Gjest otrivin Skrevet 29. september 2011 #1 Skrevet 29. september 2011 Stripet håret blondt idag etter å ha hatt svart hår i 3 år. Det gikk ganske fint, det eneste er at noen steder ser det ut som jeg hint av oransje skjær i fargen. Ikke noe knall eller sånn, men bare svak tone av det. Det jeg lurer på er: 1. Kan jeg farge håret UNDER, det som ligger helt mot hodet litt brunere igjen hjemme (ville bare ha striper øverst men hele håret er veldig lyst nå)? Og isåfall, hvor lenge burde jeg vente? 2. Kan jeg stripe det i litt flere nyanser selv hjemme både mørkere noen steder og lysere noen steder? Og, isåfall, hvor lenge bør jeg vente? 3. Hvis jeg kan begge deler, hva bør jeg gjøre først eller kan jeg gjøre det samtidig?
camze Skrevet 29. september 2011 #2 Skrevet 29. september 2011 Vil tro det beste er å starte med det underst, så lage striper etterpå.. Hvor lenge du bør vente kommer an på hvor slitt håret er tror jeg.. Ville kanskje ha venta i et par dager..
Gjest otrivin Skrevet 29. september 2011 #3 Skrevet 29. september 2011 Det er ikke så slitt nå, har gått siden desember med sjampo, balsam, hårkurer og alt mulig greier, unngått føner og retting og spray og det som er. Men det er jo ikke sånn som det blir av å farge det mørkt, litt småtørt. Men når jeg tar i hårkur er det ok da. Okei, men det er ikke dumt mtp rødskjær hvis jeg farger det mørkere? Kan det bli rødere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå