^KinderMaxi^ Skrevet 29. september 2011 #1 Del Skrevet 29. september 2011 (endret) Syns den var litt søt http://viewitem.eim.ebay.no/10x-Party-Snowman-Christmas-Wine-Bottle-Gift-Present-Wrap-Pouch-Bag/270824727998/item Er det bedre enn en vanlig vinbag? Endret 29. september 2011 av ^KinderMaxi^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prozac Skrevet 29. september 2011 #2 Del Skrevet 29. september 2011 Syns den var litt søt http://viewitem.eim.ebay.no/5x-Party-Snowman-Christmas-Wine-Bottle-Gift-Present-Wrap-Pouch-Bag/270824727414/item Er det bedre enn en vanlig vinbag? Beklager, men jeg synes den var teit. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^KinderMaxi^ Skrevet 29. september 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 29. september 2011 Beklager, men jeg synes den var teit. Hehe.. Takk for ærlig svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 29. september 2011 #4 Del Skrevet 29. september 2011 Vet ikke helt hva jeg skal si, men jeg lo litt da jeg så den. Morsom, men kanskje ikke verdt pengene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prozac Skrevet 29. september 2011 #5 Del Skrevet 29. september 2011 Hehe.. Takk for ærlig svar Bare hyggelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^KinderMaxi^ Skrevet 29. september 2011 Forfatter #6 Del Skrevet 29. september 2011 Vet ikke helt hva jeg skal si, men jeg lo litt da jeg så den. Morsom, men kanskje ikke verdt pengene? Jeg vet liksom ikke. Syns kanskje det blir litt kjedelig med en vanlig vinbag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 29. september 2011 #7 Del Skrevet 29. september 2011 Mottageren bryr seg kanskje mest om innholdet uansett? Den var jo morsom, men du får jo to ekstra vinflasker til den prisen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildy Skrevet 29. september 2011 #8 Del Skrevet 29. september 2011 Tja... litt morsom kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^KinderMaxi^ Skrevet 29. september 2011 Forfatter #9 Del Skrevet 29. september 2011 Mottageren bryr seg kanskje mest om innholdet uansett? Den var jo morsom, men du får jo to ekstra vinflasker til den prisen da. Det var 10stk for den prisen. Er billigere å kjøpe èn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eudyptula Skrevet 29. september 2011 #10 Del Skrevet 29. september 2011 Det var 10stk for den prisen. Er billigere å kjøpe èn Sorry, jeg leste litt fort Ikke rart jeg syntes prisen var drøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^KinderMaxi^ Skrevet 29. september 2011 Forfatter #11 Del Skrevet 29. september 2011 Sorry, jeg leste litt fort Ikke rart jeg syntes prisen var drøy. Sånn skjer Hadde ikke tenkt på det en gang om det var den prisen for èn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 30. september 2011 #12 Del Skrevet 30. september 2011 Synes den var skjønn, jeg! Hvorfor ikke? Er jo bare en morsommere variant av den klassiske gaveposen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Consensio Skrevet 30. september 2011 #13 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg syns den var litt søt, og det er morsomt å få en eller så kjedelig flaske når den kommer i en litt anderledes innpakning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2011 #14 Del Skrevet 4. oktober 2011 Jeg syns den var max barnslig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 4. oktober 2011 #15 Del Skrevet 4. oktober 2011 Jeg likte den ikke.. Hva skulle jeg gjort med den etterpå? Ville ikke gitt den til noen andre. Behøver ikke vanlig vinpose heller.. Hvis du må gjøre noe ekstra så hadde det holdt med en sløyfe eller noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^KinderMaxi^ Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #16 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg likte den ikke.. Hva skulle jeg gjort med den etterpå? Ville ikke gitt den til noen andre. Behøver ikke vanlig vinpose heller.. Hvis du må gjøre noe ekstra så hadde det holdt med en sløyfe eller noe sånt. Man skal jo ikke se gavene før de åpnes daah! Den er jo bare å kaste etterpå! Det trenger ikke være så komplisert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daxi Skrevet 5. oktober 2011 #17 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Man skal jo ikke se gavene før de åpnes daah! Den er jo bare å kaste etterpå! Det trenger ikke være så komplisert. Det synes jeg og... Hadde vært glad om jeg fikk en sånn, synes du skal gå for den hvis du føler for det... den som får det kommer til å sette pris på det... synes den er søt jeg Endret 5. oktober 2011 av Natalie_M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 5. oktober 2011 #18 Del Skrevet 5. oktober 2011 Synes den var kjempesøt, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 5. oktober 2011 #19 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Hvis man ikke skjønner at det er en vin inni, så kan det jo hende den faller i smak uansett Endret 5. oktober 2011 av ThePink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^KinderMaxi^ Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #20 Del Skrevet 5. oktober 2011 Hvis man ikke skjønner at det er en vin inni, så kan det jo hende den faller i smak uansett Tror de fleste skjønner det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå