AnonymBruker Skrevet 29. september 2011 #1 Skrevet 29. september 2011 Hvordan finne noe annet å studere når drømmen ikke er mulig? Jeg mener.. Hvordan skal man endre tankegang?
Knirke Skrevet 29. september 2011 #2 Skrevet 29. september 2011 Spørs hva som er drømmen din, og hvorfor den ikke er gjennomførbar...
otilie Skrevet 29. september 2011 #3 Skrevet 29. september 2011 spørs hva du drømmer om. selv ønsker jeg å bli klesdesigner og leve av det. en helt umulig jobb, hvertfall for meg... man må liksom stå på ordentlig, og jeg er ikke så frempå. så jeg tar meg utdanning som lærer i kunst og håndverk, med fordypning i søm og design siste året. Så kan jeg i det minste undervise i å lage egne klær! Og designe litt selv i fritiden og håpe noen interesserer seg for det jeg lager ihvertfall!
AnonymBruker Skrevet 30. september 2011 #4 Skrevet 30. september 2011 Altså jeg har ikke alle fagene jeg trenger og jeg vet ikke om jeg kan klare å ta dem heller. Derfor bør jeg nok velge noe annet. Jeg vet bare ikke helt hvordan jeg skal omstille meg fra noe jeg alltid har hatt lyst til, og til noe helt annet. Synes det er veldig vanskelig. Men jeg vet jo at det er mange andre som må det, og trives med det de ender opp med å gjøre så det er derfor jeg spør. TS.
Tabris Skrevet 30. september 2011 #5 Skrevet 30. september 2011 Du kan si at du "bør" velge noe annet fordi det vil være lettere å gjennomføre. Og det er godt mulig du kan velge noe helt annet og trives med det. Men hvis du vet med deg selv at dette er hva du virkelig, innerst inne, vil, og det ikke er noe annet du vil like mye, så synes jeg du skal gi det en ekstra sjanse. Hvorfor kan du ikke klare å ta de fagene du mangler?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå