AnonymBruker Skrevet 29. september 2011 #1 Skrevet 29. september 2011 Mange gutter mener at jenta bare ligger der under smleie, men hva skal man gjøre for å vere mer "med" ? Er det noen som har noe tips om hva man kan gjøre i senga sånn man blir husket på en positiv måte og gutten har lyst og ha sex med deg en gang til ?
^KinderMaxi^ Skrevet 29. september 2011 #2 Skrevet 29. september 2011 Ri gutten? Ta kontroll, suge, hvis misjonær - ta på kroppen hans, kos med puppene dine.
Gjest Cuntzilla Skrevet 29. september 2011 #3 Skrevet 29. september 2011 Enkelt. Lev i øyeblikket og la deg rive med at kåtheten, uttrykk hva du liker og har lyst til, gjør det du har lyst til, lag lyder, klor han på ryggen og bit han i nakken eller hva du nå føler for i øyeblikkets hete, følg impulsene, vis at du virkelig nyter og har det deilig, slipp deg løs! Man kommer jo langt med visse teknikker og ferdigheter, eller om man er "hun som tar den i rumpa" so to speak, men det viktigste grunnlaget for at den andre skal føle seksuell kjemi og at det har vært et bra ligg tror jeg faktisk bare ligger i å virkelig elske sexen og ha det gøy sammen.
Gjest KateW Skrevet 29. september 2011 #4 Skrevet 29. september 2011 Signerer KuseSilda over! Bra sagt!
AnonymBruker Skrevet 29. september 2011 #6 Skrevet 29. september 2011 Jeg skjønner ikke at det er mulig å bare ligge der som en potetsekk hvis man er skikkelig kåt.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2011 #7 Skrevet 29. september 2011 Enkelt. Lev i øyeblikket og la deg rive med at kåtheten, uttrykk hva du liker og har lyst til, gjør det du har lyst til, lag lyder, klor han på ryggen og bit han i nakken eller hva du nå føler for i øyeblikkets hete, følg impulsene, vis at du virkelig nyter og har det deilig, slipp deg løs! Man kommer jo langt med visse teknikker og ferdigheter, eller om man er "hun som tar den i rumpa" so to speak, men det viktigste grunnlaget for at den andre skal føle seksuell kjemi og at det har vært et bra ligg tror jeg faktisk bare ligger i å virkelig elske sexen og ha det gøy sammen. Bra sagt. At en dame viser ho nyter det er vel den største turn on en man kan få. Jeg skjønner ikke at det er mulig å bare ligge der som en potetsekk hvis man er skikkelig kåt. HELT enig! :S
AnonymBruker Skrevet 29. september 2011 #8 Skrevet 29. september 2011 Og jeg glemte nesten, RI ! Det er jo tegn på at du tar kontrol.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå