Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Hva smaker pai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rart spm, men kan noen prøve å forklare meg hva pai smaker? Selve paibunnen? En type smak den minner om?

Jeg ser de har mange varianter på butikken, men jeg har aldri smakt pai, så jeg vet ikke om jeg tør å kjøpe :sjenert:

Jeg er ikke kresen og spiser det meste.

Skrevet

Det smaker generelt veldig lite. Minner litt om butterdeig.

Skrevet

Jeg synes paibunn smaker litt som usøtet serinakake, om du skjønner!? :fnise:

Skrevet

Men er det godt? Hvilken type er best?

Skrevet

Jeg synes paibunn smaker litt som usøtet serinakake, om du skjønner!? :fnise:

Kanskje :fnise:

Er konsistend\sen den samme som serinakake?

Skrevet

Paibunn er ikke "godt". Smaker veldig lite. Det er mest der for å holde fyllet på plass.

Skrevet

Men om paibunnen smaker lite, hvilken fyll liker dere best? spiser man salat til eller noe?

Skrevet

Herregud, du vet jo ikke om du liker det før du har prøvd. Smak er så ulikt fra person til person at det å beskrive hva noe smaker ved hjelp av noe annet ikke akkurat er noen presis vitenskap. Hvis du tenker på en sånn ferdig Finduspai fra frysedisken koster vel den omtrent 30 kroner, så du får vurdere om du synes du har råd til kanskje å tape en slik sum.

Av de i frysedisken liker jeg bacon og broccoli best.

Men det er ærlig talt ikke store forskjellen i smak mellom den og ost og skinke.

• Liker 2
Skrevet

Men om paibunnen smaker lite, hvilken fyll liker dere best? spiser man salat til eller noe?

Pai smaker godt! :D Jeg elsker alle typer pai. Og jeg syns absolutt ikke at bunnen smaker lite. Den er med på å skape helhetsinntrykket av smaken på paien. Paifyllet er veldig viktig også da.. Vi lager ofte spinat og kyllingpai, eller blåbærpai med rømme, tacopai og ost og skinkepai. Alle middagspaiene serverer vi med salat på siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...