Gå til innhold

Tjene penger på undersøkelser

Anbefalte innlegg

Gjest fersk lærer
Skrevet

Har noen prøvd å ta betalte spørreundersøkelser på nett?

Fungerer det? Er det trygt? Kan man tjene et par tusenlapper i måneden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel trygt, men om det er så veldig effektivt...

Min lenke

Gjest snoopy_93
Skrevet

Tror ikke man kan tjene så mye jeg, siden man må skatte av så mye.

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har registrert meg på Briada som er linket over. Grei side, men får bare et par hundre i mnd. I sommer var det enda mindre. Kanskje de var på ferie da?

Forresten, så stoler jeg mer på norske sider. Derfor valgte jeg Briada.

Skrevet

Jeg tror ikke noen kan bli rik på sånne småjobber.

• Liker 1
Skrevet

Et par hundre er jo egentlig ganske mye, ivertfall etter min erfaring med slike undersøkelsessider. Jeg kastet meg av det der onlinesurvey-toget for noen måneder siden, fordi jeg ikke fikk noe spesielt for det. A waste of time, for meg ivertfall.

Men nå var det ikke samme side som du linket til da.

Skrevet

Hvordan fungerer det egentlig med skatting av slike sider?

Skrevet

Jeg husker ikke summen, men husker at man behøver ikke skatte av hobbyen som man ikke tjener så mye på.

Siden jeg bruker en del tid på nettet, så kan jeg vel dokumentere at jeg går i underskudd på grunn av bredbånd prisen betalt hver mnd.

Jeg mener at man ikke blir rik på det uansett.

Gjest Elissima
Skrevet

Må man skatte av det? Selv om man bare tjener noen hundrelapper i mnd? Jeg er med i panel.no. Får ikke cash men gavekort som kan brukes diverse steder.

Skrevet

Hvordan kan man kjekke om du har fått et gavekort eller ikke? Det skal vel ikke være mulig, fordi eposten er ikke legitimasjon som raporteres.

Skrevet

Jeg har prøvd og driver med det fortsatt.

Skrevet

Hvordan får man egentlig penger fra det? Må man oppgi kontonr? Og må man sende inn skattekort? Merker jeg er veldig interresert i å prøve, men er litt skeptisk også. :vetikke:

Gjest Elissima
Skrevet

Hvordan får man egentlig penger fra det? Må man oppgi kontonr? Og må man sende inn skattekort? Merker jeg er veldig interresert i å prøve, men er litt skeptisk også. :vetikke:

På Panel får man ikke cash, men gavekort. Oppgir ikke kontonr. Man kan hele tiden se hvor mange poeng man har og deretter bestille gavekort utifra det. Så kommer det i posten. Men jeg aner ikke om man skal skatte av det altså!

• 4 uker senere...
Skrevet

Man skal ikke skatte før man begynner å tjene over 20 000 kr på hobbyen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...