Gå til innhold

Finnes det noen mirakel kur mot uren hud?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hjalp deg for å få orden på huden? Jeg har prøvd såååå mye, men ingenting ser ut til å virke. Blir litt bedre, men aldri borte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først og fremst - hva har du prøvd?

Ts her

-tetracyklin

-diane

-delacin,diferin

-masse dritt fra tv shop, apoteket, dagligvare,parfymeri

-md fomulations

-exuvance

-nattlysolje

-burdock

-tetreolje

Nå bruker jeg md formulations produkter rens,serum,kren,peeling,maske.

Av piller bruker jeg diane, nattlysolje og burdock. Blitt bedre, men er ikke borte også vil jeg så gjerne slutte på diane da jeg hater å putte hormoner i kroppen min:( Jeg er 28 år

Skrevet

Jeg har brukt både tetracyklin, så slutta jeg. kvisene kom tilbake.

Nå har jeg brukt diane i et år, huden har blitt mye bedre, men jeg har forsatt kvisemerker...

mange hevder roucaten fjerner kvisene for godt..men det får du diskutere med din hudlege?

og et spørsmål til alle med "uren hud",

forsvinner aldri merkene???? :(

Skrevet

Tja... Går selv på roaccutane, men om det er noen mirakler over det er jeg usikker på. Man må gjennom et helvete med tørr hud og muskelsmerter før man ser resultater :P Men gå på youtube og se på accutane before and after, så ser du hvor mange som kan skrive under på at det faktisk er en mirakelkur!

Gjest white tiger
Skrevet

Roaccutan virker ikke like bra på alle. Jeg har gått på to kurer med roaccutan, men får fortsatt kviser. Det blir bedre når jeg går på yasmin p-piller, men nå ammer jeg så da kan jeg ikke det.

Jeg ble bedre når jeg gikk på roaccutan og en stund etterpå, og det er ikke så ille som det var første gangen jeg startet på kuren, men det er enormt irriterende å ha gått på to kurer uten at jeg har fått bukt med problemet. Det er nesten sånn jeg vil gå på en tredje kur (nå er det jo ca 7 år siden sist, så jeg er eldre - kanskje det funker da??), men tanken på flassende, tørr hud og sprukne lepper er ikke så fristende.. Jeg må uansett vente en stund, kan jo ikke gå på det når jeg ammer.

Skrevet

Så roacuttan er den eneste veien ut av helvete? Jeg har ikke råd til dette:( Er arbeidsledig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...