Gå til innhold

Er keen på en gutt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte en gutt for en måneds tid siden og jeg syns han virket kjempe kul og grei.. Min type gutt.

Problemet er at han er en veldig populær gutt,har player rykte og jentene svermer rundt han.. (han er faktisk ikke så veldig pen, men den digge personligheten)

Jeg har aldri vert spesielt flink til å "sjekke" opp gutter utenom fest..

Så jeg lurer på om det er noen der ute som kan gi meg noen tips?

Hvordan jeg skal få han interresert? få han til å ligge merke til meg?

Høres kanskje litt rart ut, med det får våge seg..

Kanskje noen har noen søte historier om hvordan de kapret drømmegutten? Kapret playeren?

Vil gjerne ha svar fra både gutter og jenter uansett alder :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ønsker du å kapre en "player" ?

Tror du han er drømme mannen din, ville gjort deg lykkelig på sikt? En som ville tatt vare på deg for den du er, eller fortsatt vært en player, og gått rundt og flørtet med mange jenter - siden dem allerede svermer rundt han?

Hvis ikke kan du jo prøve å være en av dem som ikke svermer rundt han? Prøv å fang oppmerksomheten hans ved å være eg selv.. Ikke forandre deg for å få han til å legge merke til deg!

Skrevet

Du kan jo prøve å få en digg personlighet selv. Vet ikke hva du legger i digg personlighet, men det er sikkert digg :)

Skrevet

Ut fra egen erfaring er det ingen som kaprer playeren. Han vil ikke bli kapret, men liker å flørte med det meste av hunkjønn på sin vei. Når det blir for seriøst er han rask til å trekke seg. Beklager, men det er nå min erfaring. Jeg tror ikke du vil klare å "sjekke" han opp på noe vis. Hvis han skal falle for deg, så må det være fordi du er deg selv og har noe som han faller sånn for at han ikke trenger oppmerksomheten fra alle andre...

Skrevet

En player er bare player før den har møtt den riktige jenten :-)

Jeg har ikke lyst og kapre en "player", jeg vil kapre han.

Jeg var heller ikke tenkt til og forandre meg men alle trenger vell ett lite dytt :-) som jeg vil ha help til.

Jeg har vert den som ikke svermer rundt han. Har en veninne som gjør det nermest umulig.

Men jeg lurer forsatt på om det er noen der som har noen søte kjærlighets historier :-D

Skrevet

hehe, takk for råd :-)

Er forskjellige måter og vere en player på da..

En jeg holdt på med sa det var bare meg osv.. Så gikk han å klina med andre.. Etter det så kuttet jeg han ut og kort tid etter på fant han "drømmejenten" og de har nå et barn sammen..

Jeg har og før hatt en kjæreste som var "player" men sluttet når eg kom inn i bilde..

De fleste "playere" er bare gutter som ikke vil ha kjæreste men når de finner en jente de VIL vere sammen med å ha bare hun, så blir de jo sammen med hun :-)

Skrevet

hehe, takk for råd :-)

Er forskjellige måter og vere en player på da..

En jeg holdt på med sa det var bare meg osv.. Så gikk han å klina med andre.. Etter det så kuttet jeg han ut og kort tid etter på fant han "drømmejenten" og de har nå et barn sammen..

Jeg har og før hatt en kjæreste som var "player" men sluttet når eg kom inn i bilde..

De fleste "playere" er bare gutter som ikke vil ha kjæreste men når de finner en jente de VIL vere sammen med å ha bare hun, så blir de jo sammen med hun :-)

Men hvor trofaste er slike individer i lengden tror du?

Skrevet

De kommer jo ann på hver enkelt person :-)

Skrevet

Så en player er en som egentlig vil ha kjæreste? Eller er det en som plutselig blir rammet av Amors pil?

Skrevet

Er jo forskjellig det.. Kan ikke se på alle "playere" som en person.

men plutselig rammet av amors pil vil jeg si :P

Tror kanskje jeg missforstås litt når jeg sa player..

Han er ikke den som har sex med mange jenter og så ditcher de.

Men han har såret noen jenter med det at han har holdt på med de for og så backe ut fordi han ikke hadde følelser..

Sa bare det at han hadde det rykte hengendes over seg :)

Ingen med søte kjærlighets historier ? :(

Skrevet

Men han har såret noen jenter med det at han har holdt på med de for og så backe ut fordi han ikke hadde følelser..

Men er han ikke da en drittsekk?

Skrevet

Det syns ikke jeg fordi du kan flørte med noen og vere glad i noen osv men så finne ut at du var ikke forelsket i den personen.

Vanskelig å forklare meg selv her men det er ikke hans feil kanskje at han ikke fikk eller mistet følelsene for de personene.. Har skjedd mange ganger med meg at jeg har trodd jeg likte noen så gjorde jeg ikke det alikevell og da har den personen blitt såret.. Jeg ser ikke på meg som drittsekk fordi om, var jo ikke sånn at jeg var ute etter og såre noen.

Skrevet

Vanskelig å forklare meg selv her men det er ikke hans feil kanskje at han ikke fikk eller mistet følelsene for de personene.. Har skjedd mange ganger med meg at jeg har trodd jeg likte noen så gjorde jeg ikke det alikevell og da har den personen blitt såret.. Jeg ser ikke på meg som drittsekk fordi om, var jo ikke sånn at jeg var ute etter og såre noen.

Du er kanskje litt for ung, og har ikke lært å bruke ordet drittsekk om alt og alle enda.

Drittsekk brukes flittig av kvinner om menn som har mistet følelsene for dem :)

Skrevet

Ja det vet jeg.. Men er jo helt feil :-)

Skrevet

Jeg er forresten 21.. :)

Skrevet

Ja det vet jeg.. Men er jo helt feil :-)

Det er ikke nødvendigvis helt feil.

Folk som utnytter andre er drittsekker. Uavhengig av kjønn.

Skrevet

Det er ikke nødvendigvis helt feil.

Folk som utnytter andre er drittsekker. Uavhengig av kjønn.

Nå er det sjelden menn bruker ordet drittsekk om damer da.

Skrevet

Nei men det var ikke meningen med dette inlegget å finne ut hvem som er drittsekk, hvem som vet best eller hvorfor jeg ikke skal gå etter en player.. :)

Skrevet

Nå er det sjelden menn bruker ordet drittsekk om damer da.

Drittkjerring da.

Skrevet

Drittkjerring da.

Det blir ikke brukt så ofte som drittsekk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...