge ifra med en gang vi kjenner at noe strammer for mye, og det blir tatt seriøst :)

• Liker 1
Skrevet

Go for it.. Vet ikke hvordan hun syns. Men jeg syns det er kjedelig å ligge med bind for øynene og bare vente. Må skje noe. :)

Skrevet

Jeg ser for meg at TS er sånn som forteller sexhistorier gjennom chat på nettet. :lur:

Men snakk med hun om det først. blir bare kjip stemning om du skal begynne å binde henne, så blir hun sur.

Skrevet

Jeg ser for meg at TS er sånn som forteller sexhistorier gjennom chat på nettet. :lur:

Men snakk med hun om det først. blir bare kjip stemning om du skal begynne å binde henne, så blir hun sur.

Det er jeg nok ikke :), men jeg må jo dele fantasien min for å se om noen "tenner" på det. Hadde jo aldri i verden bunnet henne uten samtykke. Nå har jeg mannet meg opp og snakket med kona og hun vil prøve!! Skal fortelle resultatet (men ikke som sexhistorie for din skyld :lur: )

• Liker 1
Skrevet

Okok! :)

Lykketil da! Blir sikkert kjempebra :lur:

Har dere prøvd rollespill?

Skrevet

Okok! :)

Lykketil da! Blir sikkert kjempebra :lur:

Har dere prøvd rollespill?

Nei, rollespill har vi ikke prøvd, tror jeg da :) Ser for meg at det blir litt rart, eller jeg vet ikke helt. Har du noen tips?

Skrevet

Jeg og samboeren min pleier å ha rollespill noen ganger.

Vi kan finne på å begynne på ett uten å planlegge det en gang! F.eks hvis vi er i butikken, så går jeg brått bort til han å sier ''heei! Det var lenge siden....'' også begynner vi å snakke, også blir jeg med han hjem. Har man fantasi og er åpne om hva som renner en, kan man ha det perfekte rollespill.

Du kan jo ha ''fanget'' kona di, og være skikkelig dominerende med å binde henne osv.. ikke vet jeg :sjenert:

Skrevet

Jeg hadde takket uforbeholdent ja med stor glede - og jeg driver ikke med noe spesielt i kink-retning :)

• 4 år senere...
Skrevet

Kjæresten min er veldig sjalu av seg. 

Jeg ligger ofte fastbundet med både hender og armer enten hun jobber, er på kurs, eller en tur i fjellet. 

Det fungerer for henne, og da fungerer det for meg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...