Flua Skrevet 3. desember 2003 #1 Del Skrevet 3. desember 2003 Noen som vet hva taktro heter på engelsk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 3. desember 2003 #2 Del Skrevet 3. desember 2003 hva er taktro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 3. desember 2003 #3 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg lurte også, men tenkte at det kanskje var noe alle viste så jeg turde ikke spørre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 3. desember 2003 #4 Del Skrevet 3. desember 2003 taktro??????????????????????????? Tak-tro Takt-ro Hva i h*****??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flua Skrevet 4. desember 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 4. desember 2003 He-he....ja det burde jeg sikkert ha forklart, ikke NOE rart om dere ikke vet det forresten... Det er altså store planker en legger oppå det taket som vises, slik at en kan legge isolasjon mellom taktroene, og deretter papp, platon osv.!! Håper dere skjønner hva jeg mener..... Noen som har et bra forslag da...?? ceiling-beliver....! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 4. desember 2003 #6 Del Skrevet 4. desember 2003 Trodde du mente traktor...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octavia Skrevet 4. desember 2003 #7 Del Skrevet 4. desember 2003 Hmm. Det blir ikke et heldekkenden tak, ikke sant? Kan vi snakke om taklekter her, eller er det noe helt annet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flua Skrevet 4. desember 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 4. desember 2003 ehhhh...jo, taklekter er kanskje et annet ord, jeg er da ikke snekkeren her, jeg trenger bare oversettinga til et brev, men taklekter hørts greit ut det ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octavia Skrevet 4. desember 2003 #9 Del Skrevet 4. desember 2003 Taklekte kan oversettes med roof batten. Trodde du var snekker, jeg. Du var veldig overbevisende i din forklaring på hva taktro er. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå