AnonymBruker Skrevet 29. september 2011 #1 Skrevet 29. september 2011 Er det noen som kan hjelpe? De siste to dagene har jeg hatt problemer når jeg har sett på programmer på NRK sitt nett-tv. PC'en spiller programmene, men etter en stund stopper det opp, bildene hakker. Lyden er der, men ikke bildene. Det buffrer ofte. Hva kan være årsaken til dette?
Aviale Skrevet 29. september 2011 #2 Skrevet 29. september 2011 Jeg har hatt problemer med NRK nett-tv flere ganger, og hos meg har det oftest vært nettet som har vært problemet. Går det raskt å gå inn på andre tunge sider som vg osv? NRK sin nett-tv krever veldig mye båndbredde for å bufre i forhold til andre nett-tver som f.eks. megavideo. NRK sin er også litt tregere med programtillegget som er Windows media player. Sjekk nettet først, det krever mye å se nett-tv. Evt kan du klikke "instillinger" eller noe og se det i lavere kvalitet. Hvis du er sikker på at det ikke er internett som er problemet, så er jeg ikke helt sikker på hva som kan være problemet. Kanskje du ikke har den nyeste Windows media player plugin? Søk på nettet for å finne den nyeste versjonen. Ellers kan jeg dessverre ikke hjelpe deg, men jeg har flere ganger også hatt problemer som ikke er pga nettet. Da har den bare fryst/fått svart bilde med lyden fortsatt på, som du har opplevd.
AnonymBruker Skrevet 29. september 2011 #3 Skrevet 29. september 2011 Det kan sikkert være nettet, det er til tider noe ustabilt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå