AnonymBruker Skrevet 29. september 2011 #1 Skrevet 29. september 2011 Rart spm, men kan noen prøve å forklare meg hva pai smaker? Selve paibunnen? En type smak den minner om? Jeg ser de har mange varianter på butikken, men jeg har aldri smakt pai, så jeg vet ikke om jeg tør å kjøpe Jeg er ikke kresen og spiser det meste.
Soleklart Skrevet 29. september 2011 #2 Skrevet 29. september 2011 Det smaker generelt veldig lite. Minner litt om butterdeig.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2011 #3 Skrevet 29. september 2011 Jeg synes paibunn smaker litt som usøtet serinakake, om du skjønner!?
AnonymBruker Skrevet 29. september 2011 #4 Skrevet 29. september 2011 Men er det godt? Hvilken type er best?
AnonymBruker Skrevet 29. september 2011 #5 Skrevet 29. september 2011 Jeg synes paibunn smaker litt som usøtet serinakake, om du skjønner!? Kanskje Er konsistend\sen den samme som serinakake?
Soleklart Skrevet 29. september 2011 #6 Skrevet 29. september 2011 Paibunn er ikke "godt". Smaker veldig lite. Det er mest der for å holde fyllet på plass.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2011 #7 Skrevet 29. september 2011 Men om paibunnen smaker lite, hvilken fyll liker dere best? spiser man salat til eller noe?
Gjest Spinell Skrevet 29. september 2011 #8 Skrevet 29. september 2011 Herregud, du vet jo ikke om du liker det før du har prøvd. Smak er så ulikt fra person til person at det å beskrive hva noe smaker ved hjelp av noe annet ikke akkurat er noen presis vitenskap. Hvis du tenker på en sånn ferdig Finduspai fra frysedisken koster vel den omtrent 30 kroner, så du får vurdere om du synes du har råd til kanskje å tape en slik sum. Av de i frysedisken liker jeg bacon og broccoli best. Men det er ærlig talt ikke store forskjellen i smak mellom den og ost og skinke. 2
Gjest Survival Skrevet 29. september 2011 #9 Skrevet 29. september 2011 Men om paibunnen smaker lite, hvilken fyll liker dere best? spiser man salat til eller noe? Pai smaker godt! :D Jeg elsker alle typer pai. Og jeg syns absolutt ikke at bunnen smaker lite. Den er med på å skape helhetsinntrykket av smaken på paien. Paifyllet er veldig viktig også da.. Vi lager ofte spinat og kyllingpai, eller blåbærpai med rømme, tacopai og ost og skinkepai. Alle middagspaiene serverer vi med salat på siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå