ADTR Skrevet 29. september 2011 #1 Skrevet 29. september 2011 Heisann! Det er sikkert noen mammaer her, kanskje t.o.m pappaer som lurer på hvorfor tenåringen gjør det og det. Eller lurer på hva tenåringen syntes o.l. Her kan du da spørre spørsmål og jeg (og andre) vil svare så godt vi kan! (du må ikke ha en tenåring selv for å spørre..) Jeg er selv en tenåringsjente på 15 år, snart 16. Har skilte foreldre og 1 bror. (Jeg er ny på dette forumet, så ikke skyt meg om jeg gjør noe feil. Da kan dere bare si pent ifra) Spør i vei! 4
ADTR Skrevet 29. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2011 Liker du A Day to Remember? Ja
Gjest grønnfi Skrevet 29. september 2011 #5 Skrevet 29. september 2011 Når starter dere med alkohol på festene deres?
ADTR Skrevet 29. september 2011 Forfatter #6 Skrevet 29. september 2011 Hva slags musikk hører du på? Jeg er veldig glad i Rock, hardrock og metal. Avenged Sevenfold, Of Mice & men, Asking Alexandria, A Day To Remember, Papa Roach, Iron Maiden.. men jeg kan høre på hva som helst egentlig
AnonymBruker Skrevet 29. september 2011 #7 Skrevet 29. september 2011 hva syntes du om skolen? teite lærere? dumme fag? eller snille lærere og interessante fag? føler du at du trenger å gå på skolen? hvorfor?
ADTR Skrevet 29. september 2011 Forfatter #8 Skrevet 29. september 2011 Når starter dere med alkohol på festene deres? De fleste starter nok i 10. klasse, slutten av 10. klasse. Men vet om mange som begynte allerede i starten av 9..
ADTR Skrevet 29. september 2011 Forfatter #9 Skrevet 29. september 2011 hva syntes du om skolen? teite lærere? dumme fag? eller snille lærere og interessante fag? føler du at du trenger å gå på skolen? hvorfor? 1. Helt greit, Får treft folk man ikke treffer utenfor skolen etc. Hjelper meg med å ha et sosialt liv, haha. 2. Snille lærere og interresante fag. 3. Man trenger utdannelse uansett hvor man skal i livet, så ja, jeg syntes skolen er ganske viktig for alle egentlig. 3
animelona Skrevet 29. september 2011 #10 Skrevet 29. september 2011 Hva tenker du og vennene dine ang alkohol vs hasj? 1
Mr.Omg Skrevet 29. september 2011 #11 Skrevet 29. september 2011 Hvorfor bråker dere tenåringer så fælt når dere tar buss og tog? 9
AnonymBruker Skrevet 29. september 2011 #12 Skrevet 29. september 2011 Kjenner du noen som er mobbere og som er bevisst at det er mobbing de bedriver? Hvordan er de?
LaCrouX Skrevet 29. september 2011 #13 Skrevet 29. september 2011 Om noen vil kan jeg sikkert besvare spørsmål så godt som mulig og, gutt 16 år (TS får sende en PM om hun ønsker tråden for seg selv, si fra spesielt om det er spørsmål til meg da, har vel litt lettere for å se ting fra en gutts perspektiv)
AnonymBruker Skrevet 29. september 2011 #14 Skrevet 29. september 2011 Om noen vil kan jeg sikkert besvare spørsmål så godt som mulig og, gutt 16 år (TS får sende en PM om hun ønsker tråden for seg selv, si fra spesielt om det er spørsmål til meg da, har vel litt lettere for å se ting fra en gutts perspektiv) You're hired! Bare svar på de spørsmålene som ikke har blitt besvart
ADTR Skrevet 29. september 2011 Forfatter #15 Skrevet 29. september 2011 Hva tenker du og vennene dine ang alkohol vs hasj? Vi har ikke snakket så mye om dette i vennegjengen min. Som jeg har forstått det er ikke hasj så farlig som røyk.. Har aldri hørt om noen som har overdoset seg på hasj. Tror ikke hasj gjør så særlig mye med en, bortsett fra at personen blir høy. Hvorfor bråker dere tenåringer så fælt når dere tar buss og tog? Jeg vet ikke. Selv lager jeg ikke like mye lyd. Noen gjør det vel for oppmerksomhet etc. Kjenner du noen som er mobbere og som er bevisst at det er mobbing de bedriver? Hvordan er de? Ingen av vennene mine er mobbere. Vi slenger alle noen kommentarer nå og da, men det er ikke store greiene. Kjenner heller ingen som mobber bevisst, har jo noen jenter som gir "blikket", men ikke mye annet.
ADTR Skrevet 29. september 2011 Forfatter #16 Skrevet 29. september 2011 (endret) Om noen vil kan jeg sikkert besvare spørsmål så godt som mulig og, gutt 16 år (TS får sende en PM om hun ønsker tråden for seg selv, si fra spesielt om det er spørsmål til meg da, har vel litt lettere for å se ting fra en gutts perspektiv) Neida, det går bra! Bra med perspektivet til en gutt og! :D Endret 29. september 2011 av ADTR 2
AnonymBruker Skrevet 29. september 2011 #17 Skrevet 29. september 2011 Var på tur til å begynne å svare på noen av spørsmålene her, jeg også, men så innså jeg plutselig at jeg ikke er tenåring lengre. 3
Gjest *Maja* Skrevet 29. september 2011 #18 Skrevet 29. september 2011 Var på tur til å begynne å svare på noen av spørsmålene her, jeg også, men så innså jeg plutselig at jeg ikke er tenåring lengre. Herlighet det er som det var i går...hva skjedde med de siste 14 årene? 3
Gjest grønnfi Skrevet 29. september 2011 #19 Skrevet 29. september 2011 Når begynner tenåringer med sex?
Gjest otrivin Skrevet 29. september 2011 #20 Skrevet 29. september 2011 (endret) Drikke begynte vi med sommeren før 9ende. Litt i 8ende også men det var mer sånn 1-2 øl og en røyk. Haha. Mange pleide å røyke hasj og begynte gjerne med det i 9/10ende. Hatet skolen og lærerne (utenom en) når jeg gikk der. Syns lite av det vi hadde var interessant, men noe var jo greit. Følte ikke at jeg trengte det nei, var vel derfor jeg ikke dukket opp særlig mye. Men så viser det seg jo nå at jeg kan myyye mer enn de som faktisk var der hver dag så. Hører på metall og "fest"musikk. Hadde en periode med gangstermusikk i 9ende også. Ingen mobbere, men mye bitching og utestengning og baksnakking. Sex gjorde vel de fleste når de var 14-15. Noen ventet lengre men det var de "ukule". Haha. Endret 29. september 2011 av otrivin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå