ZINA Skrevet 29. september 2011 #1 Skrevet 29. september 2011 (endret) Jeg har tenkt å pusse opp min 19 års datters soverom. Har bestemt meg for Chi fargen på veggen, og vinylbelegg( comfort/ Oak white). Da jeg kom til gardiner, fant jeg ikke de fargene: blå og svart som jeg hadde lyst på hos (stoff og still). De har ikke mye utvalg. Derfor setter jeg stor pris på forslag til hvilke gardiner jeg skal gå for, tips til farger....... Vil også være STOR takknemlig om jeg får linker til utenlandske rimelige nettbutikker som selger gardinstoff, og sider med inspirasjon. Jeg trenger all tips og råd jeg får av dere. Endret 29. september 2011 av ZINA
ZINA Skrevet 30. september 2011 Forfatter #2 Skrevet 30. september 2011 Kom igjen da jenter please!! Ingen som har tips eller link å dele med oss
Pippi92 Skrevet 1. oktober 2011 #3 Skrevet 1. oktober 2011 Med hvite vegger kan du jo stortsett ha hvilke som helst gardiner. Hvilke farger er det ellers på tilbehør i rommet?
ZINA Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter #4 Skrevet 1. oktober 2011 Med hvite vegger kan du jo stortsett ha hvilke som helst gardiner. Hvilke farger er det ellers på tilbehør i rommet? Takk Pippi 92 for svar. Møblene er stort sett i hvit, eik, med enten sølv håndtak eller sølv ramme. Har også tenkt å lage sengegavl. Trenger forslag til hvilken type, og fargen på stoff jeg skal bruke. Bør jeg bruke samme farge som gardiner? Personlig vil jeg gå for noe nøytralt, men vet ikke hvordan det kommer til å se ut.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2011 #5 Skrevet 2. oktober 2011 Hva med å snakke med 19-åringen selv? Hun har garantert noen ideer og tanker om hvordan hun vil ha det og hvilke farger.
Honesty Skrevet 2. oktober 2011 #6 Skrevet 2. oktober 2011 Jeg synes også du burde spørre henne selv. En ting er å pusse opp rommet til et barn (som jeg også egentlig synes bør få et ord med i laget, innen rimelighetens grenser), men en tenåring bør være fullt ut kapabel til å bestemme hva slags gardiner hun vil ha på rommet sitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå