AnonymBruker Skrevet 29. september 2011 #1 Skrevet 29. september 2011 Hvorfor sender de meldinger ut av det blå fordi de ser deg på gaten og spør om du har type? dette er av en du ikke kjenner så godt. Hvorfor har denne merkelige kontakten pågått i to år minst og der han en gang sa han ville slette nummeret tydelig ikke har gjort det.. Er det dette som kalles å legge inn aksjer? Mulig jeg som misforstår noe her. Han ville ikke ha kontakt men det er han som tar kontakt.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2011 #2 Skrevet 29. september 2011 Dette forstod jeg ikke stort av. 3
AnonymBruker Skrevet 29. september 2011 #3 Skrevet 29. september 2011 Dette forstod jeg ikke stort av. Ikke jeg heller derfor jeg spør. 2
Gjest Eurodice Skrevet 29. september 2011 #4 Skrevet 29. september 2011 Jeg forstår hverken overskriften eller hva du mener i innlegget. 4
AnonymBruker Skrevet 29. september 2011 #5 Skrevet 29. september 2011 Jeg forstår hverken overskriften eller hva du mener i innlegget. Ok. Jeg lurer på hvorfor menn er som de er, jeg lurer også på om hvorfor de sender meg meldinger og spør om jeg har type. Når jeg svarer nei, blir det stille.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2011 #6 Skrevet 29. september 2011 Jøss, hva var det som var så vanskelig med å forstå dette? Gjør dere dere vrange med vilje? Det handler om en som sender meldinger til en dame og hun forstår ikke hvorfor han gjør det. I overskriften er det vel en skrivefeil, kanskje, og det skal vel stå Hvorfor er dem på, noe som kan bety å være på hugget. 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2011 #7 Skrevet 29. september 2011 Jøss, hva var det som var så vanskelig med å forstå dette? Gjør dere dere vrange med vilje? Det handler om en som sender meldinger til en dame og hun forstår ikke hvorfor han gjør det. I overskriften er det vel en skrivefeil, kanskje, og det skal vel stå Hvorfor er dem på, noe som kan bety å være på hugget. Nå så jeg st det sto dette viset i undretittelen og da blir det Hvorfor er de sånn - oversatt fra svensk. Veldig vanskelig, gitt.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2011 #8 Skrevet 29. september 2011 Jøss, hva var det som var så vanskelig med å forstå dette? Gjør dere dere vrange med vilje? Det handler om en som sender meldinger til en dame og hun forstår ikke hvorfor han gjør det. I overskriften er det vel en skrivefeil, kanskje, og det skal vel stå Hvorfor er dem på, noe som kan bety å være på hugget. Har dere ikke sett Ronja Røverdotter? de små koselige alvene som ikke skjønner hvorfor noe blir gjort.. ( de sitter der og spør: hvorfor gjør dom på detta viset? ) svensk;) spiller ingen rolle hvordan folk svarer, synes egentlig dette er morsomt.
Gjest nupp Skrevet 29. september 2011 #9 Skrevet 29. september 2011 dette er hva jeg kaller misforståelse med vilje :gjeiper: 1
Steinar40 Skrevet 29. september 2011 #10 Skrevet 29. september 2011 Ok. Jeg lurer på hvorfor menn er som de er, jeg lurer også på om hvorfor de sender meg meldinger og spør om jeg har type. Når jeg svarer nei, blir det stille. Nysgjerrighet må jo da være en klar mulighet. Så bare slutt å svare. Nysgjerrige folk er det verste som finnes.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2011 #11 Skrevet 29. september 2011 varför gör dom på detta viset * 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2011 #12 Skrevet 29. september 2011 dette er hva jeg kaller misforståelse med vilje :gjeiper: Det kan vi trygt si.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2011 #13 Skrevet 29. september 2011 Nysgjerrighet må jo da være en klar mulighet. Så bare slutt å svare. Nysgjerrige folk er det verste som finnes. Joda,men ikke helt vanlig, det er nemlig ikke første gangen dette skjer, han har holdt på en stund for å si det slik.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2011 #14 Skrevet 29. september 2011 Joda,men ikke helt vanlig, det er nemlig ikke første gangen dette skjer, han har holdt på en stund for å si det slik. Kan du ikke be ham om å slutte? Han er vel bare en ertekrok og liker å tulle med deg.
Steinar40 Skrevet 29. september 2011 #15 Skrevet 29. september 2011 Joda,men ikke helt vanlig, det er nemlig ikke første gangen dette skjer, han har holdt på en stund for å si det slik. Så hvorfor svarer du ham? 1
AnonymBruker Skrevet 29. september 2011 #16 Skrevet 29. september 2011 Så hvorfor svarer du ham? Jeg vet ikke.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2011 #17 Skrevet 29. september 2011 Kan du ikke be ham om å slutte? Han er vel bare en ertekrok og liker å tulle med deg. Jeg spurte om det for hvertfall ett år siden. Han gir seg i perioder.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2011 #18 Skrevet 29. september 2011 Jeg vet ikke. Bare slutt å svare. Det gjør jeg når jeg får sånne uønskede meldinger eller telefoner.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2011 #19 Skrevet 29. september 2011 Bare slutt å svare. Det gjør jeg når jeg får sånne uønskede meldinger eller telefoner. Joda,cluet er vel at jeg er høflig av natur, når noen spør meg om noe svarer jeg, men er enig, det blir litt for dumt slik det er blitt. Dessuten ser jeg ikke helt intensjonene til denne "mannen".
Steinar40 Skrevet 29. september 2011 #20 Skrevet 29. september 2011 Joda,cluet er vel at jeg er høflig av natur, når noen spør meg om noe svarer jeg, men er enig, det blir litt for dumt slik det er blitt. Dessuten ser jeg ikke helt intensjonene til denne "mannen". Hvis han holder på sånn i årevis så må jo fyren være psykisk tilbakestående, tenker jeg. Bedre om du ikke svarer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå