AnonymBruker Skrevet 29. september 2011 #1 Skrevet 29. september 2011 Jeg har begynt på mitt 1 år på sykepleiestudiet, og har enda ikke kommet i gang med lesingen. Idag satt jeg ned foten, og åpnet pakken med bøker i Anatomi, fysologi og biokjemi.. (Pakken med "Det friske og syke mennesket") Men hvor begynner man? Dette ble plutselig overveldende mye, og jeg begynner å tenke tanker som "klarer jeg noen gang å komme meg igjennom alt?" "Hvordan i all verden skal jeg klare å bestå eksamen som er om 2 måneder??". Er det noen av dere som enten har gått sykepleien eller holder på, som kan hjelpe meg? Er det VELDIG krevende? Målet mitt er kun å bestå eksamen..skal det mye til å bestå? Legemiddelregningen gruer jeg meg så mye at jeg ikke orker å tenke på enda (har ikke begynt på det heller) (Har eksamen i februar), men i første rekke er det anatomieksamen som står for tur.. Hvordan kan jeg klare dette? Klem fra Cecilie
AnonymBruker Skrevet 29. september 2011 #2 Skrevet 29. september 2011 Oj, du ligger kanskje en smule dårlig an ja. Sjekk ut denne tråden: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=593514 Kanskje det er noen tips der. Kanskje du kan gå over til å ta studiet som deltid? Lykke til i hvert fall =)
AnonymBruker Skrevet 29. september 2011 #3 Skrevet 29. september 2011 Det er "bare" det friske mennesket som er pensum 1. år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå