Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så forvirret. Herregud så mange dagkrem jeg har... :ler:

Har 2 typer fra Body Shop, en fra Clarins, en fra Clinique, en fra Shiseido.....

Akkurat nå så bruker jeg nok "Dramatically Different" fra Clinique det meste. Er litt redd jeg får kviser fra det, men er usikkert. Har bestilt en fra Dermalogica som jeg håper ble passende til vinteren.

Skrevet

Akkurat nå bruker jeg Energy Move fra Dior. Er nesten fri for den nå og må kjøpe meg en ny krem. Noen som har en å anbefale?

Skrevet

Bruker All Day Aqua fra Nivea Visage, liker den veldig godt, jeg!

Skrevet

Dermalogica Active Moist.

Skrevet

nivea visage med pure energy, og er veldig fornøyd med den:) god lukt..

Skrevet

Kan vel ikke kalle det dagkrem men jeg bruker biovitamin fra biotherm,og det er den eneste kremen/geleen jeg bruker på huden min..

Skrevet

Bruker en fra Body Shop nå, husker ikke akkurat hva den heter, men den er fra Seaweed-serien (i en tube). Er ganske fornøyd med den, men tror jeg skal prøve noe annet neste gang.

Skrevet

Elisabeth Arden - Perpetual moist... tror den heter noe sånt :oops:

Skrevet

Shiseido. Men skal snart gå over til noe billigere.

Gjest Étoile
Skrevet

Dermalogica Intensive Moisture Balance og Decleor Nutri Delice (har bare litt igjen i prøvetube av den siste, men må kjøpe den snart - den er deiiilig!)

Annonse
Skrevet

biotherm - age fitness for tørr hud. jeg er 19, og har så tørr hud at jeg er nødt til å bruke dagkrem for damer som er 20år eldre enn meg. håper at det hjelper til å forhindre rynker når jeg blir eldre da. :oops:

men selve kremen er god, feit, men samtidig lett. anbefales alle med tørr og sensitiv hud.

Gjest Katarine
Skrevet

IOD Hydra-etellerannet fra Dior. Men jeg er ikke så fornøyd.

Skrevet

Cosmica for normal/fet hud. Har slitt med fet hud i T-sonen, men med denne kremen er det blitt mye bedre! :)

Skrevet

For tiden bruker jeg Decleors Hydra Floral, men pleier å bruke Kanebos dagkrem. Har fått mere kviser etter jeg byttet enn noen gang tidligere, så jeg får prøve ut litt til, og evt gå tilbake til Kanebo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...