Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt det to ganger (en i hvert øre), men har latt begge gro igjen.

Det gjorde litt vondt rett etterpå, og det var på en måte litt ømt der en stund. Jeg har ganske tykk brusk der i forhold til mange andre (har for eksempel vanskeligheter med å bøye øret der), noe som kanskje kan ha ført til at det kjentes mer hos meg enn hos folk med mykere ører.

Var flink å stelle det, og hadde ingen problemer etterpå. En ting jeg la merke til, er at smykkene der blir forte skittene enn nede i øreflippen.

Tror ikke det er lurt å få ring i begynnelsen, ville brukt vanlig smykke en stund først. Men etter hvert er det neppe noe problem å sove med ringen.

Skrevet

fortere skitne*

Skrevet

Noen som har det? Var det vondt å ta? Noen problemer etterpå? Må du ha dott først, eller kan du ha ring? Sover dere med ring i, eller blir det vondt på siden?

http://www.scumdoctor.com/images/Danger-Of-Piercing-Your-Ear-Cartilage.jpg

Mener sånn nr 1.

Jeg har hatt...tok i Tyrkia med pistol for 10 år siden og hva skal jeg si....

Har hatt tidvis vondt i øret i 10 år, kan ikke ligge på ene siden osv...Bestemte meg nå for å gi opp hele prosjektet og har tatt den ut selv om brusken tyter ut på baksiden av øret og jeg ser ut som en geit...

Så mitt tips, skal du ta hull oppe i øret så gå å gjør det hos et piercingstudio med nål:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...