Gå til innhold

Er han intressert eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i et år vært frem og tilbake med en gutt.

Det startet utrolig bra, og vi snakket sammen mer eller mindre hver dag.

Likevel var det en del av meg som var ekstremt usikker på bakgrunn av tidligere forhold,og jeg prøvde tidlig å spørre hva som var greia mellom oss. Svaret jeg fikk var noe sånn som "Jeg vil bli gjerne bli bedre kjent med deg, og se hva som skjer". Jeg tolket selvfølgelig dette negativt, og endte opp med å rote med en annen gutt... Da han fikk vite dette ble han ekstremt sint, og kjeftet på meg som jeg aldri har blitt kjeftet på før. Dette forandret selvfølgelig alt, og han ble mer eller mindre tilbakeholden, og jeg tok dumheten min til nye høyder da jeg rotet med nok en annen gutt. Han fikk vite dette også ettersom vi har en del felles venner, og dagen etter ringte han og sa han aldri ville snakke med meg igjen...

Etter dette begynte han å være mer og mer med de fellesvennene våre og han kom stort sett alltid dit når jeg var der. Vi klarte å skvære opp til slutt og legge ting bak oss, men noe særlig kontakt hadde vi ikke utover dette i en periode. Etter litt begynte han å ta opp kontakten igjen, og kom innom steder jeg pleide å være. Vi fikk relativt god kontakt igjen, men etter et par uker fant jeg ut at jeg ikke følte at det var som før og at jeg ikke ville ha noe mer kontakt. Etter ca en mnd begynte han å sende meldinger igjen, og nok en gang komme innom steder jeg pleide å være. Vi fikk opp kontakten igjen, og ettersom jeg i utgangspunktet hadde flyttet kom han å besøkte meg her. Vi blant annet en kjempe fin kveld sammen, hvor han overnattet her. Jeg ble overrasket over hvor koselig det var og hvor lett praten gikk, og hvor trygg jeg følte meg med han. Fikk litt den typiske "fredagskos med kjæresten" følelsen. Han har et ganske hektisk liv, noe jeg er helt klar over, men likevel la han fra seg telefonen og tok seg god tid også dagen etterpå.. Han reiste bort, og det samme gjorde jeg, og vi holdt kontakten mens vi var på ferie, men vi hadde fremdeles ikke like god kontakt som vi hadde i begynnelsen da vi begynte å bli kjent. Sex var heller ikke et tema på disse overnattingene ettersom jeg hadde sagt tydelig i fra i begynnelsen at jeg ikke gjorde sånne ting med hvem som helst, og det virket som dette var greit for han og han prøvde seg overraskende nok ikke på noe, selvom vi lå og koset i flere timer i sengen.

Etter at han kom hjem, møttes vi igjen og jeg skulle sove hos han etter en fest. Dette var veldig koselig, men på bakgrunn av et problem han har syns jeg det var vanskelig å fortsette, så jeg avsluttet det hele i sinne med en haug med stygge, unødvendige kommentarer...

Den siste tiden har jeg savnet han masse og prøvd å sende han et par meldinger, han svarer på alle selvom han er opptatt og slutter ikke å svare før jeg er ferdig snakket. Møtte også på han på mandag, og det var veldig hyggelig og det virket som om ingenting hadde skjedd. Men likevel sender han ikke meg noen meldinger på eget initiativ.. hvertfall ikke foreløpig.

Jeg har lurer på hvor jeg har han? Og om det er noe vits å fortsette å forsøke i det hele tatt? Er han intressert eller ikke?

Håper på tilbakemeldinger. Har aldri vært så glad i en gutt før, men er likevel vanskelig å drive sånn frem og tilbake hele tiden.

Videoannonse
Annonse
Gjest fersk lærer
Skrevet

Spørsmålet er vel om DU er virkelig interessert.

• Liker 2
Skrevet

Du må ha sex med han eller så gir han opp til slutt

• Liker 2
Skrevet

Du må ha Sex med han fortest mulig, han kommer til å finne noen andre ganske fort hvis du holder tilbake på sex.. Hvis han hvem ville tøs du er

Skrevet

Takk for svar!

Men hvordan skal jeg klare å få han i en situasjon hvor jeg kan ha sex med han når han ikke tar noe kontakt på eget initiativ? Vil ikke at han skal oppfatte meg som masete heller.

Skrevet

Hæ? Ikke ha sex før du vil det selv da! Jeg tror heller prate med han som er veien å gå. Virker som om du er usikker her også. Kanskje tenke gjennom om du føler at det er riktig, så sette deg ned og prate med han om hva han føler og hvor han mener det går. Prat med han om usikkerheten din. Fortell han at hvis han er intresert så må han ta litt kontakt også... Jeg venta bare på han jeg holder på med, venta på at han tok kontakt og det tok jaggu meg 6 dager!

Du kanke bare hoppe i seng med han for å holde på han om du ikke ønsker det selv. Slutt også å rote med andre, for å sitte å si "jeg hopper ikke i seng med hvem som helst" så gå og rote med en helt annen fyr blir totalt å si i mot seg selv. Selvom du kanskje mener rote som å kline.

Sett deg ned og tenk litt over helga også prater du med han på mandag.

• Liker 1
Skrevet

Du må ha Sex med han fortest mulig, han kommer til å finne noen andre ganske fort hvis du holder tilbake på sex.. Hvis han hvem ville tøs du er

Dummeste jeg har hørt.

Isåfall er ikke gutten verdt en dritt.

Skrevet

Hæ? Ikke ha sex før du vil det selv da! Jeg tror heller prate med han som er veien å gå. Virker som om du er usikker her også. Kanskje tenke gjennom om du føler at det er riktig, så sette deg ned og prate med han om hva han føler og hvor han mener det går. Prat med han om usikkerheten din. Fortell han at hvis han er intresert så må han ta litt kontakt også... Jeg venta bare på han jeg holder på med, venta på at han tok kontakt og det tok jaggu meg 6 dager!

Du kanke bare hoppe i seng med han for å holde på han om du ikke ønsker det selv. Slutt også å rote med andre, for å sitte å si "jeg hopper ikke i seng med hvem som helst" så gå og rote med en helt annen fyr blir totalt å si i mot seg selv. Selvom du kanskje mener rote som å kline.

Sett deg ned og tenk litt over helga også prater du med han på mandag.

Takk for svar!

Er kanskje en ide å snakke med han, bare er litt usikker på hvordan jeg skal tilnærme meg, og jeg har selvfølgelig sluttet å rote med andre, men det at jeg har gjort det tidligere henger vel litt igjen antar jeg. Har ikke i utgangspunktet noe problem med å ha sex med han, har jo som sagt vært frem og tilbake i over et år, og føler meg veldig trygg på han på de fleste områder. Er bare litt rådvill når det kommer til å vite hvor jeg har han og hva jeg kan si uten at jeg skremmer han bort. Rett før vi begynte å holde på hadde han vært i et forhold som varte over flere år, og det virker som om tanken på å gå tilbake i den "fellen" der skremmer han.

Det er kjedelig når ting tar så lang tid, men om det er noen trøst har jeg i perioder ventet i to uker og sånn. Mye fordi vi nærmest har lekt med hverandre, "om å gjøre å bry seg minst, om og gjøre å være tøffest". Bare er så utrolig lei. Vil enten ordne opp i alt eller rett og slett komme meg videre.

Skrevet

Slik du fremstiller det, lurer han garantert på hvor han har deg, og derfor er han tilbakeholden. Du har jo ikke akkurat vært snill med ham?! Snakk med ham! Si du har skjerpet deg og ønsker mer initiativ fra ham.

• Liker 1
Skrevet

Slik du fremstiller det, lurer han garantert på hvor han har deg, og derfor er han tilbakeholden. Du har jo ikke akkurat vært snill med ham?! Snakk med ham! Si du har skjerpet deg og ønsker mer initiativ fra ham.

Tusen takk for svar!

Vet jeg ikke har vært verdens snilleste, men har virkelig sluttet å gjøre sånne ting, og det tror jeg han vet også. Vet ikke hvordan jeg skal ta den praten med han, all vinglingen mellom oss har gjort meg veldig usikker. Vet jo heller ikke hva han har gjort mellom kranglene våre eller når han ikke har vært med meg.

Skrevet

Nei, men din sti er jo ikke heller akkurat ren ut fra det du forteller, siden du har rotet med andre :) Så lenge han er fri og frank får du bare hoppe i det og legge kortene på bordet og ikke bry deg om hva han har gjort mens du har vinglet.

Det verste du kan få er et nei, men da slipper du ihvertfall å gå rundt og gruble! :)

Man kan spare seg for mye tid og bekymringer ved å være ærlig og si tingene rett ut :)Og synes du det er vanskelig, ta det på telefonen eller send ham en mail. Man må satse for å vinne :)

Skrevet

Nei, men din sti er jo ikke heller akkurat ren ut fra det du forteller, siden du har rotet med andre :) Så lenge han er fri og frank får du bare hoppe i det og legge kortene på bordet og ikke bry deg om hva han har gjort mens du har vinglet.

Det verste du kan få er et nei, men da slipper du ihvertfall å gå rundt og gruble! :)

Man kan spare seg for mye tid og bekymringer ved å være ærlig og si tingene rett ut :)Og synes du det er vanskelig, ta det på telefonen eller send ham en mail. Man må satse for å vinne :)

Da skal jeg prøve å få snakket med han til uka! Er vel kanskje på tide å få ryddet opp i alt rotet nå, og om ikke det går riktig vei, kan vi i det minste gå hvert til vårt med samvittiheten på det rene! Så vet jeg jo hvertfall at jeg har prøvd :)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...