Gå til innhold

Hva er det som forregår mellom oss?

6 stemmer

1. 1. Tror du vi blir sammen en gang?

• Ser ut som om dere blir bare venner
      1
    • Dere mister kontakten etterhvert
      0
    • Ja, dere sakte men sikkert blir kjærester
      0
    • Umulig å svare
      5

Anbefalte innlegg

Gjest fersk lærer
Skrevet (endret)

Har lest en del her og syns det er bedre å samle alle mine tanker i en tråd.

Jeg har blitt kjent med en fyr fra nettet i mai. Har truffet hverandre 3 ganger siden da. Vi har holdt daglig kontakt per nett meldiger helt til vi utvekslet numrene. Da begynte vi å ringe isteden for, men det skjer en gang per 7-10 dager.

I dag skrev jeg om at jeg vil gjerne gå en tur med ham. Venter på svar. Vi pratet i telefon i går, men da var jeg ikke modig nok til å si det direkte.

Endret av fersk lærer
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tøft gjort! Krysser fngrene for at han svarer ja :)

Gjest fersk lærer
Skrevet (endret)

Han svarte at han ville gjerne det. "I morgen?" spurte han. :jepp:

Gleder meg. Vi er bare i "bli-kjent" fasen nå.

Endret av fersk lærer
Gjest fersk lærer
Skrevet

TS her

Vi var på biltur i går (fra kl 11 til 20), pratet, gikk en tur, spiste lunch sammen.

Praten handler mest om jobben, fremtidsplaner, forskjellige småting. Vi er bare gode bekjente nå.

Skrevet

Bra gjort. Det er kjærlighet i lufta nå skal du se :fnise:

Skrevet

Du er på tur inn i en herlig men også slitsom fast. Nyt det, og prøv å analyser minst mulig ;):klemmer:

Skrevet

Koselig :hjerte:

Gjest fersk lærer
Skrevet

Bra gjort. Det er kjærlighet i lufta nå skal du se :fnise:

Emm, det vil jeg ikke påstå. Vi bare blir kjent. Ser ingen tegn på at han er interessert. Jeg leter ikke etter tegnene heller... Jeg syns det er bare interessant å ha ham i livet mitt nå.

Gjest fersk lærer
Skrevet

TS her

I går fikk jeg en melding hvor han spurte hvordan fjellturen min hadde gått.

Han er i utlandet og jeg tok meg en liten ferietur med venniner. Så, det var godt å få høre fra ham. Kommer til å sende en melding litt senere i dag jeg og. Har hørt her på KG at man bør ha nærmest 50/50 fordeling på hvem som tar kontakt.

• Liker 1
Skrevet

Når du var med han fra 11-20, så viser det at han er interessert i å bruke tid på deg. :) Dette går riktig vei om du lar det gå riktig vei! :)

• Liker 1
Gjest fersk lærer
Skrevet

Når du var med han fra 11-20, så viser det at han er interessert i å bruke tid på deg. :) Dette går riktig vei om du lar det gå riktig vei! :)

Takk for de riktige ordene. Jeg syns selv at jeg trives med å gå så sakte frem.

Gjest fersk lærer
Skrevet (endret)

Har fått en epost hvor han spurte hvorfor jeg ikke svarte på meldingen. Jeg har jo gjort det! Skrev ham litt lengre svar tilbake (han er i utlandet nå). Vi har utvekslet et par ebrev med hvordan de siste dagene gikk, osv.

Kanskje det er rart, men tar det som et godt tegn på at han er interessert i å høre fra meg.

Forresten, jeg er fortsatt lite flink til å være på veldig mye. Syns det er mer hyggelig å høre fra ham for da er det genuin interesse.

Endret av fersk lærer
  • Liker 1
Gjest fersk lærer
Skrevet

Han ringte fra utlandet i dag. Pratet en del og han inviterte å komme besøke byen, se litt rundt i området.

Det er en stor sannsynlighet på at jeg ikke drar, men jeg er glad allikevel.

Gjest fersk lærer
Skrevet (endret)

Har gått rundt hele dagen og ventet på en telefon fra ham. Vet ikke hvorfor men vil gjerne høre fra ham i dag. Synd at han ikke er tilbake i Norge før om ei uke.

Må konsentrere meg mer på jobben og studiene...

Endret av fersk lærer
Gjest fersk lærer
Skrevet

Sendte ham en epost nå for å spørre hvor i(ut)landet det er han reiste til. Hvis jeg skal planlegge å dra ditt en gang, så vil jeg gjerne vite hvilken by det er.

Jeg vet han ikke har nettilgang der hjemme, men håper han skjekker mail hos søstera si.

Skrevet

Så spennende da!! Hørt fra han?

Gjest fersk lærer
Skrevet (endret)

Så spennende da!! Hørt fra han?

Nei. Ikke siden den 11. Han nevnte han skulle være borte denne uka også, så jeg vet ikke om han kommer tilbake i helgen eller på mandag.

Tror dere en mann kan holde kontakt med en person han "traff" på nettet i et halvt år hvis han er lite interesert? Da mener jeg at du siste tre mnd er all kontakten utenom nettet (men da ikke hver dag).

Endret av fersk lærer
Gjest Elissima
Skrevet

Han høres absolutt interessert ut! Men skal han være lenge utenlands? Bor dere ellers i samme by? Neste gang han kommer hjem så kan du jo foreslå at dere møtes. Bare keep it casual, cafe eller gå en tur.. Vanskelig det der med å ta kontakt, man vil ikke mase, men samtidig vise at man er interessert. Håper du hører fra han snart :klemmer:

Skrevet

Hvis han har tatt kontakt med deg mens han har vært i utlandet, så virker det absolutt som om han er interessert. Får krysse fingerne for at du hører fra han snart igjen. Ikke gøy å gå rundt og vente. Også ender man opp med å kikke på tlf hele tiden. Ikke bra! :klemmer:

Gjest fersk lærer
Skrevet (endret)

Hvis han har tatt kontakt med deg mens han har vært i utlandet, så virker det absolutt som om han er interessert. Får krysse fingerne for at du hører fra han snart igjen. Ikke gøy å gå rundt og vente. Også ender man opp med å kikke på tlf hele tiden. Ikke bra! :klemmer:

Hmm. Akkuratt grunnen til at han ringte vet jeg ikke. På en måte så betaler man ikke extra for å prate om ingenting. På en annen siden, så ringte han da for at jeg skulle hjelpe ham med å sende noen viktige papirer via nettet. Brukte han meg som en venn da? Forteller "venner" sin fødselsnummer, bruker navn og passord til bare venner? (La oss si at det var like offisiel side som NAV). Jeg tolker det som om han stoler mye på meg. Samtidig så pratet han med meg et kvarter til etter vi ble ferdige med den offisielle delen. På slutten sa han "Jeg blir her denne og neste uke". Jeg spurte ikke og ga ikke intrykk om at jeg er interessert i når han kommer tilbake. Det er vel et godt tegn det og?

Han er forresten 34 og jeg er 27. Har det noe å si?

Han besøker familien i 3 uker fordi han har ferie nå. Selv bor vi ca 40 km fra hverandre. Ikke noe problem. Den første gangen vi møtes spurte han om jeg ville at han skulle kjøre meg hjem. Det var 17. mai, og dere vet hvordan det er med ledige plasser på toget den dagen. Jeg takket neg. Ellers kjørte jeg og hentet han hjemme (ventet på ham utenfor huset)da vi skulle på langtur til Verdens Ende den siste gangen vi møtes.Så jeg tror ikke at noen av oss opplever avstand som et problem.

Hmmm, nå skrev jeg så mye at jeg kunne like godt bruke en side til for å beskrive hver av de 4 møtene sånt at dere skulle ha et godt innblikk i situasjonen.

Endret av fersk lærer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...